To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Płock: Sukcesywny zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2014 (w okresie 12 miesięcy). Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/01/D/14.
Numer ogłoszenia: 79460 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39610 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku, ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2014 (w okresie 12 miesięcy). Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/01/D/14..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest - sukcesywny zakup sprzętu medycznego jednorazowego użytku w roku 2014 - w okresie 12 miesięcy. 4. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części i dopuszcza składanie ofert częściowych - opis w §19 SIWZ. 5. Zamawiający oczekuje, iż wybrany Wykonawca będzie dostarczał sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego sprzęt medyczny jednorazowego użytku, zgodnie z zapisami SIWZ i opisem przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo-cenowy) - załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2010 Nr 107, poz. 679 ze zm. 7. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 8. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12-m-cy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 10. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1) Sprzęt medyczny jednorazowego użytku Wykonawca dostarczał będzie do magazynu Zamawiającego w Płocku ul. Gwardii Ludowej 5 od poniedziałku do piątku w godzinach od 07:00 do 14:35. 2) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4) Decyzje i ustalenia dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 5) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o.o., ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109074,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97681,20
Oferta z najniższą ceną: 97681,20 / Oferta z najwyższą ceną: 106762,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zakup rękawic jednorazowego użytku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne Sprzętu Pożarniczego i Ochronnego SUPON S.A 70-800 Szczecin.., ul. Przestrzenna 6,, 70-800 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35185,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29678,40
Oferta z najniższą ceną: 29678,40 / Oferta z najwyższą ceną: 36882,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup elektrod EKG.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J. Stańczyk, ul. Kajki 18., 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9259,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8902,44
Oferta z najniższą ceną: 7916,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8902,44
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zakup papieru do aparatów EKG.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NEOMED Barbara J. Stańczyk, ul. Kajki 18., 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6481,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5878,44
Oferta z najniższą ceną: 1290,82 / Oferta z najwyższą ceną: 5878,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup 10 sztuk serwerów NAS współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wymiana wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynku Zespołu Szkół Zawodowych im. Marii Skłodowskiej - Curie przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych 7 w Płocku - I etap - Parter - budynek A.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń dla potrzeb Ośrodka Kuratorskiego przy Sądzie Rejonowym w Płocku
- Dostawa używanej koparko-ładowarki II
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych wytworzonych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonego w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Dostawy obłożeń chirurgicznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.