eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa staplerów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Łódź: Dostawa staplerów.
Numer ogłoszenia: 79493 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi, ul. Północna 42, 91-425 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6341270, fax 042 6341254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz - mswia-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa staplerów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa staplerów w podziale na 6 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.10 - Przecinaki i noże chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1.W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez rodzaj zamówienia należy rozumieć materiały biurowe i eksploatacyjne . Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust. 3 pkt.3.1. 2.2.W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1.1, pkt 1.3 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 6 ust. 2 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. W zakresie przedmiotu zamówienia, zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot był dopuszczony do obrotu. Zamawiający wymaga także, by oferowany przedmiot zamówienia spełniał minimalne parametry techniczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych zawartych w rozdziale 5 ust. 1 pkt. 1.1 s.i.w.z., zamawiający żąda : Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zawartych w rozdziale 5 ust. 2 pkt. 2.1 s.i.w.z., zamawiający żąda: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: próbek, opisów lub fotografii, potwierdzających spełnienie minimalnych parametrów technicznych lub oferowanych wyższych przez wykonawcę. Próbki winny być dostarczone po jednej sztuce z następujących pozycji: pakiet I pozycja 2, pozycja 6; pakiet III pozycja 4; pakiet IV pozycja 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia-lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 91-425 Łódź, ul. Północna 42.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Łódź, ul. Północna 42 Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji , pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ładunki do staplerów wielorazowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunki do staplerów jednorazowych - 6 pozycji..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Urządzenie do szwu kapciuchowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urzadzenie do szwu kapciuchowego (purse string) - 10 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Staplery jednorazowe okrężne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery jednorazowe okrężne - 4 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Staplery jednorazowe specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery jednorazowe specjalistyczne - 2 pozycje.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ładunek do klipsownicy wielorazowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładunek do klipsownicy wielorazowej -324 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Jednorazowy zestaw elektrochirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy zestaw elektrochirurgiczny - 3000 zestawów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.