Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-26
Ełk: Dostawa sprzętu medycznego j. uż. na 12 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 79416 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. , ul. Baranki 24, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 621 96 50, faks 087 621 96 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.promedica.elk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego j. uż. na 12 miesięcy na potrzeby Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na 12 miesięcy do siedziby Zamawiającego w ilościach określonych w załączniku nr 1 ( formularz cenowy ) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 54 pakietów. 3. Zamawiający zastrzega prawo zamawiania każdej ilości towaru bez względu na opakowania zbiorcze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20 - Kaniula 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.16.41 - Sondy 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 38.41.20.00 - Termometry 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.14.13.21 - Igły do znieczulania 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 37.32.23.00 - Ustniki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 54.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: Pakiet 1 - 1.000,00 zł ( słownie: jeden tysiąc zł 00/100) Pakiet 2 - 600,00 zł ( słownie: sześćset zł 00/100) Pakiet 3 - 300,00 zł ( słownie: trzysta zł 00/100) Pakiet 4 - 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 5 - 750,00 zł ( słownie: siedemset pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 6 - 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 7- 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100) Pakiet 8 - 20,00 zł ( słownie: dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 9 - 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 10 - 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 11 - 40,00 zł ( słownie: czterdzieści zł 00/100) Pakiet 12 - 80,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt zł 00/100) Pakiet 13 - 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100) Pakiet 14 - 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 15- 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 000) Pakiet 16- 30,00 zł ( słownie: trzydzieści zł 00/100) Pakiet 17- 30,00 zł ( słownie: trzydzieści zł 00/100) Pakiet 18 - 120,00 zł ( słownie: sto dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 19 - 300,00 zł ( słownie: trzysta zł 00/100) Pakiet 20 - 500,00 zł ( słownie: pięćset zł 00/100) Pakiet 21 - 10,00 zł (słownie: dziesięć zł 00/100 ) Pakiet 22 - 800,00 zł ( słownie: osiemset zł 00/100) Pakiet 23 - 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 24- 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 25- 250,00 zł ( słownie:dwieście pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 26 - 400,00 zł ( słownie: czterysta zł 00/100) Pakiet 27- 90,00 zł ( słownie: dziewięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 28- 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100) Pakiet 29- 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 30- 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 31- 20,00 zł ( słownie: dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 32- 400,00 zł ( słownie: czterysta zł 00/100) Pakiet 33- 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100) Pakiet 34- 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100) Pakiet 35- 900,00 zł ( słownie: dziewięćset zł 00/100) Pakiet 36- 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 37- 150,00 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 38- 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 39 - 400,00 zł ( słownie: czterysta zł 00/100) Pakiet 40- 20,00 zł ( słownie: dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 41- 80,00 zł ( słownie: osiemdziesiąt zł 00/100) Pakiet 42- 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł 00/100) Pakiet 43- 50,00 zł ( słownie:pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 44- 500,00 zł ( słownie pięćset zł 00/100) Pakiet 45 - 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 46 - 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 47 - 200,00 zł ( słownie: dwieście zł 00/100) Pakiet 48 - 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 49 - 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100) Pakiet 50 - 10,00 zł ( słownie: dziesięć zł 00/100) Pakiet 51 - 20,00 zł ( słownie: dwadzieścia zł 00/100) Pakiet 52 - 50,00 zł ( słownie: pięćdziesiąt zł 00/100) Pakiet 53 - 600,00 zł ( słownie: sześćśet zł 00/100) Pakiet 54 - 100,00 zł ( słownie: sto zł 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania lub wykonuje nadal przynajmniej 1 zamówienie odpowiadające rodzajem (Za odpowiadające rodzajem uznaje się tożsamą lub podobną dostawę sprzętu medycznego j. uż. ) i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 50 % złożonej oferty na dany pakiet oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta dostawa została wykonana należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt medyczny j. uz. odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie Oferenta, iż posiada i dostarczy na każde wezwanie Zamawiającego: Dokument potwierdzający, iż oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 nr 107 poz. 679) i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz. 2515 ) i przepisami wykonawczym - dla wyrobów klasy I - deklaracje zgodności CE; - dla wyrobów klas: I z funkcja pomiarową, I jałowej i II a - deklaracje zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności; - dla wyrobów klas: II b i III - certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną. 2) W przypadku oferowania produktów medycznych podlegających wielokrotnemu użyciu przedstawić oświadczenie producenta o sposobie, krotności procesów sterylizacji - oraz załączyć wykaz w/w sprzętu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie, w którym Wykonawca potwierdza, że jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy) b) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; c) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.promedica.elk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ; pokój 0/27A; -1 piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Pro-Medica w Ełku Sp. z o. o.;ul. Baranki 24; 19-300 Ełk ;Sekretariat pokój 504; V piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy nabiału przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy owoców i warzyw przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywne dostawy pieczywa przeznaczonego do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.