Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Kościerzyna: Przebudowa i remont dróg gminnych: Łubiana ul. Ogrodowa, Nowa Wieś,
Stawiska - 187098G, Szarlota - 187098G,
Wielki Klincz ul. Klasztorna - 187149G, Wielki Podleś,
Łubiana (chodnik) ul. Ogrodowa - 187046G, gm. Kościerzyna.
Numer ogłoszenia: 79669 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych: Łubiana ul. Ogrodowa, Nowa Wieś, Stawiska - 187098G, Szarlota - 187098G, Wielki Klincz ul. Klasztorna - 187149G, Wielki Podleś, Łubiana (chodnik) ul. Ogrodowa - 187046G, gm. Kościerzyna..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Przebudowa i remont dróg gminnych: Łubiana ul. Ogrodowa, Nowa Wieś, Stawiska - 187098G, Szarlota - 187098G, Wielki Klincz ul. Klasztorna - 187149G, Wielki Podleś, Łubiana (chodnik) ul. Ogrodowa - 187046G, gm. Kościerzyna. Zakres zamówienia obejmuje: 4.1.1. Przebudowa odcinka drogi gruntowej - ul. Ogrodowej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej o nawierzchni bitumicznej na odcinku 410,04 m Parametry drogi: - Nawierzchnia jezdni - bitumiczna - Jezdnia ograniczona krawężnikami (na skrzyżowaniach - promienie skrętów wykonać z krawężników łukowych) - Szerokość jezdni 5m - Długość odcinka 410,04m - Powierzchnia wraz ze skrzyżowaniami: 2430,87m2 (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) - Spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% - Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej - Długość zjazdów - do granicy posesji, szerokość 4-6m Odwodnienie - woda prowadzona do wpustów ulicznych poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne (Projekt odwodnienia stanowi odrębne opracowanie) Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 4.1.2. Przebudowa nawierzchni drogi gruntowej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej o nawierzchni bitumicznej na odcinku - 1064,44m. Przyjęto podstawowe parametry drogi: - Nawierzchnia jezdni - bitumiczna - Na skrzyżowaniach oraz zjazdach jezdnia ograniczona krawężnikami wtopionymi (na skrzyżowaniach - promienie skrętów wykonać z krawężników łukowych) - Szerokość jezdni 5m - Długość odcinka 1064,44m- - Powierzchnia wraz ze skrzyżowaniami i zjazdami: 5679m2 (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) - Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2% lub daszkowy 2% - Nawierzchnia zjazdów bitumiczna - Długość zjazdów - do granicy posesji, szerokość 4-6m Odwodnienie - woda prowadzona powierzchniowo na przyległy teren w granicach pasa drogowego oraz do wpustów ulicznych poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne (Projekt odwodnienia stanowi odrębne opracowanie) Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 4.1.3. Remont nawierzchni drogi gminnej 187098G w miejscowości Stawiska Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano remont nawierzchni istniejącej drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm. W obrębie zjazdów bitumicznych nawierzchnię należy podfrezować w celu nawiązania technologicznego. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni na jezdni istniejącej: 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu: 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Na wskazanych w części rysunkowej odcinkach należy ułożyć krawężnik betonowy 15x30x100 ułożony na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej ok. 3787,65 m2. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejących wpustów odwodnieniowych. Kratki uliczne należy wysokościowo dostosować do projektowanej nakładki asfaltowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 4.1.4. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187098G w miejscowości Szarlota Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 3,5 m do 5,0 m. Zakończenie jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Szerokość poboczy z kruszywa: 1,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2% Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej 1161,40 m2. Odwodnienie jezdni: Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy i do rowów trawiastych. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 4.1.5. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187149G - ul. Klasztornej w miejscowości Wielki Klincz Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 4,5 m do 5,5 m. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15 oraz opornika betonowego 12x25x100 cm. Przyjęto następujące parametry drogi: - Szerokość jezdni: 4,50 - 5,50 m - Nawierzchnia: beton asfaltowy - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję przebudowanej nawierzchni jezdni: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej 979,60 m2. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejącego wpustu odwodnieniowego zlokalizowanego w km 0+053,72. Zaplanowano wymianę wpustu oraz przykanalika pod jezdnią drogi. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 4.1.6. Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Wielki Podleś Gmina Kościerzyna W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Parametry techniczne i przeznaczenie - przyjęto następujące parametry drogi: - Szerokość jezdni: 5,00 m - Nawierzchnia: beton asfaltowy - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, - 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej 849,50 Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 4.1.7. