Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Kartuzy: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista - dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 79638 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach , ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6811452, faks 058 6814219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kartuzy.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyzcy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla osób bezrobotnych w ramach projektu Ekonomista - dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Samodzielny księgowy dla 9 osób bezrobotnych, tj. uczestników, uczestniczek projektu Ekonomista- dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres przedmiotu umowy - przewidywana maksymalna ilość osób podlegających szkoleniu: Łączna liczba osób uczestniczących w szkoleniu: 9 osób. Zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne realizowane w ramach BLOKU I oraz BLOKU II powinny odbywać się w jednej grupie -9 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby uczestników, uczestniczek szkolenia zgodnie z dopuszczalnymi zmianami warunków umowy.Cel szkolenia:Celem szkolenia jest zdobycie przez osoby bezrobotne wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych niezbędnych do pracy na stanowisku samodzielnego księgowego.Poziom wykształcenia uczestników uczestniczek szkolenia lub posiadane umiejętności Grupa docelowa:Młode osoby bezrobotne w wieku 18-30 lat, posiadające wykształcenie ekonomiczne (min. średnie), zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kartuzach.Ilość godzin: Harmonogram i organizacja zajęć:Planowany okres realizacji szkolenia: kwiecień - maj 2014 r. Liczba godzin szkolenia dla każdego, każdej uczestnika, uczestniczki wynosi 200 godzin. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą 15 minut, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Szkolenie musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne, realizowane według planu nauczania, obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu zgodnie z art. 40 ust. 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 674) oraz nie więcej niż 7 godzin dziennie. Szkolenie musi odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt.Zajęcia w danym dniu szkoleniowym powinny zakończyć się nie później niż o godz. 16.00.Wykonawca zapewni co najmniej dwie przerwy kawowe oraz jedną przerwę obiadową.Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony przed zawarciem umowy; Miejsce realizacji: Zajęcia teoretyczne i praktyczne muszą odbywać się na terenie powiatu kartuskiego. Preferowane miejsce realizacji szkolenia: Kartuzy.Program szkolenia: Minimalny zakres programowy - opis bloków tematycznych: Program szkolenia powinien obejmować zagadnienia z zakresu (minimum): BLOK I SAMODZIELNY KSIĘGOWY 120 godzin, BLOK II Obsługa programów Symfonia i Płatnik 80 godzin Liczba godzin poszczególnych zagadnień tematycznych musi być dostosowana do potrzeb i możliwości uczestników/uczestniczek szkolenia.Program szkolenia może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem tematycznym ww. szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia na stanowisku samodzielnego księgowego. Program szkolenia zostanie szczegółowo określony przed podpisaniem umowy. Metodologia prowadzenia zajęć:Zajęcia prowadzone muszą być za pomocą demonstracji i omówienia prezentowanych zagadnień pod nadzorem wykładowców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie przetargowej. Zajęcia prowadzone w trybie stacjonarnym w formie minimum wykładu i zajęć warsztatowych wspomaganych innymi metodami szkoleniowymi. Ponadto, każdy uczestnik, uczestniczka powinien, powinna mieć możliwość pracy przy samodzielnym stanowisku komputerowym, pod nadzorem wykładowcy. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. Egzamin sprawdzający: Przeprowadzenie egzaminu: Wykonawca zobowiązany jest do oceny zdobytych umiejętności po ukończeniu szkolenia. Wydanie zaświadczeń,certyfikatów, dokumentów: do zadań Wykonawcy należy wydanie odpowiedniego dokumentu stwierdzającego ukończenie szkolenia tj.: Zaświadczenia wraz z suplementem lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, Certyfikatu stwierdzającego ukończenie szkolenia, który musi zawierać informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, opatrzonego logotypami PO KL oraz UE, Dokumentu, dokumentów wydanego,wydanych na podstawie odrębnych przepisów Materiały dydaktyczne: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć i przekazać każdemu Uczestnikowi/każdej Uczestniczce szkolenia następujące materiały dydaktyczne: 1) Podręcznik z zakresu księgowości w małych i średnich firmach sztuk 1, 2) Podręcznik z zakresu prawa podatkowego dla księgowych sztuk 1, 3) Plan kont z komentarzem do ustawy o rachunkowości (podręcznik) sztuk 1, 4) Kodeks pracy wydanie książkowe sztuk 1, 5) skrypt autorski z zakresu BLOKU I szkolenia przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację BLOKU I * sztuk 1, 6) skrypt autorski z zakresu tematycznego dotyczącego BLOKU II przygotowany przez trenera bezpośrednio zaangażowanego w realizację BLOKU II* sztuk 1, 7) wydruki aktualnych aktów prawnych: ustawa o rachunkowości, ordynacja podatkowa sztuk 1, 8) długopis sztuk 1, 9) ołówek sztuk 1, 10) zakreślacz sztuk 1, 11) notatnik formatu A4 sztuk 1, 12) segregator format A4 sztuk 1, 13) kalkulator sztuk 1, 14) zestaw aktualnych druków i formularzy związanych z tematyką szkolenia 1 komplet. 