Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Mysłowice: Dostawa pomocy dydaktycz. oraz oprogram. do szkół podstaw. w Mysłowicach w ramach projektu syst. Szkolna euro - indywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w syst. ośw., Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usł. eduk.
Numer ogłoszenia: 79495 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycz. oraz oprogram. do szkół podstaw. w Mysłowicach w ramach projektu syst. Szkolna euro - indywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w syst. ośw., Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usł. eduk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa pomocy dydaktycznych oraz oprogramowania do szkół podstawowych w Mysłowicach w ramach projektu systemowego Szkolna euro-indywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych z podziałem na 11 części zamówienia: 1) część zamówienia nr 1 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji do 16 szkół podstawowych. 2) część zamówienia nr 2 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i zajęć matematycznych rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych do 11 szkół podstawowych. 3) część zamówienia nr 3 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju do 15 szkół podstawowych. 4) część zamówienia nr 4 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć psychoedukacyjnych dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej do 1 szkoły podstawowej. 5) część zamówienia nr 5 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy do 7 szkół podstawowych. 6) część zamówienia nr 6 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby specjalistycznych zajęć terapeutycznych dla dzieci niepełnosprawnych do 1 szkoły podstawowej. 7) część zamówienia nr 7 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć matematyczno-przyrodniczych rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych do 3 szkół podstawowych. 8) część zamówienia nr 8 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć przyrodniczych rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych do 1 szkoły podstawowej. 9) część zamówienia nr 9 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć plastyczno-przyrodniczych rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych do 1 szkoły podstawowej. 10) część zamówienia nr 10 Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby zajęć muzycznych rozwijających zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych do 1 szkoły podstawowej. 11) część zamówienia nr 11 Dostawa oprogramowania specjalistycznego na potrzeby zajęć pozalekcyjnych do 17 szkół podstawowych w Mysłowicach. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, znajdujący się w stanie nieuszkodzonym - musi być sprawny technicznie, posiadać wymagane polskim prawem atesty i certyfikaty, być wolny od wad oraz spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym prawie; 3. Wykonawca zobowiązany będzie przedmiot zamówienia dostarczyć bezpośrednio do poszczególnych szkół w dniach poniedziałek - piątek w godzinach 8.00 - 15.00 i złożyć w miejscu wskazanym przez Dyrektora Szkoły/ upoważnionego pracownika Szkoły z zastrzeżeniem, iż termin oraz godzinę dostawy Wykonawca musi uzgodnić z Dyrektorem Szkoły/ upoważnionym pracownikiem Szkoły, co najmniej z 1 dniowym wyprzedzeniem. Załącznik nr 5 określa adresy szkół, do których należy dostarczyć pomoce dydaktyczne. 4. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy oraz na jego koszt i ryzyko. 5. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 37.82.00.00 - Wyroby artystyczne 37.30.00.00 - Instrumenty muzyczne i ich części 38.60.00.00 - Przyrządy optyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuści dokonywanie zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego w następującym zakresie i na następujących warunkach: 1) Zmiany w umowie można wprowadzić za zgodą obu stron na piśmie, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać art. 144 ustawy Pzp. 2) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega zmianie odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze zmienionej stawki VAT, obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie: a) danych teleadresowych Wykonawcy, b) danych adresowych miejsca dostawy przedmiotu zamówienia, c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć sytuacji, gdy model towaru określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny model towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ, za cenę określoną w ofercie i umowie. d) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, e) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, f) terminu dostawy, g) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mysłowice,ul. Powstańców 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: 85% w ramach projektu systemowego Szkolna euro-indywidualizacja w Mysłowicach, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYSŁOWIC
- Dostawa różnych wyrobów medycznych stosowanych w okulistyce dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wiązanych z komputerami (z podziałem na 9 części)
- Serwis systemu dyspozytorskiego sterowania, wizualizacji oraz układu rozgłoszeniowego dyspozytorni w ZPMW KWK Mysłowice-Wesoła w oparciu o system SCADA.
- "Kompleksowe ubezpieczenie SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach"
- Zakup dwóch fabrycznie nowych ciągników rolniczych wraz z osprzętem dla Zakładu Oczyszczania Miasta w Mysłowicach
więcej: przetargi w Mysłowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Zakup i dostawa pomocy naukowych w ramach projektu współfinansowanego ze środków EFS PLUS w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 "Wspieramy kompetencje przedszkolaków"
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia na zajęcia gimnastyki korekcyjnej w ramach projektu pn. "Edukacja włączająca w Szkołach Podstawowych w Gminie Stężyca"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.