Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-10
Suwałki: Na dostawę, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania, a także usługę szkolenia z zakresu obsługi tablicy interaktywnej
Numer ogłoszenia: 79639 - 2011; data zamieszczenia: 10.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5666106, faks 087 5667497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na dostawę, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania, a także usługę szkolenia z zakresu obsługi tablicy interaktywnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania: Część 1: Dostawy: a) tablicy interaktywnej, oprogramowania do obsługi tablicy interaktywnej, napędu jezdnego do tablicy interaktywnej oraz pisaków (komplet) połączonej z usługą szkolenia z obsługi tablicy interaktywnej b) projektora do w/w tablicy interaktywnej Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Edukacja - kierunek Sukces (projekt WND-POKL.09.03.00-20-046/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Część 2: Dostawę programów interaktywnych i planszy interaktywnych do nauczania przedmiotów ogólnokształcących w szkołach ponadgimnazjalnych (Uzupełniającym Liceum Ogólnokształcącycm dla Dorosłych),tj; Języka polskiego, Języka angielskiego - przygotowanie do matury z języka angielskiego na poziomie podstawowym, Języka rosyjskiego - przygotowanie do matury z języka angielskiego na poziomie podstawowym, Matematyki, Chemii, Fizyki i astronomii, Geografii, Technologii informacyjnych, Wiedzy o społeczeństwie, Historii, Biologii, podstawy przedsiębiorczości Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Edukacja - kierunek Sukces (projekt WND-POKL.09.03.00-20-046/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Część 3 Dostawa: a) Komputera PC o parametrach minimalnych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia b) Monitora o parametrach minimalnych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Aktywny 50-latek (Projekt WND-POKL.08.01.01-20-272/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Część 4 Dostawa: a) oprogramowania: Microsoft Office oraz oprogramowania antywirusowego określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia b) Oprogramowania finansowo-księgowegowego, kadrowo-płacowego oraz do analizy finansowej (wersja edukacyjna, wielostanowiskowa) określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Aktywny 50-latek (Projekt WND-POKL.08.01.01-20-272/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5, 32.33.20.00-6, 48.62.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy oraz Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowi załącznik nr 3 i załącznik nr 4; Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i należnościach z tytułu ubezpieczeń społecznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach
ul. Noniewicza 42 A 16 - 400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach ul. Noniewicza 42 A 16 - 400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Edukacja - kierunek Sukces (projekt WND-POKL.09.03.00-20-046/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego oraz w ramach w ramach projektu Aktywny 50-latek(Projekt WND-POKL.08.01.01-20-272/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Na dostawę, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania, a także usługę szkolenia z zakresu obsługi tablicy interaktywnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy: a) tablicy interaktywnej, oprogramowania do obsługi tablicy interaktywnej, napędu jezdnego do tablicy interaktywnej oraz pisaków (komplet) połączonej z usługą szkolenia z obsługi tablicy interaktywnej b) projektora do w/w tablicy interaktywnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Na dostawę, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania, a także usługę szkolenia z zakresu obsługi tablicy interaktywnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę programów interaktywnych i planszy interaktywnych do nauczania przedmiotów ogólnokształcących w szkołach ponadgimnazjalnych (Uzupełniającym Liceum Ogólnokształcącycm dla Dorosłych),tj; Języka polskiego, Języka angielskiego - przygotowanie do matury z języka angielskiego na poziomie podstawowym, Języka rosyjskiego - przygotowanie do matury z języka angielskiego na poziomie podstawowym, Matematyki, Chemii, Fizyki i astronomii, Geografii, Technologii informacyjnych, Wiedzy o społeczeństwie, Historii, Biologii, podstawy przedsiębiorczości Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Edukacja - kierunek Sukces (projekt WND-POKL.09.03.00-20-046/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Na dostawę, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania, a także usługę szkolenia z zakresu obsługi tablicy interaktywnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: a) Komputera PC o parametrach minimalnych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia b) Monitora o parametrach minimalnych określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Aktywny 50-latek(Projekt WND-POKL.08.01.01-20-272/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Na dostawę, montaż i uruchomienie oraz szkolenie z zakresu obsługi sprzętu komputerowego, tablicy interaktywnej i oprogramowania, a także usługę szkolenia z zakresu obsługi tablicy interaktywnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: a) oprogramowania: Microsoft Office oraz oprogramowania antywirusowego określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia b) Oprogramowania finansowo-księgowegowego, kadrowo-płacowego oraz do analizy finansowej (wersja edukacyjna, wielostanowiskowa) określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia Dostawa realizowana będzie w ramach projektu Aktywny 50-latek (Projekt WND-POKL.08.01.01-20-272/10). Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Przedmiot dostawy został szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.42.20.00-2, 48.76.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawy artykułów spożywczych sypkich do Aresztu Śledczego w Suwałkach.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Suwałki w 2025 r.
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Budowa oświetlenia ulicznego w drodze powiatowej nr 1150B oraz drodze gminnej nr 102006B w msc. Płociczno - Tartak
- Ulepszenie leśniczówki Leśnictwa Szypliszki wraz z zagospodarowaniem terenu
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w PCE w Kętrzynie w postaci urządzeń, sprzętu, mebli i materiałów dydaktycznych w ramach projektu ,,Smakowita Przemiana"
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce" współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadań Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Usług Społecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Miejskiej Górce
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.