Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Kraków: Dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych
przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej
oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu
Numer ogłoszenia: 79494 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krakowie , ul. Przy Rondzie 7, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6195925, faks 12 6195927.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1- Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu. Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, stanowiący integralną jej część. Zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem zewnętrznej platformy dla osób niepełnosprawnych przy budynku Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej oraz demontaż istniejącej konstrukcji stalowej szybu. Zamówienie obejmuje prace związane dostawą i montażem 3-przystankowej platformy dla osób niepełnosprawnych z wykonaniem zasilania. Przystanek na poziomie terenu jest usytuowany pod kątem 90 stopni w stosunku do przystanków na kondygnacjach budynku. Przed przystąpieniem do montażu należy wykonać demontaż konstrukcji stalowej szybu, ustawionej w roku 2014, którą należy złożyć we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (na terenie Sądu Rejonowego w Suchej Beskidzkiej) oraz zabezpieczyć tak, aby nie była narażona na działanie czynników atmosferycznych (np. grubą folią budowlaną) lub w inny sposób ustalony z Zamawiającym. Podobnie zabezpieczyć należy złożone na parkingu sądu pozostałe elementy urządzenia dźwigowego, które nie zostały zamontowane w roku 2014, z ewentualnym przełożeniem w inne miejsce nieruchomości sądowej, wskazane przez Zamawiającego. Niniejszy zakres jest częścią pozwolenia na budowę (decyzja nr 530 / 11 z dnia 28.10.2011r.) oraz pozwolenia Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie (pozwolenie nr 736 / 11), obejmujących również inne prace, związane z przedmiotowym budynkiem. 1.1. Podstawowe parametry: a) urządzenie powinno być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, z dnia 12.04.2002 r. (Dz.U. nr 75 poz. 690), oraz dyrektywą maszynową 2006 / 42 / WE; b) rodzaj platformy - o napędzie elektrycznym, bez maszynowni (napęd śrubowy lub pasowy); c) udźwig minimalny - 400 kg; d) liczba przystanków (drzwi) - 3 (pierwszy, na poziomie terenu, pod kątem 90 stopni do drzwi piętrowych, przystankowych szybu); e) wysokość podnoszenia - ok. 5,80 m; f) prędkość ruchu kabiny - 0,15 m / s; g) rodzaj zastosowania sterowania - elektroniczne; h) rodzaj zasilania - 230V, jednofazowe; i) podszybie maksymalnie 140 mm; j) rodzaj instalacji - zewnętrzna; k) kabina platformy pełna - cztery ściany - powinna mieć minimalne wymiary podłogi: 1,1 x 1,4 m; l) rodzaj szybu - konstrukcja samonośna stalowa malowana proszkowo mocowana do podłoża i ścian budynku, obudowa - minimum dwie strony szklone szkłem bezpiecznym przeźroczystym, ściana z napędem wypełniona panelami w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, zadaszenie systemowe; m) nad drzwiami przystankowymi szybu, na poziomie terenu, należy wykonać zadaszenie w formie samonośnego daszku wykonanego z szyby bezpiecznej przeziernej, przymocowanego do konstrukcji szybu o wysięgu min. 80cm, na długości daszku należy wykonać również boczną przesłonę z szyby bezpiecznej (w linii ściany zachodniej szybu); nad drzwiami przystankowymi szybu, na poziomie parteru oraz piętra, należy wykonać przeszklenia, w systemie jak konstrukcja szybu, z szyby bezpiecznej nieprzeziernej, o szerokości: jak drzwi oraz wysokości: od góry drzwi do istniejącego nadproża (około 1000 mm) - pozostała część ściany wschodniej szybu - z blachy; n) drzwi przystankowe szybu - minimalny wymiar w świetle: 900x2000 mm, stalowe z blachy nierdzewnej, otwierane automatycznie, teleskopowe należy wykonać jako ocieplone. Drzwi zewnętrzne przystankowe szybu, na poziomie terenu, mają być wyposażone w system kontroli dostępu w postaci czytnika; o) drzwi kabiny (2 sztuki) usytuowane na dwóch ścianach, zgodnie z drzwiami przystankowymi, należy wykonać jako segmentowe, rozsuwane, ze stali nierdzewnej; p) przy drzwiach zewnętrznych przystankowych szybu, na poziomie terenu, należy zainstalować interkom łączący platformę z portiernią; q) minimalna wielkość podłogi kabiny - 1100x1400 mm; r) podłoga platformy - wykładzina antypoślizgowa; s) obudowana platforma wyposażona w: 1) sygnalizację przeciążenia, 2) przycisk alarmowy sygnalizacji dźwiękowej, 3) łączność telefoniczna ze służbami ratowniczymi oparta na telefonii stacjonarnej lub GSM lub interkom łączący platformę z portiernią, 4) kamerę w obudowie wandaloodpornej, z przekazaniem sygnału do portierni budynku 5) system informacji głosowej o przystankach - w języku polskim, 6) oświetlenie LED, 7) oświetlenie awaryjne, 8) przyciski opisane pismem Braillea, 9) piętrowskazywacz w kabinie; t) platforma wyposażona w automatyczny zjazd awaryjny w razie braku zasilania. 1.2. Prace przygotowawcze: Szyb i platforma mają być zamontowane na zewnątrz budynku, w wewnętrznym narożniku, na uskoku budynku, na elewacji zachodniej. W celu wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać następujący zakres robót montażowych: a- rozebranie istniejącej konstrukcji stalowej szybu ze złożeniem we wskazanym miejscu i zabezpieczeniem przed działaniem czynników atmosferycznych (np. grubą folią budowlaną) lub w inny sposób ustalony z Zamawiającym; b- zabezpieczenie złożonych na parkingu sądu pozostałych elementów urządzenia dźwigowego, które nie zostały zamontowane w roku 2014 (np. grubą folią budowlaną), z ewentualnym przełożeniem w inne miejsce nieruchomości sądowej, wskazane przez Zamawiającego; c- rozebranie istniejącego zabezpieczenia termicznego otworów z płyt OSB i wełny mineralnej wraz z odwozem i utylizacją materiałów z rozbiórki; d- rozebranie