eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów na trasie dom-szkoła-dom w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom w trakcie ich przewozu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Ostrzeszów: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów na trasie dom-szkoła-dom w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom w trakcie ich przewozu.
Numer ogłoszenia: 79461 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7320678, faks 062 7320679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dowożenie dzieci i uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów na trasie dom-szkoła-dom w roku szkolnym 2015/2016 i 2016/2017 wraz z zapewnieniem opieki dzieciom, uczniom w trakcie ich przewozu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz uczniów i dzieci będzie odbywał się do: Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ostrzeszowie przy ul. Gen. Sikorskiego 19 - ok. 22 osób. Szacowany kilometraż w okresie roku szkolnego (10 miesięcy) wynosi ok. 38 tys. km. x 2 r.szk. = 72 tys. km. Szkoły Podstawowej w Rojowie, ul. Meszyny 1 - ok. 10 osób. Szacowany kilometraż w okresie roku szkolnego (10 miesięcy) wynosi ok. 30 tys. km. x 2 r.szk. = 60 tys. km. Przedszkola nr 5 w Ostrzeszowie przy ul. Łąkowej 5 - ok. 5 osób. (Kursy wliczone w kilometraż dowozu do SOSZ-W w Ostrzeszowie i SP Rojów i stanowią ich dopełnienie). Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu przy ul. Kopernika 20, 56-300 Milicz - ok. 3 osób. Szacowany kilometraż w okresie roku szkolnego (10 miesięcy) wynosi ok. 30 tys. km. x 2 r.szk. = 60 tys. km. (w przypadku braku deklaracji rodziców dzieci uprawnionych do dowożenia, zamawiający zastrzega rezygnację z realizacji zorganizowanego dowozu do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Wychowawczego w Miliczu)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie nie przekraczającym 20% wartości zamówienia podstawowego; kwalifikacja robót uzupełniających będzie się odbywała według kodu CPV zamieszczonego w opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00 - 60.11.50.00 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi: a) kserokopie licencji zezwalającej na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm.); b) kserokopie certyfikatu kompetencji/kwalifikacji zawodowych przewoźnika w zakresie przewozu osób, uprawniającego do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego dla firmy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi: w zakresie potencjału technicznego: Wykaz minimum 3 pojazdów (mikrobusów) posiadających ważne badanie techniczne, spełniające wymogi bezpieczeństwa i dostosowane do przewozów osób niepełnosprawnych i odpowiednio oznakowane pod kątem przewozu osób niepełnosprawnych. Pojazdy muszą być czyste i estetycznie utrzymane oraz posiadać ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej OC i następstw nieszczęśliwych wypadków NNW o min. ilości miejsc wskazanym w pkt III. 4. siwz. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonana wizji lokalnej pojazdów samochodowych przedstawionych przez wykonawcę usług do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi: w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; Wymagane jest wskazanie następujących osób wyznaczonych do wykonania zadania; - min. 3 osób/kierowców posiadających uprawnienia do prowadzenia wykazanych pojazdów samochodowych; - min. 3 osób/opiekunów posiadających ukończony kurs z zakresu BHP i pierwszej pomocy przedlekarskiej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej; Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przedstawi: Opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; Należy przedstawić dokument ubezpieczenia firmy/wykonawcy na kwotę co najmniej 50.000,00 złotych; (pięćdziesiąt tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozostałe dokumenty, które wykonawca winien dołączyć do oferty: Formularz ofertowy; (wg wzoru zał. nr 1 do siwz); Pełnomocnictwo/a rodzajowe lub szczegółowe do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli zostały udzielone). Pełnomocnictwo/a winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP istotne zmiany treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona kierowców i opiekunów wyznaczonych w ofercie wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Przewoźnik może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie wykonawcy kierowców; Przewoźnik zobowiązany jest do poinformowania pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o kwalifikacjach kierowcy i opiekuna zgodnie z warunkami określonymi w siwz; W zakresie dokonanej zmiany nie wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie potencjału technicznego potrzebnego do wykonania przedmiotu zamówienia; Zmiana ta może wynikać z inicjatywy Wykonawcy lub Zamawiającego w każdym uzasadnionym przypadku; Dotyczy ona wyznaczonych w ofercie autokarów wykonawcy do świadczenia usług przewozowych; Przewoźnik może dokonywać w trakcie wykonywaniu przedmiotu zamówienia zmiany wyznaczonych pierwotnie w ofercie wykonawcy pojazdów; Przewoźnik zobowiązany jest do poinformowania pisemnie o tym fakcie zamawiającego z podaniem pełnych danych o taborze samochodowym zgodnie z warunkami określonymi w siwz; W zakresie dokonanej zmiany nie wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; Dotyczyć to może np. zmiany stawki podatku VAT na które Zamawiający i Wykonawca nie mają wpływu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; W zakresie dokonanej zmiany wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie zmian związanych z wynagrodzeniem Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy; Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone lub powiększone, jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy, określone usługi przewozowe - nie zostały wykonane w zakresie określonym w siwz lub zostały zlecone/wykonane dodatkowe usługi przewozowe według potrzeb zamawiającego. Rozliczenie zakresu wykonanego przedmiotu umowy będzie się odbywało na podstawie kart przewozowych podpisanych i zatwierdzonych przez kierowców i poszczególnych dyrektorów szkół, przedszkola lub ośrodka; W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy; W zakresie konieczności zmiany podwykonawcy lub podmiotu udostępniającego swoje zasoby w zakresie określonym w ofercie wykonawcy; Sytuacja ta może mieć miejsce z konieczności zmiany podwykonawcy, którego Wykonawca wyznaczył do realizacji części zamówienia bądź podmiotu który udostępnił swoje zasoby w zakresie określonym w ofercie na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu; Wymagana jest pisemna zgoda zamawiającego na zmianę podwykonawcy po udokumentowaniu warunków niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu. W przypadku podmiotów które udostępniły zasoby w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu, odpowiedniego dokumentu potwierdzającego udostępnienie zasobów; W zakresie dokonanej zmiany podwykonawców wymagany jest Aneks do Umowy; W zakresie dokonanej zmiany podmiotów które udostępniły zasoby nie jest wymagany Aneks do Umowy tyko stosowne dokumenty określone w siwz; Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie bieżących zmian w rozkładach jazdy na wskazanych trasach w zależności od potrzeb i planów zajęć edukacyjnych w zakresie ? 20% w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku takiej zmiany, nie przewiduje się zmiany stawki kilometrowej podanej w ofercie przewoźnika. W zakresie dokonanej zmiany nie jest wymagany Aneks do Umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy przesłać / złożyć na adres zamawiającego: Zakład Obsługi Placówek Oświatowych, ul. Zamkowa 31, 63 - 500 Ostrzeszów do dnia 15.06.2015 r., do godz. 1200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.