eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią1. Budowa nawierzchni ulicy Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią - III etap 2. Budowa nawierzchni ulicy Prusa w Nakle nad Notecią - VI etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Nakło nad Notecią: 1. Budowa nawierzchni ulicy Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią - III etap 2. Budowa nawierzchni ulicy Prusa w Nakle nad Notecią - VI etap
Numer ogłoszenia: 79623 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Budowa nawierzchni ulicy Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią - III etap 2. Budowa nawierzchni ulicy Prusa w Nakle nad Notecią - VI etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: DOKUMENTACJA OKREŚLAJĄCA PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań : a/. Budowa nawierzchni ulicy Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią - III etap, obejmująca wykonanie: - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych , - nawierzchni jezdni i zjazdu na pow. 365,8 m kw z kostki betonowej tzw. fali szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej ułożonej na podbudowie betonowej gr. 20 cm , - nawierzchni chodnika na pow. 81,5 m kw. z kostki betonowej tzw. fali szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - odwodnienia ( rurociągi z rur PCV śr. 225 mm dł. 8 m, studzienki ściekowe śr. 500 mm - 2 szt. ), - regulacji pionowej (studzienek telefonicznych - 1 szt, włazów kanałowych - 5 szt., zaworów gazowych i wodociągowych - 5 szt.) - geodezyjnej dokumentacji powykonawczej b/. Budowa nawierzchni ulicy Prusa w Nakle nad Notecią - VI etap obejmująca wykonanie: - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych , - nawierzchni jezdni i wjazdów na pow. 485,3 m kw z kostki betonowej tzw. dwuteownik szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej na podbudowie betonowej gr. 20 cm , - odwodnienia ( rurociągi z rur PCV śr. 200 mm dł. 5 m, studzienki ściekowe śr. 500 mm - 1 szt. ), - humusowania i obsiania trawą terenu na pow. 125 m kw. - regulacji pionowej (kratek ściekowych ulicznych - 2 szt., włazów kanałowych - 1 szt., studzienek telefonicznych - 2 szt, pokrywy zaworów gazowych i wodociągowych - 6 szt.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych (u Pzp) oraz niżej podane warunki: 1.Wykonawcy składający ofertę nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 Pzp: a także muszą spełniać warunki określone w niniejszym ogłoszeniu o udzielenie zamówienia : 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. : posiadają doświadczenie z wykonania przynajmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z niniejszym zamówieniem, przedstawią krótki opis wykonanego zadania wraz z potwierdzeniem i referencjami wydanymi przez poprzedniego Zamawiającego - iż zamówienie to zostało wykonane z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny tj. dysponują niżej wymienionym sprzętem ( własnym lub dzierżawionym ) : - samochód samowyładowczy 5 t, - koparka kołowa 0,25 - 0,60 m3 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Zamawiający stawia jako wymóg minimalny aby: a) kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane branży drogowej lub ogólnobudowlanej w specjalności drogi, przynależał do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadał aktualne ubezpieczenie z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b) wykonawca musi dysponować kadrą posiadającą odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia doświadczenie zawodowe, c) proponowane przez wykonawcę osoby - bezpośrednio produkcyjni , którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać odpowiednie do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe - niezbędne do wykonania zamówienia, a także do zakresu wykonywanych czynności. Zamawiający nie dopuszcza realizacji żadnej części przedmiotu zamówienia w podwykonawstwie. 5. Są ubezpieczeni z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej. 6. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają wolne środki finansowe zapewniające płynną realizację przedmiotu zamówienia w wysokości oferowanej ceny, za którą proponują wykonać niniejsze zamówienie (obliczone jako równe sumie środków na koncie Wykonawcy i zdolności kredytowej Wykonawcy po potrąceniu zobowiązań do zapłaty przez Wykonawcę - określonych na podstawie treści złożonych oświadczeń w zał. Nr 5 do oferty). 7. Wykazują sprzedaż minimum po 100 tys. zł za każde z lat: 2006 i 2007. 8. Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty określone w przedmiocie zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) . Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia i nie podlega wykluczeniu na podst. art.24 ust 1 i 2 Pzp, Zamawiający żąda: (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) następujących dokumentów: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych [zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza wniosku] 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) Na potwierdzenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, zamawiający żąda: 1. uprawnień budowlanych branży drogowej lub ogólnobudowlanej w specjalności drogi osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy 2. zaświadczenia o przynależności kierownika budowy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu przez niego aktualnego ubezpieczenia z tytułu pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. c) Na potwierdzenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -zamawiający żąda a wykonawca złoży : 1. Oświadczenie finansowe, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 5 do formularza wniosku 2. Bilans za 2006 i 2007 rok wraz z rachunkiem zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacji określającej obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres 3. Kopię polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zkresie prowadzonej działalności gospodarczej. d) Na potwierdzenie że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy proces prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym wykaz pracowników zatrudnionych (załącznik nr 4 do formularza wniosku) Na potwierdzenie, że osoby proponowane na kierownictwo budowy i fachowcy, którzy mają być bezpośrednio zatrudnieni przy realizacji przedmiotu zamówienia posiadają doświadczenie w realizacji zadań o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia; wykonawca złoży charakterystykę pracowników produkcyjnych - tych, którzy zostaną oddelegowani do realizacji przedmiotowego zamówienia, w tym imienny wykaz z krótkim opisem kwalifikacji zawodowych, doświadczenia w realizowaniu podobnych do przedmiotowego zamówień i powierzonych funkcji (brygadzista, majster itp., pracownik wykwalifikowany) oraz informację na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania zadań podobnych do przedmiotowego osoby proponowanej na stanowisko kierownika budowy - wraz z potwierdzeniem. 3. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakie posiada wykonawca (Zał. Nr 3 do formularza wniosku) 4. Dane o doświadczeniu z ostatnich pięciu lat oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do formularza wniosku wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością w okresie statnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem nazw, adresów i numerów telefonów poprzednich zamawiających. Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające (referencje od poprzednich zamawiających) - z wykonania porównywalnego (w zakresie i złożoności) zamówienia do przedmiotowego i wyszczególnionego na załączniku Nr 2 formularza do wniosku. e) Pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika - dołączyć jako załącznik Nr 7 do formularza wniosku. f) Spis treści wniosku (Załącznik nr 8 do formularza wniosku).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.naklo.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , 89-100 Nakło nad Notecią, ul.Ks.P.Skargi 7 , II piętro, pok. 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , 89-100 Nakło nad Notecią, ul.Ks.P.Skargi 7 , parter , pok. 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Budowa nawierzchni ulicy Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią - III etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a/. Budowa nawierzchni ulicy Gimnazjalnej w Nakle nad Notecią - III etap, obejmująca wykonanie: - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych , - nawierzchni jezdni i zjazdu na pow. 365,8 m kw z kostki betonowej tzw. fali szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej na podbudowie betonowej gr. 20 cm , - nawierzchni chodnika na pow. 81,5 m kw. z kostki betonowej tzw. fali szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, - odwodnienia ( rurociągi z rur PCV śr. 225 mm dł. 8 m, studzienki ściekowe śr. 500 mm - 2 szt. ), - regulacji pionowej (studzienek telefonicznych - 1 szt, włazów kanałowych - 5 szt., zaworów gazowych i wodociągowych - 5 szt.) - geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Budowa nawierzchni ulicy Prusa w Nakle nad Notecią - VI etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: /. Budowa nawierzchni ulicy Prusa w Nakle nad Notecią - VI etap obejmująca wykonanie: - robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych , - nawierzchni jezdni i wjazdów na pow. 485,3 m kw z kostki betonowej tzw. dwuteownik szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej ułożonej na podbudowie betonowej gr. 20 cm , - odwodnienia ( rurociągi z rur PCV śr. 200 mm dł. 5 m, studzienki ściekowe śr. 500 mm - 1 szt. ), - humusowania i obsiania trawą terenu na pow. 125 m kw. - regulacji pionowej (kratek ściekowych ulicznych - 2 szt., włazów kanałowych - 1 szt., studzienek telefonicznych - 2 szt, pokrywy zaworów gazowych i wodociągowych - 6 szt.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.