eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaBieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-08

Ogłoszenie nr 79496 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.

Murowana Goślina: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 44577-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 50437-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko, krajowy numer identyfikacyjny 63001151000000, ul. Łopuchówko  1, 62095   Murowana Goślina, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122161, 604-549-228, faks 618 122 161, e-mail karolina.krzeminska@poznan.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jeostka organiacyjna nieposiaająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r. w zakres, który wchodzi między innymi mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% i kruszywa naturalnego - granitu na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego. Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych określony został w dokumentach stanowiących: dla Pakietu nr I: - Załącznik nr 3a "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Łopuchówko i Kąty", - Załącznik nr 3b Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Dąbrówka, stanowiącej dojazd do podleśniczówki, droga o numerze inwentarzowym 220/18 (odc. od km 0+000 do km 0+220)", - Załącznik nr 3c Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Miączynek, stanowiącej dojazd do leśniczówki, droga o nr inwentarzowym 220/17", - Załącznik nr 3d Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Dąbrówka stanowiącej dojazd pożarowy nr 8 o nr inwentarzowym 220/4", - Załącznik nr 3x Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Buczyna o nr inwentarzowym 220/21", dla Pakietu nr II: - Załącznik nr 3e "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra", - Załącznik nr 3f Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Annowo, stanowiącej dojazd do dostrzegalni ppoż na Dziewiczej Górze, droga o nr inwentarzowym 220/10", - Załącznik nr 3g Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Marianowo, stanowiącej dojazd pożarowy o nr inwentarzowym 220/6", - Załącznik nr 3h Przedmiar robót dla "Bieżąca naprawa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Annowo, stanowiącej dojazd pożarowy nr 17 o nr inwentarzowym 220/7", - Załącznik nr 3i Przedmiar robót dla "Odprowadzenie wody z nawierzchni dróg leśnych w Leśnictwie Wronczyn". 3.2. Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem. 3.3. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji dróg przeznaczonych do konserwacji w przypadkach uzasadnionych potrzeb gospodarczych. Zmiana lokalizacji możliwa jest w zasięgu terytorialnym danego Pakietu. 3.5. Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SIWZ. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne, przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 3.6. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: "Pakiet"), tj: Pakiet nr I - "Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r. - obręb leśny Łopuchówko i Kąty" Nazwa obrębu leśnego Leśnictwa wchodzące w skład danego obrębu leśnego Łopuchówko Miączynek, Dąbrówka, Łopuchowo, Boduszewo Kąty Starczanowo, Brzeźno, Buczyna, Długa Goślina Pakiet nr II - "Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r. - obręb leśny Biedrusko i Dziewicza Góra" Nazwa obrębu leśnego Leśnictwa wchodzące w skład danego obrębu leśnego Biedrusko Marianowo, Maniewo, Gołaszyn, Złotkowo Dziewicza Góra Annowo, Wronczyn 3.7. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danego Pakietu. W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jeden Pakiet, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy Pakiet tylko jako osobne oferty złożone w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu w sposób opisany w rozdz. 12 do SIWZ. 3.8. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja poszczególnych Pakietów będzie się odbywała na obszarze leśnictw terytorialnie właściwych dla danego Pakietu. 3.9. Wielkość powierzchni dróg do profilowania podana w załączniku nr 3a dla Pakietu nr I oraz w załączniku nr 3e dla Pakietu nr II do SIWZ stanowi łączną ilość m^2 przeznaczoną do rozdysponowania w obrębie danego leśnictwa przez Leśniczego lub podleśniczego w zależności od potrzeb w terenie w chwili realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 3.10. Ilość ton materiału z przeznaczeniem do miejscowego utwardzenia dróg leśnych podana w załączniku nr 3a dla Pakietu nr I oraz w załączniku nr 3e dla Pakietu nr II do SIWZ stanowi całkowitą ilość ton przeznaczoną do rozdysponowania w obrębie danego leśnictwa przez Leśniczego lub podleśniczego w zależności od potrzeb w terenie w chwili realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 3.11. Pozostały zakres robót określony w załączniku nr 3b, 3c, 3d, 3x do SIWZ (dla Pakietu nr I) oraz załączniku nr 3f, 3g, 3h, 3i do SIWZ (dla Pakietu nr II) będzie realizowany na drogach leśnych o określonych w przedmiarach robót numerach inwentarzowych. 