Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-06
Leżajsk: Rozbudowa, przebudowa i remont drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą wojewódzką nr 877 w Leżajsku - z budową łącznika ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna z ul. Siedlanka
Numer ogłoszenia: 79512 - 2016; data zamieszczenia: 06.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, przebudowa i remont drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą wojewódzką nr 877 w Leżajsku - z budową łącznika ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna z ul. Siedlanka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie realizacji projektu p.n.: Rozbudowa, przebudowa i remont drogi łączącej drogę krajową nr 77 z drogą wojewódzką nr 877 w Leżajsku - z budową łącznika ul. Boronia, Hutnicza, Fabryczna z ul. Siedlanka w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Uwarunkowania formalno-prawne: pozwolenie Starosty Leżajskiego na realizację inwestycji drogowej nr 2-2015-zrid z dnia 28.08.2015 r., zgłoszenie zamiaru przystąpienia do budowy polegającej na remoncie ul. Boronia (wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) z dnia 12.10.2015 r. wobec którego Starosta Leżajski nie wniósł sprzeciwu - adnotacja o braku sprzeciwu nr AB.6743.461.2015 z dnia 21.10.2015 r., zgłoszenie zamiaru przystąpienia do budowy polegającej na przebudowie ul. Hutniczej i ul. Fabrycznej (wykonania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę) z dnia 14.10.2015 r. wobec którego Starosta Leżajski nie wniósł sprzeciwu - adnotacja o braku sprzeciwu nr AB.6743.469.2015 z dnia 21.10.2015 r. Zakres robót: Rozbudowa ciągu dróg obejmuje budowę łącznika począwszy od ulicy Siedlanka do skrzyżowania ulic Hutniczej i Fabrycznej. Zakres dotyczący istniejących dróg obejmuje przebudowę części ulicy Hutniczej (wraz ze skrzyżowaniem z ul. Fabryczną) oraz remont części ulicy Boronia. Przyjęto następujące parametry techniczne oraz ilości dla poszczególnych rodzajów robót: 1) Rozbudowa ciągu dróg - budowa łącznika wraz z oświetleniem ulicznym i kanalizacją deszczową: - budowany łącznik: długość 0,596 km; oświetlenie uliczne: linia kablowa, lampy; kanalizacja deszczowa z rur z tworzywa sztucznego: kanały fi 400 mm, fi 630 mm, przyłącza fi 200 mm; studnie rewizyjne betonowe: fi 1500 mm, fi 1200 mm, studzienki ściekowe fi 500 mm (z kratami), - szerokość jezdni: - 6,0 m, - szerokość opasek bezpieczeństwa - 2x 0,50 m, szerokość bezpieczników - 2x 0,50 m (występują na długości 300 m z odsuniętym od jezdni chodnikiem i ścieżce rowerowej), - szerokość chodnika: 2,0 m - szerokość ścieżki dwukierunkowej rowerowej (z kolorowym przedzieleniem pasów ruchu): 2,0 m. Przyjęta technologia jezdni i opasek bezpieczeństwa (z nawierzchnią asfaltową o powierzchni - 5 110,8 m 2): warstwa ścieralna - grubości 4 cm, warstwa wiążąca - grubości 6 cm, podbudowa z betonu asfaltowego - grubości 8 cm, podbudowa z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie - grubości 20 cm, warstwa wzmacniająca podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem o grubościach: 18 cm (na długości 300 m od strony dr. woj. nr 877) i 10 cm - w pozostałej części łącznika. Przyjęta technologia chodnika (powierzchnia ok. 1 226,7 m2), ścieżki rowerowej (powierzchnia 1 116 m2), bezpieczników (ok. 323,5 m2) i zjazdów wydzielonych innym kolorem kostki (powierzchnia ok. 108,8 m2): - kostka betonowa gr. 8 cm (dla ścieżki rowerowej bezfazowa) na podsypce cementowo piaskowej i ulepszonym podłożu z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grub.15 cm. Pozostałe przyjęte elementy uliczne: - krawężniki betonowe 20x30 cm - długość 1 250 m, - obrzeża betonowe 30 x 8 cm - długość 1 975 m, - płyty żelbetowe wewnętrzne i zewnętrzne grub. 14 cm na przejeździe przez bocznicę kolejową - 46,4 m 2, 2) Przebudowa drogi ul. Hutniczej ze skrzyżowaniem z ulicą Fabryczną. Długość ulic przeznaczona do przebudowy ul. Hutniczej wynosi 0,159 km, ul. Fabrycznej (w obrębie skrzyżowania z ul. Hutniczą) ok. 0,060 km wraz z uzupełnieniem chodnika. Zakres robót: frezowanie jezdni - 132,0 m2, rozbiórka nawierzchni asfaltowej - 125,0 m2, krawężniki drogowe 15x30 cm - 83,0 m, obrzeża betonowe 30x8 cm - 105,0 m, chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm - 100,0 m2, regulacja krat ściekowych - 4,0 szt., nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1658,0 m2, 3) Remont nawierzchni z utwardzeniem poboczy w ul. Boronia. Długość remontowanego zakresu drogi wynosi 0,577 km. Zakres robót: frezowanie jezdni - 132,0 m2, rozbiórka nawierzchni asfaltowej - 125,0 m2, krawężniki drogowe 15x30 cm - 83,0 m, obrzeża betonowe 30x8 cm - 105,0 m, chodnik z kostki brukowej gr. 6 cm - 100,0 m2, regulacja krat ściekowych - 4,0 szt., nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4 cm - 1658,0 m2. Powyższy zakres robót jest dofinansowany z Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019. Roboty drogowe obejmują także zakres nieobjęty dofinansowaniem z ww. Programu tj.: włączenie łącznika do drogi wojewódzkiej nr 877 (do ul. Siedlanka) oraz roboty w zakresie infrastruktury niezwiązanej z drogą: przebudowę, roboty zabezpieczenia oraz roboty dostosowania dotyczące linii energetycznych, teletechnicznych, wodociągowych oraz gazociągu. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja dołączona do specyfikacji, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz formularz cenowy zawierający przedmiary robót. Oferowane do wykonania zamówienie obejmuje oprócz robót budowlanych także wszystkie niezbędne działania i roboty związane z wykonaniem tego zamówienia, a w szczególności: zagospodarowanie placów budowy, sporządzenie niezbędnych projektów organizacji ruchu i ich wprowadzenie na czas prowadzonych robót, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie dojazdu do istniejących obiektów i posesji w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, wywóz odpadów i materiałów z rozbiórki na wskazane przez Zamawiającego miejsce, uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, opracowania dokumentacji powykonawczej (w tym dotycząca geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza), koordynację robót dotyczącą w szczególności przebudowy gazociągu, itp. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy: lub równoważny..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej jednego zamówienia, obejmującego zakresem roboty drogowe polegające w szczególności na wykonaniu podbudowy, układaniu masy mineralno - asfaltowej, ustawianiu krawężników drogowych i wykonywaniu chodników, o łącznej wartości robót co najmniej 2 500 000 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie sprzętem i urządzeniami technicznymi: rozkładarka mas bitumicznych - 3 szt., walec - 4 szt., samochód samowyładowczy - 4 szt., ładowarka - 2 szt., koparka - 2 szt., (lub koparko-ładowarka 2- szt.), podnośnik koszowy hydrauliczny -1 szt. i dźwig przejezdny 1 szt.; dysponowanie wytwórnią mas bitumicznych zlokalizowanej w odległości umożliwiającej wbudowanie masy asfaltowej w warunkach określonych przepisami, tj. czas transportu mieszanki od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin, pod warunkiem zachowania wymaganych właściwości masy i wymaganej temperatury przy wbudowywaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie przez Wykonawcę najmniej 10 pracownikami fizycznymi i 2 pracownikami personelu kierowniczego, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym posiadającymi wymagane ustawowo uprawnienia - z kierownikiem budowy z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji finansowej - posiadanie przez Wykonawcę środków niezbędnych do realizacji zamówienia w wysokości 300 000 zł lub zdolności kredytowej odpowiadającej tej wysokości.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie najważniejszych robót, których dotyczy obowiązek złożenia poświadczeń należy ująć roboty drogowe polegające na wykonaniu podbudowy, układaniu masy mineralno - asfaltowej, ustawianiu krawężników drogowych i wykonywaniu chodników. Zamawiający żąda wskazania w wykazie robót budowlanych informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, formularz cenowy i kosztorysy szczegółowe przedstawiające kalkulacje wartości jednostkowych robót. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji i rękojmi - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: zmiany terminu realizacji zamówienia, zmiany wartości wynagrodzenia Wykonawcy, zmiany ilości oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, wynikające z rozliczenia faktycznie wykonanych robót. Termin realizacji zamówienia może zostać zmieniony w przypadku: 1) konieczności wykonania robót dodatkowych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót realizowanych w ramach zamówienia podstawowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni, 2) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zlecanych odrębną umową, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, a ich wykonanie wymagać będzie dłuższego terminu niż 7 dni, 3) działania siły wyższej mającej wpływ na niemożność prowadzenia robót budowlanych, 4) wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na niemożliwość prowadzenia robót budowlanych jak: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 7 dni, 5) wystąpienia okoliczności powodujących konieczność wykonania dodatkowych opracowań lub uzyskania dokumentów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania, (np. niezbędnych do zmiany decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w zakresie niezbędnych zmian). Zmiana wartości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku: 1) ustawowych zmian stawek podatku VAT, 2) wykonania robót dodatkowych, 3) zmniejszenia lub ograniczenia części robót. Roboty dodatkowe, zmiana ilości lub ograniczenie oferowanych do wykonania robót, określonych w formularzu cenowym, mogą nastąpić w przypadku występowania błędów w dokumentacji przetargowej (w tym w przedmiarze robót) dotyczącej zamówienia lub koniecznych do wprowadzenia zmian wynikłych w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, (godziny urzędowania: 7:30 - 15:30).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Leżajsku
- Dostawa produktów nabiałowych
- Dostawa mięsa i wędlin
- Dostawa produktów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, jaj oraz ziemniaków w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W LEŻAJSKU OD 01.01.2025 R. DO 30.06.2025 R. Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.