Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-01
Rudziniec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec
Numer ogłoszenia: 79543 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudziniec , ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 32 4000 704, faks 32 739 06 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec oraz opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rudziniec b) opróżnianie koszy ulicznych z terenu Gminy Rudziniec Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości dotyczy każdej ilości następujących rodzajów odpadów komunalnych: Zmieszane odpady komunalne Szkło Papier Metale Tworzywa sztuczne Opakowania wielomateriałowe Odpady kuchenne ulegające biodegradacji w tym odpady zielone Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny Meble i inne odpady wielkogabarytowe Zużyte opony Z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będą odbierane następujące odpady komunalne zebrane w sposób selektywny: papier, opakowania wielomateriałowe, szkło, tworzywa sztuczne i metal, odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji, odpady wielkogabarytowe oraz zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczne, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte opony, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne w ilości 10 kg na osobę na rok. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji, w szczególności regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów, do których będzie przekazywał odebrane od właścicieli nieruchomości odpady komunalne. Ogólna charakterystyka Gminy Rudziniec w kontekście odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych: - Szacunkowa liczba nieruchomości zamieszkałych, w tym zabudowa wielorodzinna: 2 727 - Liczba osób zameldowanych w Gminie Rudziniec na pobyt stały: 10 445 osób oraz na czasowy 174 osoby (stan na dzień 31.12.2014 rok wg danych z ewidencji ludnośći). - Szacunkowy liczba osób zamieszkałych w Gminie Rudziniec ok. 9 100 osób. - Powierzchnia Gminy 160,4 km2. Powyższe dane są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia liczby obsługiwanych nieruchomości w zakresie odbierania odpadów komunalnych. Zmiana liczby obsługiwanych nieruchomości nie będzie powodować zmiany zapisów umowy ani zmiany wartości zamówienia. Ilość odpadów zebranych w Gminie Rudziniec w latach ubiegłych (dane dotyczą nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych - kosze uliczne); Rok 2011: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 66,59 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 21,05 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 10,32 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 137,43 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 39,19 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 1.655,41 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - brak danych Rok 2012: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 69,56 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 25,04 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 6,53 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 133,99 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 64,10 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 1.815,59 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - brak danych Rok 2013: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 75,98 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 6,88 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 4,34 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 206,04 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 61,04 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 2.493,31 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - 50,98 Mg. Rok 2014: 1. opakowania z tworzyw sztucznych - 15,75 Mg, 2. opakowania z papieru i tektury - 27,30 Mg, 3. opakowania z aluminium, blachy białej i lekkiej - 0,17 Mg, 4. opakowania ze szkła gospodarczego, poza ampułkami - 103,00 Mg, 5. odpady wielkogabarytowe - 71,30 Mg, 6. odpady niesegregowanie (zmieszane) komunalne - 3.095,48 Mg, 7. odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji - 49,40 Mg. Dotychczas z terenu Gminy Rudziniec nie odbierano odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne. Od dnia 01.07.2015r. odpady te będą odbierane przez Wykonawcę z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.54.14.00 - 90.54.14.00 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności: 1) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości tj. co najmniej: wszystkich odpadów o kodach z grupy 20 oraz wszystkich odpadów o kodach z podgrupy 15 01 na terenie gminy Rudziniec wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.) 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia tj. co najmniej wszystkich odpadów o kodach z grupy 20 oraz wszystkich odpadów o kodach z podgrupy 15 01 wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) 3) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonym przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1155 z późn. zm.). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują doświadczeniem do wykonania zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia z następującym zastrzeżeniem: wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu (lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej musi precyzować zakres umocowania i wskazywać pełnomocnika, 2) wypełniony i podpisany druk oferty - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ, 3) upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Posiadane zasoby - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy pod następującymi warunkami: na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.rudziniec.pl - BIP - zamówienia publiczne powyżej 30tyś euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzińcu, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzińcu, Biuro Podawcze, ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w nw. dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 2.Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RUDZINIEC
więcej: przetargi RUDZINIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Słaboszów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Kozłów oraz zorganizowanie, utrzymanie i obsługa stacjonarnego PSZOK w 2025 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzywda
- "Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Świerczów"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11...
- Usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie Gminy Wicko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.