Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Katowice: Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 79522 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2582021, 3141620, faks 032 3141620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych polegających na przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w instalacjach elektrycznych, sieciach i instalacjach wody zimnej, kanalizacji, gazowych oraz szkód powstałych w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w zarządzanych przez zamawiającego budynkach oraz lokalach Miasta Katowice w nieruchomościach będących własnością wspólnot mieszkaniowych. Poniżej 206 000 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości 10 000,00 zł Słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 2. Wadium może być wnoszone w formach przewidzianych w art. 45 ustawy Pzp. 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem z konta wykonawcy na konto zamawiającego: Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Nazwa banku: ING Bank Śląski S.A. O / Katowice Nr rachunku: 13 1050 1214 1000 0023 3495 0603 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Prosimy o dołączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie przelewu. 4. Wadium w formie innej niż gotówka należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie dołączonej do oferty. 5. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż gotówka potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium dokonany będzie zgodnie z uregulowaniami art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, gdy nastąpią okoliczności przewidziane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu może wziąć udział wykonawca, który spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, - wykonawca musi dysponować następującymi osobami: dyspozytor; elektryk z uprawnieniami do wykonywania napraw urządzeń, instalacji elektrycznych i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV; instalatorzy w branży wodno - kanalizacyjnej i gazowej; pracownicy ogólnobudowlani (murarz, dekarz) z możliwością pracy na wysokości ponad 4m; - wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie usługi polegające na pełnieniu dyżurów awaryjnych o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł (brutto) oraz wykonawstwo robót w każdej z branż wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł (brutto). W przypadku, gdy wykonawca nie świadczył dotychczas usług dyżuru awaryjnego musi poświadczyć wykonawstwo robót ogólnobudowlanych zgodnie z branżami wymienionymi w załączniku nr 1 do projektu umowy o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł (brutto); - wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł oraz ma przedstawić promesę uzupełniającą Towarzystwa Ubezpieczeniowego do wysokości 1.000.000 zł. Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia Polisy OC w chwili podpisania z nim umowy. UWAGA! Jeśli wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 4. W przypadku, gdy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 5. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 7. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 6, uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki określone w ust. 2 mogą spełniać wykonawcy łącznie. Podmioty występujące wspólnie odpowiadają solidarnie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w rozdziale II SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1. Formularz Oferta - załącznik nr 1. 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (podpisującego ofertę), jeżeli nie wynika ono z dokumentów wymienionych w ust. 4. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Do wykazu należy dołączyć aktualne uprawnienia osób poszczególnych branż wymagane do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zamówienia dysponował osobami wymienionymi w rozdziale II ust. 2 SIWZ. 7. Wykaz wykonanych usług (wzór oświadczenia) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (od uprzednich zamawiających) wartość brutto, datę i miejsce wykonania wskazanych usług oraz, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4. 8. Wykaz części przedmiotu zamówienia, których realizację wykonawca powierzy podwykonawcom lub w przypadku, gdy wykonawca nie zamierza wykonać zamówienia z udziałem podwykonawców, winien złożyć oświadczenie, że zamierza wykonać zamówienie siłami własnymi - załącznik nr 5. 9. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 4 składa każdy z podmiotów. UWAGA! Wykonawcy wspólnie mogą złożyć oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp. Oświadczenie to musi być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.: wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów
ul. Mieleckiego 8
40-013 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 07:45, miejsce: Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-4
- Usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego w budynkach administrowanych przez Miejski Zakład Zasobów Lokalowych w Sosnowcu.
- Wykonyw. obsł. techn. instal. i urządz. wentyl. i klimat. wraz z instal. i urządz. towarz. zainstal. w bud. ZNiO w ram. okres. przegl. i konserw. . w 2025 r.
- Wykonanie napraw po przeglądowych instalacji, systemów oraz urządzeń branży sanitarnej zainstalowanych w obiekcie MCK
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.