Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-11
Rawicz: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 7942 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego w 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.) Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę netto + 3% VAT, za koszenie za 1 m2 powierzchni i za 1 godzinę pracy kosiarki. 2) Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.) Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę netto + 3% VAT, za koszenie za 1 m2 powierzchni i za 1 godzinę pracy kosiarki. 3) Ścinka poboczy Usługa ta polega na wykonaniu ścinki pobocza w zależności od grubości ścinanego pobocza, wraz z odwozem urobku. Wykonawca podaje cenę netto + podatek VAT za 1 m2 ściętej powierzchni , w zależności od grubości. 4) Wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej Usługa ta obejmuje wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. 5) Wykonanie nowej kratki ściekowej Usługa ta obejmuje wykonanie nowej kratki ściekowej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. 6) Naprawa studzienki kanalizacyjnej Usługa ta obejmuje naprawę studzienki kanalizacyjnej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. 7) Naprawa kratki ściekowej Usługa ta obejmuje naprawę kratki ściekowej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. 8) Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej Usługa ta obejmuje : - wykopanie koryta pod ławę, - wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik, - ustawienie krawężnika 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - zaspoinowanie krawężników, Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionego krawężnika netto + 22% VAT. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. 9) Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100 Usługa ta obejmuje : - wykopanie rowka pod obrzeże, - ustawienie obrzeży 8x30x100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm, - spoiny wypełnione zaprawą cementową. Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionych obrzeży netto + 22% VAT. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych. 10) Usługa równiarką Wykonawca podaje cenę netto + podatek VAT za 1 godzinę pracy sprzętu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.20.00 - Wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Oferent akceptuje wszystkie warunki umowy i jako znak akceptacji parafuje jej wszystkie strony 2) Oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 3) Oferent musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel 4) Oferent posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - wypełniony formularz oferty, 2) Formularz cenowy - formularz cenowy - oferta Wykonawcy wraz z cenami jednostkowymi na poszczególne usługi 3) Oświadczenie z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 i art.24 - oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art.22 ust. 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5) Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Wzór umowy oraz szczegółowe warunki umowy - parafowany wzór umowy, oraz szczegółowe warunki umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę netto + 3% VAT, za koszenie za 1 m2 powierzchni i za 1 godzinę pracy kosiarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koszenie traw kosiarką bijakową (1 szt.).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na dwukrotnym w ciągu roku koszeniu traw na poboczach i skarpach rowów. Wykonawca podaje cenę netto + 3% VAT, za koszenie za 1 m2 powierzchni i za 1 godzinę pracy kosiarki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ścinka poboczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta polega na wykonaniu ścinki pobocza w zależności od grubości ścinanego pobocza, wraz z odwozem urobku. Wykonawca podaje cenę netto + podatek VAT za 1 m2 ściętej powierzchni , w zależności od grubości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta obejmuje wykonanie nowej studzienki kanalizacyjnej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie nowej kratki ściekowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta obejmuje wykonanie nowej kratki ściekowej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa studzienki kanalizacyjnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta obejmuje naprawę studzienki kanalizacyjnej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Naprawa kratki ściekowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta obejmuje naprawę kratki ściekowej, materiał dostarcza Wykonawca robót. Z w/w usługi Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Ustawienie krawężników betonowych 15x30x100 na ławie betonowej z oporem i podsypce cementowo-piaskowej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta obejmuje : - wykopanie koryta pod ławę, - wykonanie ławy betonowej z oporem pod krawężnik, - ustawienie krawężnika 15x30x100 na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm, - zaspoinowanie krawężników, Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionego krawężnika netto + 22% VAT. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ustawienie obrzeży betonowych 8x30x100.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ta obejmuje : - wykopanie rowka pod obrzeże, - ustawienie obrzeży 8x30x100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm, - spoiny wypełnione zaprawą cementową. Wykonawca zapewnia materiał do budowy, podaje cenę za usługę za 1 mb ustawionych obrzeży netto + 22% VAT. Z w/w usług Zamawiający będzie korzystał w razie potrzeby i w sytuacjach awaryjnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa równiarką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca podaje cenę netto + podatek VAT za 1 godzinę pracy sprzętu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla Centrum Usług Społecznych w Rawiczu na rok 2025
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Orlej oraz na skrzyżowaniu z ul. Ligonia w Krzyżowicach
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ORAZ KONSERWACJA I UTRZYMANIE ZIELENI NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W 2025R.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.