15) pamięć przenośna - pendrive - pojemność : 16 GB sztuk 1 Catering: W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania codziennie wyżywienia dla każdego Uczestnika/każdej Uczestniczki szkolenia przez cały okres trwania kursu wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Uczestników, Uczestniczki, jednak nie mniej niż: serwis kawowy obejmujący: kawę (typu Jacobs lub równoważną), herbatę (typu Lipton lub równoważną - czarną lub owocową), dodatki: śmietanka do kawy, cytryna i cukier (w ilości proporcjonalnej do liczby Uczestników/Uczestniczek), ciastka kruche różnego rodzaju (5 szt. na osobę), ciasto krojone 1 porcja na osobę, kanapki/bułki z wędliną i lub serem oraz warzywami (sałata, rzodkiewka, itp.)- 2 sztuki na osobę, dodatkowo wodę butelkowaną (co najmniej 250 ml na osobę). Wykonawca zapewnia stały i nieograniczony dostęp do ciepłych napoi każdego dnia szkolenia. Organizacja i ewaluacja szkolenia (nadzór, ewaluacja) : Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych wśród Uczestników, Uczestniczek szkolenia wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opiekuna z ramienia Instytucji szkoleniowej min. 1 osoba (nie dopuszcza się łączenia funkcji wykładowcy oraz opiekuna- koordynatora w jednej osobie), czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z Uczestnikami, Uczestniczkami szkolenia oraz Zamawiającym. Ubezpieczenie NNW: Ubezpieczenie NNW oraz koszty dojazdu uczestników,uczestniczek na szkolenie pokrywa Zamawiający: Powiat Kartuski, Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującym potencjałem technicznym: Wykonawca zapewnia: Sale wykładowe spełniające odpowiednie warunki lokalowe oraz warunki pracy zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania szkolenia. Szkolenie powinno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych, z dostępem do WC. Sale wykładowe powinny być przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe. Sala do realizacji szkolenia musi gwarantować niezakłóconą naukę dla 9 osób jednocześnie. Ponadto sale muszą posiadać:sprawną i wydajną wentylację (temperatura w salach 22oC - 23oC); oświetlenie dzienne i sztuczne;WC (toaleta musi być łatwo dostępna, posprzątana, wyposażona w środki czystości; Wymagane wyposażenie sali wykładowej: rzutnik multimedialny+ ekran+ laptop (lub inny równoważny sprzęt)- 1 kpl., flipchart wraz z papierem do flipchartu (wg zapotrzebowania) lub tablica 1 szt., drukarka komputerowa 1 szt., papier do wydruków (wg zapotrzebowania), 9 sztuk zestawów komputerowych z dostępem do Internetu, wyposażonych m. in. w oprogramowanie: Microsoft Office oraz program Symfonia (pakiet Mała Księgowość , pakiet Kadry i Płace) i Płatnik (na jedno stanowisko komputerowe max. 1 osoba). Zamawiający dopuszcza komputery przenośne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować kadrą dydaktyczną, składającą się z min. 2 osób, w tym minimum: 1 wykładowcy/trenera, posiadającego wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ekonomii/ finansów/ rachunkowości oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 3 szkoleń (w okresie 3 lat przed dniem składania ofert) zbieżnych swym zakresem z tematyką szkolenia będącego przedmiotem zamówienia, czyli księgowości, oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego księgowego - do przeprowadzenia BLOKU I (Trener z zakresu księgowości); Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku samodzielnego księgowego. 1 wykładowcy,trenera, posiadającego wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu obsługi programu Symfonia, minimum 1 szkolenia z zakresu Kadr i Płac oraz minimum 1 szkolenia z zakresu obsługi programu Płatnik w (okresie 3 lat przed dniem składania ofert) oraz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą ww. programów- do przeprowadzenia BLOKU II- obsługa programów Symfonia i Płatnik (Trener z zakresu obsługi programów Symfonia i Płatnik); Za osobę spełniającą wymóg doświadczenia uzna się osobę, która na dzień składania ofert będzie zatrudniona na stanowisku związanym z obsługą programów Symfonia i Płatnik. Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji trenera BLOKU I oraz funkcji trenera BLOKU II. Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniej realizacji usługi zapewni w całym okresie trwania szkolenia swojego przedstawiciela-Koordynatora. Koordynatorem musi być osoba niezależna od zespołu trenerskiego. Koordynator odpowiada za nadzór nad realizacją szkolenia oraz poprawny pod względem merytorycznym przebieg szkolenia. (Wykonawca powinien wykazać tylko i wyłącznie osoby, które będą zaangażowane w realizację szkolenia). Uwaga: W przypadku , gdy Wykonawca wskaże osoby, które nie spełniają wskazanych przez Zamawiającego warunków, osoby te nie będą podlegały ocenie oraz nie będą mogły zostać zaangażowane do realizacji zamówienia. DEFINICJA szkolenia, jako wykładowca/trener: usługa szkoleniowa obejmująca przeszkolenie grupy minimum 5 osobowej w wymiarze min. 150 godzin.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w zakresie ww. warunku. Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku. W związku z tym ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana jedynie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)formularz oferty odpowiednio wypełniony i podpisany - załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający ofertę cenową. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale IV pkt.3 ppkt.1 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej; 3) oświadczenia na formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 4) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (podstawa prawna art. 26 ust 2b ustawy). Wzór Oświadczenia o możliwości oddania dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych stanowi załącznik nr 8 do SIWZ .5) Wykaz doświadczenia kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanej w załączniku nr 5 do SIWZ, stanowi załącznik nr 5a do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w następującym zakresie z zachowaniem niżej wymienionych warunków: a)ZMIANA WYNAGRODZENIA - POMNIEJSZENIE WYNAGRODZENIA - wysokość wynagrodzenia za wykonanie usługi szkoleniowej będzie mogła ulec zmianie tj. pomniejszeniu, w przypadku przeszkolenia mniejszej niż podana ilość osób. Zamawiający podał w celu ustalenia ceny oferty ilość osób do przeszkolenia. Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (przerwania szkolenia przez osobę skierowaną) ilość osób może ulec pomniejszeniu, wobec powyższego Zamawiający zapłaci za faktycznie przeszkoloną liczbę osób oraz za faktycznie odbytą przez te uczestniczki część szkolenia, powiększoną ewentualnie o koszty stałe. Zmiana wynagrodzenia może wystąpić także w przypadku stwierdzenia niezgodności zrealizowanego szkolenia w stosunku do przedstawionej oferty przetargowej oraz w przypadkach zastosowania kar umownych o których mowa w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. b) ZMIANA KADRY DYDAKTYCZNEJ - Wykonawca może dokonywać zmiany kadry dydaktycznej wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego akceptującego nowy personel. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kadry dydaktycznej w następujących UZASADNIONYCH przypadkach: Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kadry dydaktycznej, Niewywiązywania się kadry dydaktycznej z obowiązków wynikających z umowy, Jeżeli zmiana kadry dydaktycznej stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji z pracy lub zlecenia), Zamawiający może żądać od Wykonawcy, w formie pisemnej, umotywowanego wniosku, zmiany kadry dydaktycznej, jeżeli uzna że dana osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku zmiany kadry dydaktycznej - poszczególnych nauczycieli, trenerów, wykładowców, nowy nauczyciel, trener, wykładowca musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego członka kadry dydaktycznej. Występując z wnioskiem o zmianę kadry dydaktycznej Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny niedostępności osoby zastępowanej, a także przedstawić PUP kwalifikacje osoby proponowanej w zastępstwie, wskazać czynności, które będą wykonywane oraz zakres zastępstwa. c) ZMIANA MIEJSCA REALIZACJI SZKOLENIA - Wykonawca może dokonywać zmiany miejsca szkolenia (sali szkoleniowej) wskazanej do realizacji zamówienia w ofercie przetargowej, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kartuzy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, pok. nr 24..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach ul. Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, pok. nr 20 - Sekretariat Urzędu..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Ekonomista - dobra inwestycja w przyszłość, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich , Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Podziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2025 roku.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2024-2025.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.