Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Łaziska Górne: Wykonanie usług w zakresie indywidualnego codziennego dowozu i odwozu 1 ucznia niepełnosprawnego z Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach przy ul. Edukacji 21 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów z domu do szkoły i z powrotem
Numer ogłoszenia: 79513 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 3248000, faks 32 3248006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie indywidualnego codziennego dowozu i odwozu 1 ucznia niepełnosprawnego z Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach przy ul. Edukacji 21 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów z domu do szkoły i z powrotem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie indywidulanego codziennego dowozu i odwozu 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Łazisk Górnych uczęszczającego do Zespołu Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach, ul. Edukacji 21 wraz z opieką nad nim w czasie tych przewozów z domu do szkoły i z powrotem. 2. Uczeń niepełnosprawny będzie wsiadać i wysiadać z pojazdu: a) w miejscu zamieszkania, b) przy Zespole Szkół Specjalnych Nr 8 w Tychach, ul. Edukacji 21. 3. Ilość km do przejechania w jedną stronę - około 18,5 - czyli w ciągu dnia około 37 km. 4. Przewóz będzie odbywał się w dni robocze wynikające z zajęć szkolnych tj. od 1 września 2016 roku do 30 czerwca 2017roku. 5. Dowóz nie będzie realizowany w czasie szkolnych ferii i w czasie absencji ucznia, spowodowaną chorobą lub inną ważną przyczyną. Zaś w dni wolne od zajęć dydaktycznych dowóz będzie organizowany na życzenie rodziców (np. w dni przerw świątecznych, sprawdzianów, egzaminów oraz w inne dni dodatkowo wolne od zajęć szkolnych, itp.). 6. Rodzice są zobowiązani poinformować Wykonawcę o odwołaniu przewozu w przypadku choroby dziecka lub z innej ważnej przyczyny do godziny 6.30 danego dnia. 7. Przypuszczalna liczba dni dowozu ucznia niepełnosprawnego wynosi: od września do grudnia 2016r. - 84 dni, a od stycznia do czerwca 2017r.- 115 dni. 8. Rozkład jazdy pojazdu dowożącego ucznia niepełnosprawnego do szkoły będzie podany Wykonawcy w ostatnim tygodniu poprzedzającym rozpoczęcie roku szkolnego. 9. Wykonawca zapewnia pojazd z kierowcą oraz opiekę osoby pełnoletniej nad uczniem niepełnosprawnym w czasie dowozu i odwozu ze szkoły. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem. 10. Do zadań opiekuna należy: a) zapewnienie szczególnego bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniowi niepełnosprawnemu z pojazdu oraz w pojeździe, b) szczególna opieka i nadzór podczas doprowadzenia ucznia niepełnosprawnego z pojazdu do szkoły, przekazanie opieki nad nim wychowawcy w szkole, c) odbieranie ucznia niepełnosprawnego spod opieki wychowawcy i doprowadzenie go do pojazdu, przekazywanie rodzicom informacji ze szkoły, d) zwracanie w sposób kulturalny uwagi na zachowanie się dziecka podczas przewozu, e) udzielanie pomocy przy ubieraniu i rozbieraniu w szkole oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu w sytuacjach, gdy uczeń wymaga takiej pomocy. 11. Szczegółowe warunki realizacji usługi są określone w projekcie umowy. 12. W ofercie należy podać cenę za jeden dzień przewozu ucznia niepełnosprawnego do szkoły wraz z opieką nad nim. (1 dowóz, 1 odwóz)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wykonawca winien posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1414 z późn. zm.) W przypadku złożenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie powyższy warunek musi spełniać każdy z wykonawców. Ocena spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentu opisanego w pkt 8.1.2 niniejszej specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi (każda w ramach odrębnej umowy) polegające na dowozie uczniów do szkół, każda usługa winna być wykonywana w sposób ciągły przez okres nie krótszy niż 9 miesięcy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt 8.1.3 siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania potencjałem technicznym wykonawca winien wykazać, że: - dysponuje lub będzie dysponować pojazdem, który posiada możliwość przewozu nie mniej niż 5 osób. Ocena spełniania ww. warunku w postępowaniu będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty odpowiednio wypełnionego załącznika nr 7 do specyfikacji Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie powyższego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, (grupy podmiotów określanej jako konsorcjum lub przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo wraz z ofertą w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie albo umowę spółki cywilnej lub wyciąg z umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki (w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę) z której będzie wynikało prawo do reprezentacji w postępowaniu albo reprezentacji w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności wymienionych poniżej: a) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy a mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, c) zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych, d) rezygnacja lub zmiana podwykonawcy, e) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), f) zmiany rozkładu jazdy. 3. Zmiany mogą być dokonane tylko, jeśli jest to niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.laziska.um.gov.pl/RP-16-16/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego, 43-170 Łaziska Górne, Pl. Ratuszowy 1, cena 5 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego, 43-170 Łaziska Górne, Pl. Ratuszowy 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Sławków do i z placówek oświatowych w roku 2025 - 2 części - II postępowanie
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
- "WYKONANIE USŁUGI W ZAKRESIE DOWOŻENIA DZIECI DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY ŚWINICE WARCKIE W ROKU 2025"
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.