eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZadanie C5 - sieć wodociągowa - ul. Nowowiejska, Piastowska /Renowacja magistrali wodociągowej w ulicy Nowowiejskiej i Piastowskiej/.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Wrocław: Zadanie C5 - sieć wodociągowa - ul. Nowowiejska, Piastowska /Renowacja magistrali wodociągowej w ulicy Nowowiejskiej i Piastowskiej/.
Numer ogłoszenia: 79619 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3409500,3409742, fax 071 3723720,3409985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie C5 - sieć wodociągowa - ul. Nowowiejska, Piastowska /Renowacja magistrali wodociągowej w ulicy Nowowiejskiej i Piastowskiej/..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1.1. Remoncie magistrali wodociągowej DN 900 mm metodą cementowania w ul. Nowowiejskiej na długości ok. 1303 m oraz w ul. Piastowskiej na długości ok. 36 m, wraz z wymianą zasuw, odpowietrzeń i z odtworzeniem odwodnień, 1.2. Przebudowie odgałęzień bocznych cementowanej magistrali DN 900 mm, obejmu-jącej przebudowę starych żeliwnych węzłów wodociągowych ze zmianą materiału i średnicy, likwidacją niewielkich odcinków sieci i budową nowych. W szczególności przebudowa obejmuje wymianę rur, kształtek i zabudowę armatury na łącznej dłu-gości ok. 328 m, 1.3. Przebudowie przyłączy wodociągowych w ul. Nowowiejskiej dla budynków o numeracji nieparzystej na odcinku od. ul. Edyty Stein do ul. Barlickiego oraz dla budynków o numeracji parzystej od ul. Barlickiego do ul. Żeromskiego o łącznej długości ok. 70 m, w tym w chodnikach ok. 42 m oraz wewnątrz budynków ok. 28 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wykonawcy Robót Budowlanych ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy Robót Budowlanych zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców Robót Budowlanych w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) a). Aktualny na dzień otwarcia ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne za-świadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne prze-pisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospo-darczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skła-dania ofert; b).W przypadku spółki cywilnej Wykonawca Robót Budowlanych zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalno-ści gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólni-ków, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi wspólników do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w postępowaniu o udzielenie za-mówienia i zawarcia umowy o zamówienie, c).Jeżeli ofertę składaliby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamó-wienia zobowiązani są dołączyć do oferty: 1.aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie do ewidencji lub aktual-ny odpis z właściwego rejestru wszystkich uczestników konsorcjum, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.pełnomocnictwo udzielone pełnomocnikowi wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia do działania w ich imieniu i ich na rzecz, w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w postępowaniu o udzielenie za-mówienia i zawarcia umowy o zamówienie. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 UPZP. W celu potwier-dzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy Robót Budowlanych zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców Robót Budowlanych w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 UPZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 UPZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca Robót Budowlanych nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca Robót Budowlanych (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców Robót Budowlanych o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia) musi spełniać następujące warunki: a) Wykonać należycie roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, polegające na renowacji metodą cementowania magistrali wodociągowej o średnicy nie mniejszej niż 500 mm i długości co najmniej 500 m w terenie miejskim. Przez teren miejski należy rozumieć teren zabudowany, posiadający uzbrojenie podziemne, położony w granicach administracyjnych miasta. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy Robót Budowlanych zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1. Przedstawiciel Wykonawcy (1 osoba) - musi posiadać co najmniej 5 lat do-świadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodo-wego w zakresie organizacji i zarządzania robotami budowlanymi, w tym zarządzania jednym kontraktem na roboty budowlane realizowanym według wa-runków kontraktowych FIDIC lub wg warunków równoważnych. Osoba ta będzie odpowiedzialna za przygotowywanie raportów wykonawcy, oświadczeń wykonawcy, przygotowywanie i aktualizację programów robót (w tym harmo-nogramów robót i planów płatności). 2. Kierownik Budowy pełniący również obowiązki Kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (1 osoba) - musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (w związku z art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające im uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązują-cych przepisów; co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co naj-mniej 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownika budowy robót budowla-nych polegających na wykonywaniu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. 3. Kierownik robót branży konstrukcyjnej (1 osoba) - musi posiadać upraw-nienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane zgodnie z postanowieniami punktu 1.1 j.w. lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które upoważniają do pełnienia tych funkcji w zakre-sie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 3 lata doświadczenia w kierowaniu podobnymi robotami budowlanymi, przez które należy rozumieć roboty w zakresie specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. Wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz CV zawodowe (dokumentujące doświadczenie) zawierające informacje po-twierdzające stawiane warunki. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia zawodowego należy podać dzień, miesiąc i rok pełnienia ww. funkcji. 2. Dokumenty stwierdzające, że Kierownik Budowy oraz Kierownik Robót branży konstrukcyjnej, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają wymagane uprawnienia oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego po-twierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, tj. min. do 30.12.2008 r. zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i ustawy z 15.12.2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budow-nictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszym zmianami) Dniem wszczęcia postępowania jest dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych udostępnianym na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych oraz publikacji ogłoszenia w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego. 4)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejsze-go zamówienia. W szczególności Wykonawca Robót Budowlanych w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku zobowiązany jest przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca Robót Budowlanych posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy Robót Budowlanych w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przy posiadaniu danych o których mowa powyżej w punktach 4) a) w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania. Wartość kursu według którego dokonano przeliczenia należy podać w swojej Ofercie 5) złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. II. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospo-litej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I.1).a) b) c), I.2).b) i I.2).c), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) W odniesieniu do pkt. I.2 a) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 UPZP. 3) Dokumenty o których mowa w w pkt. II.1) a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o których mowa w pkt. II.1) c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. II.1) i II.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis zamieszczony w pkt. II.2) stosuje się odpowiednio. III. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak wyżej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPWiK Sp. z o.o., ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, pok. 20A, po uprzednim uregulowaniu należności w kasie MPWiK Sp. z o.o. - cena 250 zł..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria MPWiK Sp. z o.o., ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach Projektu realizowanego przez MPWiK Sp. z o.o. we Wrocławiu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej we Wrocławiu - etap II nr 2004/PL/16/C/PE/031

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.