eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa elektronicznych legitymacji studenckich ELS (DZP.381.13.2016.DW)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-06

Katowice: Dostawa elektronicznych legitymacji studenckich ELS (DZP.381.13.2016.DW)
Numer ogłoszenia: 79470 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36638 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elektronicznych legitymacji studenckich ELS (DZP.381.13.2016.DW).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych legitymacji studenckich ELS (8000 szt.), zwanych dalej legitymacjami.
2) Warunki gwarancji. Wymagany minimalny termin gwarancji ­ 24 miesiące.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2A ­ 2B do SIWZ. Ilości legitymacji podane w SIWZ są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości legitymacji, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie.
4) Zamawiający wymaga, żeby blankiety legitymacji (karty) współpracowały z posiadanymi przez Zamawiającego drukarkami Evolis Securion SMART & CONTACTLESS.
5) Blankiety legitymacji muszą być obsługiwane przez system USOS. Lista kart wspieranych przez system USOS zamieszczona jest w załączniku nr 2B do SIWZ.
6) Zakres zamówienia obejmuje zakup legitymacji wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Control System FMN Sp. z o.o., AL. Komisji Edukacji Narodowej 96 lok. U15, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85608,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85608,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91020,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.