Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-26
Zabrze: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/09
NA ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE MODERNIZACJI ODDZIAŁU DLA PRZEWLEKLE CHORYCH - ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO PRZY UL. JANIKA 18 I SPORZĄDZENIEM PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO
Numer ogłoszenia: 79580 - 2009; data zamieszczenia: 26.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Rejonowy w likwidacji , ul. Zamkowa 4, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2776210, faks 032 2776210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.srzabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 14/PN/09 NA ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE MODERNIZACJI ODDZIAŁU DLA PRZEWLEKLE CHORYCH - ZAKŁADU OPIEKUŃCZO LECZNICZEGO PRZY UL. JANIKA 18 I SPORZĄDZENIEM PROJEKTU BUDOWLANO- WYKONAWCZEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji oddziału dla przewlekle chorych- zakładu opiekuńczo leczniczego w Zabrzu przy ul. Janika 18 i sporządzenie dokumentacji projektowej Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego i uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych na podstawie opracowanych projektów. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenia wizji lokalnej w budynku przeznaczonym do przebudowy celem uzyskania informacji koniecznych do przygotowania oferty. CPV: 71223000-7 usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych, 45.0000.00 -7- roboty budowlane , 45 4530 00 - roboty remontowe Wizję lokalną wykonawca wykonuje na własny koszt. Zamawiający umożliwi wykonawcom wstęp na teren realizacji inwestycji w uzgodnionym terminie. Zamówienie obejmuje: Sporządzenie projektów budowlano - wykonawczych - robót budowlanych i instalacyjnych oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Plan BIOZ,Technologia medyczna. Uwagi: 1. Przed złożeniem oferty niezbędna jest wizyta na obiekcie. 2. Zakres dokumentacji musi uwzględniać wszystkie niezbędne prace projektowe, wynikające z obowiązujących przepisów oraz potrzeb Zamawiającego (w tym m.in.: zapotrzebowanie w media)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00-7, 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości: 15 000,00 złotych wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 40102024010000070201936491. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.65).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min. 700 000,00 zł ( każda) oraz dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą z każdej z niżej wymienionej branży posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach a) architektonicznej b) konstrukcyjno-budowlanej c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 200 000,00 zł 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust 1 -2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawa zamówień publicznych z późn. zm.) 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VII SIWZ, poprzez zastosowanie kryterium spełnia nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 1.1. Oświadczenie - załącznik nr 2Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie popełnienie przez osoby fizyczne, wspólników spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu spółki partnerskiej, komplementariuszy spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub osoby prawne tj. urzędujących członków organu zarządzającego - przestępstwo w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego 4.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy (tj. dla wszystkich osób jak obok) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Brak zakazu ubiegania się podmiotu zbiorowego o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary 5.1. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonanie przez Wykonawcę nie wcześniej niż 5 lata przed dniem wszczęcia postępowania, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie dwóch robót budowlanych o wartości min. 700.000 zł brutto (każda robota budowlana ). 6.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 3 6.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie usług wymienionych w powyższym wykazieDysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę, co najmniej jedną osobą z każdej niżej wymienionej branży posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach a) architektonicznej b) konstrukcyjno-budowlanej c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz wpisanymi do Izby Architektów (dot. pkt a) i Izby Inżynierów Budownictwa (dot. pkt b, c, d,) 7.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji- załacznik nr 4 Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest dostarczyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7.2. Kopie uprawnień budowlanych do projektowania 7.3. Kopie potwierdzenia przynależności do Izby Architektów i Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych zł lub zdolność kredytową wykonawcy, ł wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające posiadanie środków finansowych w wysokości w wysokości 200 000,00 zł 8.1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srzabrze.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Zabrzu przy ul. Zamkowej nr 4, w Budynku Dyrekcji, parter, pokój nr 1.08..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- ZP/2024/000622_2 Czyszczenie przewodów kominowych oraz okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych w 2025r. w nieruchomościach zarządzanych przez ZBM-TBS Sp. z o.o.
- Utrzymanie i konserwacja sygnalizacji świetlnych oraz urządzeń sygnalizacyjnych na terenie miasta Zabrze w roku 2025
- Świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu.
- Dostawa instrumentów muzycznych dla potrzeb Filharmonii Zabrzańskiej.
- Świadczenie usługi dostarczenia przygotowanych posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o.
- Zakup sprzętu medycznego tj. myjnia dezynfektor do kaczek i basenów dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.