eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.1/ Modernizacja nawierzchni ul. Sokoła na odc. od ul. Kolejowej do ul. Ogrodowej w Nowym Targu, 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Ogrodowej od ul. Krzywej do ul. Kazimierza Wielkiego i od ul. Szaflars

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-09

Nowy Targ: Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.: 1/ Modernizacja nawierzchni ul. Sokoła na odc. od ul. Kolejowej do ul. Ogrodowej w Nowym Targu, 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Ogrodowej od ul. Krzywej do ul. Kazimierza Wielkiego i od ul. Szaflarskiej do ul.Orkana w Nowym Targu realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013
Numer ogłoszenia: 79681 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ , ul. Krzywa 1, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2611244, faks 018 2662312.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.: 1/ Modernizacja nawierzchni ul. Sokoła na odc. od ul. Kolejowej do ul. Ogrodowej w Nowym Targu, 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Ogrodowej od ul. Krzywej do ul. Kazimierza Wielkiego i od ul. Szaflarskiej do ul.Orkana w Nowym Targu realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań inwestycyjnych p.n.: 1/ Modernizacja nawierzchni ul. Sokoła na odc. od ul. Kolejowej do ul. Ogrodowej w Nowym Targu. 2/ Modernizacja nawierzchni ul. Ogrodowej od ul. Krzywej do ul. Kazimierza Wielkiego i od ul. Szaflarskiej do ul.Orkana w Nowym Targu realizowanych w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował w szczególności: 1/ ul. Sokoła na odc. od ul. Kolejowej do ul. Ogrodowej w Nowym Targu: a/ wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, b/ remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy, wymianie wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, c/ oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 2/ ul. Ogrodowej od ul. Krzywej do ul. Kazimierza Wielkiego i od ul. Szaflarskiej do ul.Orkana w Nowym Targu: a/ wykonanie nowej nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej, b/ remont i uzupełnienie odwodnienia ulicy, wymianie wpustów deszczowych z zastosowaniem osadników zanieczyszczeń stałych, c/ roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej, d/ oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 2. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ na realizację przedmiotu zamówienia będzie zawarta umowa trójstronna pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ, Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu na rzecz którego będzie wykonana część zamówienia i który w tej części będzie płatnikiem oraz wykonawcą, 2/ rozliczenie budowy będzie kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 3/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 4/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniami robót nie wymagających pozwolenia na budowę oraz zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 5/ wywóz i składowanie gruzu zabezpiecza wykonawca we własnym zakresie, natomiast pozostały materiał budowlany (grunt z wykopu, krawężniki, płyty chodnikowe zakwalifikowane jako materiał budowlany nadający się do dalszego użytku, destrukt z frezowania nawierzchni bitumicznej) należy składować na miejsce wskazane przez zamawiającego nie dalej niż 5 km - zabezpieczyć wywóz i składowanie z ułożeniem ręcznym w stosy (pryzmowanie), 6/ wykonawca zabezpieczy teren budowy, umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót. 7/ w przypadku gdy wykonawca podejmie decyzję o zmianie tymczasowej organizacji ruchu dołączonej do materiałów przetargowych zobowiązany jest do wykonania nowej organizacji ruchu i uzyskania stosownego postanowienia, 8/ wykonawca przyjmie do wykonania pełny zakres robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, co 50 mb - a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, 9/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach .dwg, .dxf. 10/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 11/ wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu. Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji prac norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska naturalnego i ruchu poniesie wykonawca. 12/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 13/ wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały z wyłączeniem poziomego oznakowania drogowego, dla którego wykonawca udzieli minimum rocznej gwarancji, 14/ roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 15/ wykonawca w trakcie prowadzonych robót budowlanych zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie przejścia do miejsc publicznych i domów prywatnych podestami umożliwiającymi bezpieczne przejście, 16/ w przypadku przerw w dostawie wody wykonawca ograniczy je do niezbędnego minimum ustalając całościowy harmonogram wyłączeń i uzgadniając go z Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji; w przypadku przerw powyżej 12 godzin wykonawca na własny koszt zapewni dostawę wody; wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia zamawiającego i mieszkańców o przerwach w dostawie wody na 24 godziny przed planowanym wyłączeniem. 17/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 20 000.00 (dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni udokumentować zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych dotyczących budowy, przebudowy dróg na łączną kwotę co najmniej 3 000 000 zł oraz wykazać że przynajmniej dwie z tych robót zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie: - rozścielaczem mas bitumicznych na pełną szerokość jezdni, - możliwością zakupu asfaltobetonu w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotowego zamówienia lub posiadać wytwórnię masy bitumicznej mającą możliwość produkcji asfaltobetonów,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni wykazać przy realizacji niniejszego zamówienia pracownika z uprawnieniami drogowymi niezbędnymi do kierowania przedmiotowymi robotami,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale XVII ust. 6 pkt 3, oraz inny dokument potwierdzający umocowanie do podpisania oferty umożliwiający identyfikację i zgodność podpisu na ofercie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W związku z art. 144 ustawy zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1. Zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody. 2. Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia przerw w jej wykonaniu z przyczyn niezależnych od wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ pok. 221 II p. lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Nowy Targ ul. Krzywa 1 34-400 Nowy Targ Sekretariat Burmistrza pok. 101 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach projektu Rewitalizacja Centrum Nowego Targu - projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.