Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Gniewkowo: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie.
Numer ogłoszenia: 79539 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147616 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Warzynie, ul. Warzyn 1, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 35 124 76, faks 0-52 35 19 498.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Warzynie , ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15100000-9; 15112000-6; 15131100-6; 15131120-2; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu. Na poszczególne partie dostawy zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji. 4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5.Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 6.Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2). 7.Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. 8.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał traki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedW przypadku wątpliwości co do równoważności, Zamawiający w toku postępowania zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego do złożenia wyjaśnień poprzez przedstawienie próbek wybranych pozycji asortymentowych celem dokonania oceny jakościowej. Po zakończonym postępowaniu na wniosek Wykonawców (wniosek należy przesłać w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) Zamawiający na podstawie faktury VAT zapłaci należną kwotę za otrzymane próbki. Cena brutto 1 sztuki próbki nie może być wyższa niż w złożonym w tym przetargu Formularzu Cenowym. W przypadku Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wartość dostarczonych próbek uwzględniona zostanie w fakturze dotyczącej pierwszej dostawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.12.11.20 - 15.12.11.20 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CHŁODEX" MAŁGORZATA I PIOTR NALEWAJA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"CHŁODEX" MAŁGORZATA I PIOTR NALEWAJA SPÓŁKA JAWNA
- CHŁODEX Małgorzata i Piotr Nalewaja Spółka Jawna, ul. Gdańska 118, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61905,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60019,60
Oferta z najniższą ceną: 60019,60 / Oferta z najwyższą ceną: 61395,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GNIEWKOWO
więcej: przetargi GNIEWKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.