okładzin szpalet otworów drzwiowych wykonanych z 2 warstw płyt gipsowo-kartonowych na zaprawie klejowej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki; e- zamurowanie okienka piwnicznego z uzupełnieniem okładziny kamiennej; f- dostawa, montaż, rozruch platformy wraz z koniecznymi robotami elektrycznymi w podpiwniczeniu budynku sądu (przyłącz z istniejącej wewnętrznej skrzynki elektrycznej), dokonanie koniecznych odbiorów i pomiarów, uzyskanie dokumentów UDT w zakresie dopuszczenia do użytkowania; g- prace na elewacji budynku mające na celu uszczelnienie oraz scalenie kolorystyczne i architektoniczne na styku konstrukcji szybu ze ścianą budynku (cokół z kamienia naturalnego łupanego, ściany z cegły pełnej, gzyms z kamienia naturalnego okuty blachą miedzianą). Technologia wykonania prac musi uwzględniać wykonanie połączenia w sposób gwarantujący niepowstanie mostka cieplnego; h- uzupełnienie płytek posadzkowych i ściennych na szpaletach powstałych po wykuciu otworów drzwiowych (wykucie otworów jest już wykonane), w przypadku braku możliwości zastosowania płytek identycznych jak istniejące (kolorystykę i formę należy uzgodnić z Zamawiającym), własności jakościowe i użytkowe muszą być co najmniej, takie jak obecnie istniejące; i- uzupełnienie tynków oraz malowania ścian; j- ułożenie zdemontowanej kostki brukowej wraz z przełożeniem w zakresie koniecznym dla uzyskania właściwych poziomów na łączeniu podłogi podnośnika z nawierzchnią parkingu; k- montaż dodatkowej kamery skierowanej na zewnątrz drzwi szybu wraz z podłączeniem jej do istniejącej instalacji monitorującej. W kalkulacji na wykonanie prac należy uwzględnić wszystkie konieczne prace zabezpieczające teren prowadzenia robót oraz wykonanie zabezpieczeń przeciwpyłowych na korytarzach na czas prowadzenia robót. Prace rozbiórkowe z wykorzystaniem sprzętu wyburzeniowego lub metod powodujących nadmierny długotrwały hałas, należy wykonać po godzinach funkcjonowania sądu. Wykonawca zapewnia kierownika robót, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane. Ponadto budynek jest pod opieką konserwatora zabytków, więc wymaganym jest, aby prace montażowe były wykonywane pod nadzorem osoby z odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia robót w obiektach zabytkowych. Otwory w ścianach do czasu zamontowania platformy muszą być zabezpieczone w sposób gwarantujący niedostępność budynku (np. tymczasowe drzwi lub stała przegroda). Gruz oraz materiały z demontażu należy usuwać na bieżąco, tak żeby nie zalegały w miejscu prowadzenia prac montażowych, a następnie należy wywieźć w miejsce do tego przeznaczone, natomiast materiały, które tego wymagają - zutylizować. 2. Wymagany okres gwarancji: minimum 48 miesięcy, maksimum 72 miesiące. 3. Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z całością dokumentacji przetargowej, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłych prac oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, przy czym w trakcie wizji nie będzie możliwości zadawania pytań Zamawiającemu. Miejsce realizacji: Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 11. 4- Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu były prowadzone po godzinie 15:00 i w soboty. 5- Ze względu na charakter pracy Sądu, Zamawiający ma możliwość przerwania prac lub czasowego ich ograniczenia, względnie zmiany kolejności. 6- Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 7- Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. Zamawiający nie zapewnia zaplecza socjalnego pracowników przy realizacji umowy. 8- Wszystkie materiały i kolorystyka wymagają akceptacji Zamawiającego - przed wmontowaniem należy przedstawić próbki. Wskazane parametry techniczne stanowią żądania minimum. 9- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty obejmujące całość zamówienia. 10- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11- W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał dostawy związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przez dostawy związane z przedmiotem zamówienia oraz proporcjonalne do przedmiotu zamówienia rozumie się wykonanie co najmniej dwóch dostaw windy lub platformy o wartości co najmniej 100 000 zł brutto w ramach jednej umowy każda. Nie można sumować zamówień o mniejszej wartości, aby uzyskać wartość 100 000 zł. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji wykazu, o którym mowa w pkt VI-A-9 SIWZ, zawierającego główne dostawy wskazane przez Wykonawcę jednakże w ilości co najmniej 2 (dwie) i sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie dostaw Zamawiający żąda załączenia dowodów (w rozumieniu paragrafu 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2013 r. poz. 231/) potwierdzających, że każda z dostaw wskazanych w wykazie została wykonana należycie. Niespełnienie przez Wykonawcę któregokolwiek kryterium oceny spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy. Zamawiający dokona również oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP wymienionego w pkt VI-A-1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2) pisemne zobowiązanie podmiotów w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów /jeśli dotyczy/. 3) formularz ofertowy wg załączonego do SIWZ wzoru.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany umowy zgodnie z art. 144 ustawy PZP w przypadkach określonych w umowie, której wzór załączony jest do niniejszej SIWZ i stanowi integralną jej część.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Krakowie ul. Przy Rondzie 7, pok. E-232, II p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krakowie ul. Przy Rondzie 7, pok. E-232, II p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana dźwigu osobowego w obiekcie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Gdańsku przy ul. Wodnika
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.