Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Olsztyn: dostawy ziemniaków, warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 7952 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych , ul. Bałtycka 37A, 10-144 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5275191, faks 089 5226970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy ziemniaków, warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: LP Nr CPV NAZWA PRODUKTU DODATKOWY OPIS JM ZAMAWIANA ILOŚĆ 1. 03222321-9 JABŁKA deserowe kg 2000 2. 03222111-4 BANANY kg 1500 3. 03222230-4 GREJPFRUT kg 30 4. 03200220-1 POMARAŃCZE kg 400 5. 03222240-7 MANDARYNKI kg 300 6. 03222332-9 BRZOSKWINIE Również nektarynki kg 300 7. 03222334-3 ŚLIWKI kg 200 8. 03222313-0 TRUSKAWKI kg 100 9. 03222322-6 GRUSZKI kg 200 10. 03222210-8 CYTRYNY kg 600 11. 03222118-3 OWOC KIWI kg 60 12. 03222333-6 WIŚNIE kg 120 13. 03222310-9 JAGODY kg 10 14. 03222341-5 WINOGRONA deserowe kg 30 15. 03221260-6 PIECZARKI kg 400 16. 03221410-3 KAPUSTA biała kg 1500 17. 03221410-3 KAPUSTA czerwona kg 600 18. 03221410-3 KAPUSTA pekińska kg 200 19. 03221410-3 kapusta włoska kg 100 20. 03221110-0 SELER korzeń kg 240 21. 03221110-0 PIETRUSZKA korzeń kg 240 22. 03221110-0 PORY kg 60 23. 03221113-1 CEBULA kg 1200 24. 03221112-4 MARCHEW kg 5000 25. 03221111-7 BURAKI ĆWIKŁOWE kg 1200 26. 03221270-9 OGÓRKI kg 300 27. 03221420-6 KALAFIOR szt 60 28. 03221300-9 NATKA PIETRUSZKI pęczek 200 29. 03221300-9 KOPER pęczek 200 30. 03221300-9 SZCZYPIOR pęczek 300 31. 03221310-2 SAŁATA szt 200 32. 03221240-0 POMIDORY kg 500 33. 03221230-7 PAPRYKA czerwona kg 200 34. 03221110-0 RZODKIEWKA pęczek 800 35. 03221220-4 GROCH łuskany kg 150 36. 03221210-1 FASOLA sucha kg 200 37. 15331142-4 KAPUSTA kiszona kg 1000 38. 15331000-7 OGÓRKI kiszone kg 800 39. 03221430-9 BROKUŁY szt 40 40. 03212100-1 ziemniaki konsumpcyjne późne kg 23000 41. 03212100-1 ziemniaki konsumpcyjne wczesne kg 600 Opis zawiera 41 pozycji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IX siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IX siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IX siwz
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunku udziału, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń, wymienionych w Rozdziale IX siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotną zmianę postanowień zawartej umowy na zasadach określonych w §3 pkt 3-5 wzoru umowy (zł. Nr 4 SIWZ): 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen ujętych w umowie (załącznik nr 1), nie częściej jednak niż raz na kwartał, w formie pisemnego aneksu. 4. Projekt aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem i udokumentowaniem zasadności zmiany cen sporządza Wykonawca. 5. Wysokość podwyżki cen o której mowa w pkt.4 nie może przekroczyć wysokości wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w części dotyczącej -żywności i napojów bezalkoholowych- ogłoszonego przez GUS za ostatni kwartał poprzedzający podwyższenie ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zset.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Bałtycka 37A
budynek bursy, administracja.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 10:00, miejsce: pok.20 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Organizacja i przeprowadzenie grupowych superwizji realizowanych w ramach projektu ,,Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" na lata 2024 - 2028.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 32 w Olsztynie na 2025 r.
- Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 12 w Olsztynie w roku 2025
- SZP.221-23.2024 Zapewnienie bazy noclegowo- szkoleniowej wraz z wyżywieniem na terenie miasta Olsztyn celem organizacji XIX Mistrzostw Warmii i Mazur w Ratownictwie Medycznym
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W ROKU 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 45 W GDAŃSKU
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 56 w Szczecinie w podziale na części: część 1, część 2, część 3, część 4, część 5 i część 6".
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów żywieniowych na potrzeby Żłobka Miejskiego Nr 3 w Toruniu w 2025 r.
- Dostawa produktów żywnościowych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 zadań dla Domu Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim w okresie od 2 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.