Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Wrocław: AM/AZ/ZC-26/12 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do Biura Obsługi Rektora i Prorektorów
Numer ogłoszenia: 79699 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich, ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AM/AZ/ZC-26/12 Wykonanie, dostawa i montaż mebli stylowych do Biura Obsługi Rektora i Prorektorów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Meble stylowe. Blaty i wieńce z płyty oklejonej HPL-em. Fronty rama z drewna dębowego płycina klejonka dębowa. Boki i wnętrze z płyty laminowanej. W skład zestawu meblowego mają wchodzić następujące meble: 1. Biurko 1600x620x760 mm, kontener szufladowy z prawej stron - 1 szt. (rys. AD 1) 2. Biurko 1600x620x760 mm, kontener z lewej strony - 1 szt. (rys. AD 2) 3. Biurko 1000x620x760 mm, kontener szufladowy z prawej strony - 1 szt. (rys. AD 3) 4. Biurko 1990x620x760 mm - 1 szt. (rys. AD 4) 5. Nadstawka rogowa na biurko 420x420x1994 mm - 1 szt. (rys. AD 5) 6. Szafa witryna przybiurkowa 1000x420x200 mm - 1 szt. (rys. AD 6) 7. Szafa front pełny 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 7 i AD 20) 8. Szafa front witryna 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 8 i AD 20) 9. Szafa front pełny 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 9) 10. Szafa front witryna 800x420x2000 mm - 1 szt. (rys. AD 10) 11. Szafa niska 1250x420x760 mm - 1 szt. (rys. AD 11) 12. Szafka niska pod drukarkę 800x630x500 mm - 1 szt. (rys. AD 12) 13. Szafa niska na drukarki 1250x420x500 mm - 1 szt. (rys. AD 13) 14. Regał narożny niski 1100(420)x700(420)x760 mm - 1 szt. (rys. AD 14) 15. Szafka pod oknem 1600x800x420 mm - 1 szt. (rys. AD 15) 16. Nadstawka na szafkę pod oknem 620x420x500 mm - 1 szt. (rys. AD 16) 17. Szafka pod oknem 1400x800x420 - 1 szt. (rys. AD 17) 18. Stolik okrągły 700x700x760 mm - 1 szt. (rys. AD 18) 19. Stolik prostokątny 450x600x600 mm - 1 szt. (rys. AD 19) 20. Sofa 1850x960x1000 mm, 3-osobowa, rozkładana, skóra beżowa - 1 szt. 21. Fotel gabinetowy, obrotowy, skóra beżowa, oparcie fotela wraz z siedziskiem stanowi jeden element, regulacja wysokości siedziska oraz kąta nachylenia kubełka - 1 szt. 22. Fotel, metalik, oparcie niskie, zawiasowy mechanizm regulacyjny, skórzane obicie - 3 szt. 23. Fotel, metalik, oparcie wysokie, zawiasowy mechanizm regulacyjny, skórzane obicie - 1 szt.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POKKER OFFICE TADEUSZ KUBIC SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
POKKER OFFICE TADEUSZ KUBIC SPÓŁKA JAWNA
- Pokker Office Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 14-15, 50-370 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57741,75
Oferta z najniższą ceną: 57741,75 / Oferta z najwyższą ceną: 65925,54
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia w trybie zapytania o cenę ponieważ przedmiotem zamówienia były dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.