3.12. Materiał użyty do miejscowej stabilizacji dróg musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń typu azbest, przedmioty i fragmenty metalowe, materiały toksyczne, tworzywa sztuczne i wyroby gumowe, elementy drewniane, glina, a zawartość cegły dla kruszywa betonowego z recyklingu nie może przekroczyć 20%. W przypadku ujawnienia w materiale, który ma być użyty do stabilizacji dróg wyżej wymienionych zanieczyszczeń, Zamawiający odmówi przyjęcia materiału. 3.13. Materiał wykorzystywany do miejscowej stabilizacji dróg można przewozić środkami transportu zabezpieczającymi go przed zanieczyszczeniem, nadmiernym wysuszeniem lub zawilgoceniem. Transport materiału nie może odbywać się w sposób powodujący niszczenie innych dróg, które nie są objęte pracami związanymi z ich utrzymaniem. Stwierdzone przez Zamawiającego uszkodzenia, Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany usunąć na swój własny koszt w celu przywrócenia stanu pierwotnego dróg używanych do celów transportowych. 3.14. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot Umowy, gwarancji jakości na okres roku licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja jakości dotyczy dróg leśnych stanowiących środki trwałe o nr inwentarzowym: 220/17, 220/4, 220/21 w ramach Pakietu nr I oraz 220/10, 220/6, 220/7 w ramach Pakietu nr II. 3.15. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac związanych z usunięciem miejscowych zagłębień, kolein, wyboi powstałych w trakcie użytkowania dróg leśnych. 3.16. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc przeznaczonych do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. 3.17. Ze względu na szczególny charakter terenu, na którym mają być realizowane niektóre prace związane z konserwacją dróg leśnych (dotyczy dróg leśnych położonych w granicy poligonu wojskowego Biedrusko, którego użytkownikiem jest Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, zwanym dalej CSWL) Wykonawcy chcący dokonać wizji w terenie proszeni są o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym, celem ustalenia z Komendantem Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu czasu i miejsca spotkania. 3.18. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy. 3.19. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: - warunkami określonymi we wzorze umowy, - aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - ustawa o lasach z dnia 28 września 1991 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 2100 z późn. zm.), - ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015 r., poz. 1654 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. nr 193, poz. 1890), - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zm.). - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki: dla Pakietu nr I - 3a, 3b, 3c, 3d, 3x, dla Pakietu nr II - 3e, 3f, 3g, 3h, 3i. - mapa z lokalizacją dróg o nr inwentarzowym 220/18, 220/17, 220/4, 220/21 - w ramach Pakietu nr 1, stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ, - mapa z lokalizacją dróg o nr inwentarzowym 220/10, 220/6, 220/7 - w ramach Pakietu nr 2, stanowiąca załącznik nr 12 do SIWZ. 3.20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego umowy. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku, tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 3.21. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (dotyczy Pakietu nr I i Pakietu nr II): Stosowanie do dyspozycji art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - tj. operatorów maszyn wykorzystywanych w zakresie mechanicznego równania i profilowania dróg, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.)." Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10a dla Pakietu nr 1 i 10b dla Pakietu nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9, 45233220-7, 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łouchówko w 2017 r. - obręb leśny Łopuówko Kąty
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT107424.87
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOP-DRÓG Roman Stoiński ,  krecik63@onet.pl,  Skoki, ul. Akacjowa 10,  62-085,  Skoki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132132.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132132.59
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262316.38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2017 r. - obręb leśny Biedrusko i Dziewicza Góra
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT81492.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KRECIK Krzysztof Stoiński,  krecik63@onet.pl,  Skoki, ul. Akacjowa 10,  62-085,  Skoki,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 100235.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 100235.47
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170772.95
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.