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187046G ul. Ogrodowej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna. W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej polegająca na budowie chodnika oraz zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej. Chodnik wraz zjazdami zaprojektowano po lewej stronie drogi w bezpośrednim sąsiedztwie jezdni. Po prawej stronie drogi zaprojektowano zjazdy na posesję oraz dojścia w granicach pasa drogowego. W obrębie skrzyżowania z ulicą Spacerową oraz Źródlaną należy obniżyć krawężnik betonowy do światła 2 cm celem umożliwienia poruszania się wózkami. Zakres obniżenia pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne: - Szerokość chodnika: 2,00 m - Nawierzchnia: kostka betonowa - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: - 6 cm kostka betonowa powierzchnia 664,11 m2. - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa - 10 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów: - 8 cm kostka betonowa powierzchnia 220,26 m2. - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Obramowanie chodnika zaprojektowano z obrzeża betonowego 8x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Odwodnienie: Woda deszczowa z chodnika spływać będzie do krawędzi jezdni i dalej podłużnie zgodnie z pochyleniem podłużnym jezdni do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Do wykonania niniejszego zadania oraz do wyceny oferty należy uwzględnić materiał inwestora do odbioru z bazy ZKGK w Starym Nadleśnictwie (koszt oferty pomniejszyć o w/w materiał inwestora): - kostka betonowa cegiełka szara o wym.: 20x10x6 cm - 442,80 m2 - kostka betonowa cegiełka czerwona o wym.: 20x10x6cm - 205,20 m2 Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości Część 1: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część 2: 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych) Część 3: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 4: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Część 5: 1 500,00 (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Część 6: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Część 7: 1 500 (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ) Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 27.06.2016 r. do godz. 10:00 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.),. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 74 8328 0007 2001 0007 5688 0003 z dopiskiem wadium w przetargu ZP.271.06.2016.MS;
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż: Część 1 zamówienia - 400000,00 zł brutto. Część 2 zamówienia - 500000,00 zł brutto. Część 3 zamówienia - 180000,00 zł brutto. Część 4 zamówienia - 100000,00 zł brutto. Część 5 zamówienia - 100000,00 zł brutto. Część 6 zamówienia - 80000,00 zł brutto. Część 7 zamówienia - 80000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy; e) zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy. 2) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych; 3) zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy; 6) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 7) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; 8) ustalenie innych warunków lub terminów płatności, 9) zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, 10) wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę 11) zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji; 12) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT; 13) wystąpienia zmiany określającej sposób wykonania robót - w przypadku, w którym służyć to będzie podniesieniu standardu przedmiotu zamówienia i nie będzie to wykraczało poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ oraz nie będzie powodowało zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, ani konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia; 14) wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót, 15) wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego. 3. Zmiany, o których mowa w pkt. 2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę. 4. Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , sekretariat (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , sekretariat (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gruntowej - ul. Ogrodowej w miejscowości Łubiana Gmina Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej o nawierzchni bitumicznej na odcinku 410,04 m Parametry drogi: - Nawierzchnia jezdni - bitumiczna - Jezdnia ograniczona krawężnikami (na skrzyżowaniach - promienie skrętów wykonać z krawężników łukowych) - Szerokość jezdni 5m - Długość odcinka 410,04m - Powierzchnia wraz ze skrzyżowaniami: 2430,87m2 (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) - Spadek poprzeczny jezdni - daszkowy 2% - Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej - Długość zjazdów - do granicy posesji, szerokość 4-6m Odwodnienie - woda prowadzona do wpustów ulicznych poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne (Projekt odwodnienia stanowi odrębne opracowanie) Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa nawierzchni drogi gruntowej w miejscowości Nowa Wieś Gmina Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej o nawierzchni bitumicznej na odcinku - 1064,44m. Przyjęto podstawowe parametry drogi: - Nawierzchnia jezdni - bitumiczna - Na skrzyżowaniach oraz zjazdach jezdnia ograniczona krawężnikami wtopionymi (na skrzyżowaniach - promienie skrętów wykonać z krawężników łukowych) - Szerokość jezdni 5m - Długość odcinka 1064,44m- - Powierzchnia wraz ze skrzyżowaniami i zjazdami: 5679m2 (powierzchnia nawierzchni bitumicznej) - Spadek poprzeczny jezdni - jednostronny 2% lub daszkowy 2% - Nawierzchnia zjazdów bitumiczna - Długość zjazdów - do granicy posesji, szerokość 4-6m Odwodnienie - woda prowadzona powierzchniowo na przyległy teren w granicach pasa drogowego oraz do wpustów ulicznych poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne (Projekt odwodnienia stanowi odrębne opracowanie) Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont nawierzchni drogi gminnej 187098G w miejscowości Stawiska Gmina Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano remont nawierzchni istniejącej drogi poprzez wykonanie nakładki bitumicznej z betonu asfaltowego o grubości 5 cm. W obrębie zjazdów bitumicznych nawierzchnię należy podfrezować w celu nawiązania technologicznego. Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni na jezdni istniejącej: 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni na poszerzeniu: 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 25 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie Na wskazanych w części rysunkowej odcinkach należy ułożyć krawężnik betonowy 15x30x100 ułożony na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej ok. 3787,65 m2. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejących wpustów odwodnieniowych. Kratki uliczne należy wysokościowo dostosować do projektowanej nakładki asfaltowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187098G w miejscowości Szarlota Gmina Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 3,5 m do 5,0 m. Zakończenie jezdni drogi zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na płasko na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Przyjęto następujące parametry drogi: Szerokość jezdni: 5,00 m Szerokość poboczy z kruszywa: 1,00 m Nawierzchnia: beton asfaltowy Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2% Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej 1161,40 m2. Odwodnienie jezdni: Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy i do rowów trawiastych. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187149G - ul. Klasztornej w miejscowości Wielki Klincz Gmina Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 4,5 m do 5,5 m. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15 oraz opornika betonowego 12x25x100 cm. Przyjęto następujące parametry drogi: - Szerokość jezdni: 4,50 - 5,50 m - Nawierzchnia: beton asfaltowy - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję przebudowanej nawierzchni jezdni: - 5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 4 cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej 979,60 m2. Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejącego wpustu odwodnieniowego zlokalizowanego w km 0+053,72. Zaplanowano wymianę wpustu oraz przykanalika pod jezdnią drogi. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Wielki Podleś Gmina Kościerzyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Parametry techniczne i przeznaczenie - przyjęto następujące parametry drogi: - Szerokość jezdni: 5,00 m - Nawierzchnia: beton asfaltowy - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni: - 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego, - 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, - 22 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej CBR/20%, k/10/8m/dobę. Powierzchnia nawierzchni bitumicznej 849,50 Odwodnienie jezdni drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych w pasie drogowym. Wody opadowe nie będą oddziaływać na działki sąsiednie. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej 187046G ul. Ogrodowej w miejscowości Łubiana (chodnik) Gmina Kościerzyna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej polegająca na budowie chodnika oraz zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej. Chodnik wraz zjazdami zaprojektowano po lewej stronie drogi w bezpośrednim sąsiedztwie jezdni. Po prawej stronie drogi zaprojektowano zjazdy na posesję oraz dojścia w granicach pasa drogowego. W obrębie skrzyżowania z ulicą Spacerową oraz Źródlaną należy obniżyć krawężnik betonowy do światła 2 cm celem umożliwienia poruszania się wózkami. Zakres obniżenia pokazano w części rysunkowej. Parametry techniczne: - Szerokość chodnika: 2,00 m - Nawierzchnia: kostka betonowa - Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 % Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika: - 6 cm kostka betonowa powierzchnia 664,11 m2. - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa - 10 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów: - 8 cm kostka betonowa powierzchnia 220,26 m2. - 3 cm podsypka piaskowo - cementowa - 20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Obramowanie chodnika zaprojektowano z obrzeża betonowego 8x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15. Odwodnienie: Woda deszczowa z chodnika spływać będzie do krawędzi jezdni i dalej podłużnie zgodnie z pochyleniem podłużnym jezdni do istniejącej kanalizacji deszczowej. Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. Do wykonania niniejszego zadania oraz do wyceny oferty należy uwzględnić materiał inwestora do odbioru z bazy ZKGK w Starym Nadleśnictwie (koszt oferty pomniejszyć o w/w materiał inwestora): - kostka betonowa cegiełka szara o wym.: 20x10x6 cm - 442,80 m2 - kostka betonowa cegiełka czerwona o wym.: 20x10x6cm - 205,20 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Budowa drogi leśnej nr 189 o nazwie ZABRODY-PODRĄBIONA na terenie Leśnictwa Zabrody i Podrąbiona
- "Dostawa sprzętu komputerowego do wyposażenia pracowni kształcenia zawodowego branży HGT w PZS nr 2 w Kościerzynie"
- Wykonanie wymiany pokrycia dachu wraz z elewacją w istniejącym budynku magazynowo-gospodarczym (stodoły) szkółki leśnej w Bąku - II postępowanie
- DZP/47/24 WYKONANIE ZADANIA INWESTYCYJNEGO W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ - UTWORZENIE CENTRUM SENIORALNEGO W DZIERŻĄŻNIE- PRZEBUDOWA PAWILONU NR 2
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Remont drogi powiatowej nr 1887T Wałkonowy Górne - Bałków - dr. pow. Nr 0233T od km 0+460 do km 2+260
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.