Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-22
Łapy: Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach(sygnatura ŁB. 341-1/2010)
Numer ogłoszenia: 79470 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach , ul. Boh. Westerplatte 8, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7157910, faks 085 7155494.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług szkoleniowych na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach(sygnatura ŁB. 341-1/2010).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń na rzecz osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w PUP w Białymstoku Filia w Łapach, realizowanych ze środków Funduszu Pracy. Zamówienie podzielono na 6 części (6 szkoleń): 1. Specjalista ds. rachunkowości, kadr i płac ( 8 osób ); 2. Profesjonalna obsługa biura z modułem językowym ( 8 osób ); 3. Specjalista ds. sprzedaży (8 osób); 4. Pracownik kwiaciarni z aranżacją wystaw i wnętrz ( 9 osób ); 5. Tworzenie stron www z grafiką komputerową i cyfrową obróbką zdjęć (8 osób); 6. Stylizacja paznokci z elementami wizażu ( 8 osób ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informacje na temat warunków lokalowych, wyposażenia bazy szkoleniowej, sprzętu i innych materiałów dydaktycznych zawarte w KARCIE SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informacje na temat osób przewidzianych do realizacji zamówienia zawarte w KARCIE SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub ewidencji lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę tej instytucji (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), 3. oświadczenie, że WYKONAWCA spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do SIWZ), 4. oświadczenie, że WYKONAWCA nie podlega wykluczeniu z postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), 5. wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 3 do SIWZ), 6. KALKULACJĘ KOSZTÓW szkolenia (załącznik nr 4 do SIWZ) jednej osoby, 7. wypełnioną KARTĘ SZKOLENIA (załącznik nr 5 do SIWZ), 8. certyfikaty jakości usług, jeżeli WYKONAWCA je posiada, 9. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt IV p.pkt 4 lit. a SIWZ lub pkt VIII p.pkt 3 SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 30
- 2 - program szkolenia - 30
- 3 - warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4 - kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5 - posiadane certyfikaty jakości usług - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bialystok.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Filia w Łapach
18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8, pok.11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach 18-100 Łapy, ul. Boh. Westerplatte 8, pok.11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia nie będą finansowane ze środków Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalista ds. rachunkowości, kadr i płac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: maj-lipiec 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 220 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Rachunkowość - wiadomości wstępne, regulacje prawne, dokumentacja - Prawo pracy - Źródła finansowania podmiotów gospodarczych, kredyty, zasady wyceny majątków podmiotów gospodarczych - Podatki, wypełnianie deklaracji podatkowych - Ubezpieczenia społeczne, zasady naliczania świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych - Zasady prowadzenia spraw kadrowo-płacowych - Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów - Zasady rachunkowości małych i średnich firm - Rozliczenia z budżetem i ZUS - Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - Obsługa urządzeń biurowych - Obsługa komputera: Pakiet MS Office (Word, Excel, Access), Internet, Outlook, obsługa programów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych, obsługa programu Płatnik, elektroniczny przekaz do ZUS, obsługa programu LEX.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 30
- 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profesjonalna obsługa biura z modułem językowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia -8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: maj-lipiec 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 210 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawy prawa pracy, - podstawy organizacji i zarządzania oraz marketingu, - ogólne zasady funkcjonowania firm, - organizacja pracy sekretariatu, - obieg dokumentów biurowych i obsługa urządzeń biurowych, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - podstawy księgowości, - obsługa komputera (m.in. LEX, Płatnik, komputeropisanie, księgowanie z zastosowaniem komputera, program kadrowo-płacowy), - moduł języka angielskiego pod kątem szkolenia (co najmniej 50 godzin).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 30
- 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. sprzedaży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: czerwiec-sierpień 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 140; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Techniki sprzedaży - Telemarketing - Obsługa komputera i komputerowe prowadzenie sprzedaży wraz z fakturowaniem: podstawy Windows, MS Office Word, MS Office Excel, Internet, Komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie, - Obsługa kasy fiskalnej i wagi samoobliczeniowej - Organizacja i prowadzenie własnej działalności gospodarczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 30
- 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik kwiaciarni z aranżacją wystaw i wnętrz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 9 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: lipiec-sierpień 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - Bukieciarstwo - Techniki układania kwiatów, wiązanek i roślin - Kompozycje i dekoracje okolicznościowe; stroiki - Okolicznościowa dekoracja wnętrz - Obsługa kasy fiskalnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 30
- 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Tworzenie stron www z grafiką komputerową i cyfrową obróbką zdjęć.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: październik-listopad 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 145 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - zasady i techniki projektowania i tworzenia stron www, - obróbka zdjęć cyfrowych, - programy komputerowe Adobe Photoshop, Corel Draw, Flash, HTML, - podstawy marketingu i reklamy, - metody aktywnego poszukiwania pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 30
- 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stylizacja paznokci z elementami wizażu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ilość osób do przeszkolenia - 8 ; Termin rozpoczęcia szkolenia: październik-listopad 2010r.; Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 120 ; Program szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - manicure, pielęgnacja dłoni, przedłużanie paznokci - zdobnictwo paznokci, - wizaż.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 30
- 2. program szkolenia - 30
- 3. warunki lokalowe, sprzęt i materiały, jakie zapewni wykonawca - 20
- 4. kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
- 5. posiadane certyfikaty jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Remont korytarza w Centrum Kształcenia Zawodowego w Łapach
- Zakup licencji na moduł zarządzania blokiem operacyjnym
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ dz. nr geod. 1256, obręb 0044 Suchowola, gmina Suchowola, powiat sokólski
- BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALEM USŁUGOWYM W PARTERZE, GARAŻEM PODZIEMNYM, PZT, MURAMI OPOROWYMI I NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ MOŃKI, ul. KOŚCIELNA
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz szkoleń administratorów IT w zakresie środków bezpieczeństwa wdrażanych w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.