eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaIBDiM/ZP/10/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Warszawa: IBDiM/ZP/10/2008
Numer ogłoszenia: 79601 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badawczy Dróg i Mostów, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8113231 wew. 21, fax 022 8111792.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibdim.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IBDiM/ZP/10/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie znaków zmiennej treści oraz konstrukcji bramowych wraz z projektami wykonawczymi, oraz wsparciem technicznym dla Zamawiającego przez okres gwarancji

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.00.00 - Urządzenia związane z transportem Kod CPV wg słownika 2008: 34.90.00.00 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 zł słownie dwadzieścia tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne 1 Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. 2 Wymagania określone w pkt 7.1.1. SIWZ mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe. 1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał i dostarczył co najmniej 3 znaki zmiennej treści w technologii barwnej LED - RGB o polu powierzchni matryc świetlnych minimum 7m2 każda, klasie chrominancji C2 (według PN-EN 12966) oraz klasie luminancji L3 (według normy PN-EN 12966) wraz z konstrukcjami bramowymi. 2 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze o wartości minimum 950 000 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1.SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty, oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu zgodnym z treścią Formularza oświadczenia, załącznik nr 1 do Rozdziału II SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2.SIWZ, Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: Informację o doświadczeniu Wykonawcy, wykaz wykonanych zamówień z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do Rozdziału II SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunków, o których mowa w pkt 7.2.1, 7.2.2. SIWZ Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających, że wymienione w informacji dostawy zostały zrealizowane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2, 8.1.4 i 8.1.5 SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 8.1.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 SIWZ winien być przedłożony w imieniu Wykonawców występujących wspólnie , dokumenty wymienione w pkt 8.1.2 - 8.1.5 SIWZ winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę odrębnie. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2.SIWZ winien przedłożyć ten lub ci z Wykonawców, który/którzy potwierdza/potwierdzają spełnianie warunku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibdim.edu.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie, przy ul. Golędzinowskiej 10, budynek Laboratorium Technik Komunikacyjnych, pok. 101 w godz. 10.00 do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Warszawa, ul. Golędzinowska 10, budynek Laboratorium Technik Komunikacyjnych, w pokoju nr 101..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.