To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 79640 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Puławy: Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56202-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z o.o, krajowy numer identyfikacyjny
43084068400000, ul.
ul. Dęblińska
2,
24100
Puławy, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
081 8862018, 0-695-616-226, faks
, e-mail
info@zuk.pulawy.pl
Adres strony internetowej (URL): http://zuk.pulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością -100% udział Gmina Miasto Puławy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/ZUK/02/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych na obszarach obsługiwanych przez Zamawiającego, z nadrukami wraz z rozładunkiem do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługi pozostające w związku z realizowaną dostawą, w szczególności transport i wykonanie nadruku na workach.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Worki foliowe wykonane z polietylenu niskiej gęstości (LDPE):Lp., kolor, wymiar[mm], pojemność [L], grubość [mm],Ilość maksymalna[szt.]1.żółty 520(+2x90)/1100, 120 0,050, 231.000, 2.żółty 520(+2x90)/1100, 120, 0,060,99.000,3.zielone 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 24.000, 4.zielony 520(+2x90)/1100, 120, 0,075, 50.500, 5.zielony 520(+2x90)/1100, 120, 0,060,62.000,6.bezbarwny 520(+2x90)/1100,120, 0,060, 110.000, 7"inny" np.: szary 400(+2x100)/800, 60, 0,075, 6.000,RAZEM [szt.] 582.500 a)Worki mają posiadać nadruk flexograficzny: 1-kolorowy (czarny), 1-stronny, potrójny (raport co 35cm), przewidziany dla poszczególnych obszarów, zgodny ze wzorem i wymiarami przekazanymi przez Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia. Wykonawca wykona matryce na własny koszt. b)Worki mają być wykonane bez perforacji. c)Worki powinny zostać dostarczone w opakowaniach zbiorczych po 250 szt. każde. Opakowanie zbiorcze powinno być wyraźnie oznaczone, łącznie z oznaczeniem treści wydruku na workach oraz umożliwiać identyfikacje daty produkcji. d)Worki powinny być półprzezroczyste umożliwiające szybką ocenę ich zawartości po wypełnieniu. e)Dopuszcza się worki z tasiemką w tunelu/zgrzewie. f)Cena powinna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w szczególności z przygotowaniem i dostarczeniem worków do siedziby Zamawiającego. 4.3.Zamawiający zastrzega, iż wskazane w SIWZ ilości worków stanowią ilości maksymalne zaś zamówienie będzie realizowane zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. W związku z powyższym Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu zamówienia mniejszych ilości worków w okresie realizacji zamówienia. 4.4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w formie miesięcznych partii na podstawie przesyłanych zamówień przez Zamawiającego faksem lub e-mailem. Każdorazowo na jeden dzień przed planowaną dostawą Wykonawca poinformuje Zamawiającego faksem lub e -mailem o terminie dostawy. Dostawa miesięcznego zamówienia winna odbywać się jednym transportem (Zamawiający wyklucza możliwość dzielenia miesięcznego zamówienia na częściowe dostawy). Nazwa obszaru, Kolor, Pojemność w litrach, Wymiar (mm), Grubość w mm, Maksymalna ilość miesięcznie w szt. Gmina Puławy: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050 , 10.000, zielone 60, 400(+2x100)/800, 0,075, 4.000, Janowiec: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 4.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 2.000, Końskowola: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 9.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 3.000, Miasto Puławy: bezbarwny 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 10.000, zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,060, 4.000, Żyrzyn: żółty 120, 520(+2x90)/1100, 0,050, 7.000, Zielony 120, 520(+2x90)/1100, 0,075, 3.500, "inny" np.: szary 60, 400(+2x100)/800, 0,075,2.000. 4.5.Zamawiający określa maksymalny czas realizacji dostawy jednej miesięcznej partii na 7 dni roboczych od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego do Wykonawcy faksem lub e-mailem. 4.6Wykonawca musi zaoferować co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji jakości liczony od daty podpisania bez uwag przez strony protokołu odbioru dla każdej partii dostawy, na wady wynikające z niewłaściwie przeprowadzonego procesu produkcji wyrobu, w szczególności wady w jakości zgrzewu, nadruku na worku, oraz niewłaściwy wymiar worka. Wykonawca musi się zobowiązać do nieodpłatnego usunięcia ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym. Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości, z zastrzeżeniem iż nie może on być krótszy od okresu wskazanego powyżej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
19520000-7
Dodatkowe kody CPV:
79810000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT148915.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 183165.45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Świadczenie usług pralniczych dla Państwowego Instytutu Weterynaryjnego - Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach
- "Odnowa oznakowania poziomego na drogach i parkingach gminy Miasto Puławy w 2025 r.".
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA ZWIERZĘTARNI
- Budowa infrastruktury wodociągowej i zaopatrzenia w wodę na terenie gminy Puławy
- sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych w roku 2025, znak sprayw DZ-23/64/25
- Zakup i dostawa agregatu prądotwórczego
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.