eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyRealizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach(sygnatura ŁB. 341-1/2010)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Łapy: Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach(sygnatura ŁB. 341-1/2010)
Numer ogłoszenia: 79470 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach , ul. Boh. Westerplatte 8, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7157910, faks 085 7155494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach(sygnatura ŁB. 341-1/2010).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Białymstoku Filia w Łapach, realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie podzielono na 6 części (6 szkoleń): 1. Specjalista ds. rachunkowości, kadr i płac ( 8 osób ); 2. Profesjonalna obsługa biura z modułem językowym ( 8 osób ); 3. Specjalista ds. sprzedaży (8 osób); 4. Pracownik kwiaciarni z aranżacją wystaw i wnętrz ( 9 osób ); 5. Tworzenie stron www z grafiką komputerową i cyfrową obróbką zdjęć (8 osób); 6. Stylizacja paznokci z elementami wizażu ( 8 osób ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informacje na temat warunków lokalowych, wyposażenia bazy szkoleniowej, sprzętu i innych materiałów dydaktycznych zawarte w KARCIE SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informacje na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia zawarte w KARCIE SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę tej instytucji (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), 3. oświadczenie, że WYKONAWCA spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do SIWZ), 4. oświadczenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 5. wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 3 do SIWZ), 6. KALKULACJĘ KOSZTÓW szkolenia (załącznik nr 4 do SIWZ) jednej osoby, 7. wypełnioną KARTĘ SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ), 8. certyfikaty jakości usług, jeżeli WYKONAWCA je posiada, 9. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt IV p.pkt 4 lit. a SIWZ lub pkt VIII p.pkt 3 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 30
  • 2 - program szkolenia - 30
  • 3 - warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
  • 4 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 5 - posiadane certyfikaty jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bialystok.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8, pok.11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8, pok.11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia nie będą finansowane ze środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista ds. rachunkowości, kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: maj-lipiec 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 220 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Rachunkowość - wiadomości wstępne, regulacje prawne, dokumentacja - Prawo pracy - Źródła finansowania podmiotów gospodarczych, kredyty, zasady wyceny majątków podmiotów gospodarczych - Podatki, wypełnianie deklaracji podatkowych - Ubezpieczenia społeczne, zasady naliczania świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych - Zasady prowadzenia spraw kadrowo-płacowych - Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - Zasady rachunkowości małych i średnich firm - Rozliczenia z budżetem i ZUS - Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - Obsługa urządzeń biurowych - Obsługa komputera: Pakiet MS Office (Word, Excel, Access), Internet, Outlook, obsługa programów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych, obsługa programu Płatnik, elektroniczny przekaz do ZUS, obsługa programu LEX.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 30
    • 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
    • 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalna obsługa biura z modułem językowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia -8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: maj-lipiec 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 210 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawy prawa pracy, - podstawy organizacji i zarządzania oraz marketingu, - ogólne zasady funkcjonowania firm, - organizacja pracy sekretariatu, - obieg dokumentów biurowych i obsługa urządzeń biurowych, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - podstawy księgowości, - obsługa komputera (m.in. LEX, Płatnik, komputeropisanie, księgowanie z zastosowaniem komputera, program kadrowo-płacowy), - moduł języka angielskiego pod kątem szkolenia (co najmniej 50 godzin).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 30
    • 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
    • 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: czerwiec-sierpień 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 140; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Techniki sprzedaży - Telemarketing - Obsługa komputera i komputerowe prowadzenie sprzedaży wraz z fakturowaniem: podstawy Windows, MS Office Word, MS Office Excel, Internet, Komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie, - Obsługa kasy fiskalnej i wagi samoobliczeniowej - Organizacja i prowadzenie własnej działalności gospodarczej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 30
    • 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
    • 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik kwiaciarni z aranżacją wystaw i wnętrz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 9 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: lipiec-sierpień 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Bukieciarstwo - Techniki układania kwiatów, wiązanek i roślin - Kompozycje i dekoracje okolicznościowe; stroiki - Okolicznościowa dekoracja wnętrz - Obsługa kasy fiskalnej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 30
    • 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
    • 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tworzenie stron www z grafiką komputerową i cyfrową obróbką zdjęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: październik-listopad 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 145 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - zasady i techniki projektowania i tworzenia stron www, - obróbka zdjęć cyfrowych, - programy komputerowe Adobe Photoshop, Corel Draw, Flash, HTML, - podstawy marketingu i reklamy, - metody aktywnego poszukiwania pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 30
    • 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
    • 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stylizacja paznokci z elementami wizażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: październik-listopad 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 120 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - manicure, pielęgnacja dłoni, przedłużanie paznokci - zdobnictwo paznokci, - wizaż.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. program szkolenia - 30
    • 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
    • 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
    • 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.