Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-09
Janowiec Wielkopolski: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o poj. 100 m3 z niezbędną infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 79710 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich , ul. Kościuszki 24, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023183, faks 052 3023620.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Usług Miejskich - zakład budżetowy Gminy Janowiec Wielkopolski.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o poj. 100 m3 z niezbędną infrastrukturą..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o pojemności 100 m3 z niezbędną infrastrukturą na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków - działka nr 76/1 położona we Flantrowie. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Budowa żelbetonowego zbiornika uśredniającego ścieki V=100 m3: - zbiornik żelbetowy, monolityczny z betonu, zbrojony prętami żebrowanymi ze stali konstrukcyjnej łatwopalnej - min grubość otuliny zbrojenia 5,0 cm; - zbiornik kwadratowy o wymiarach wewnętrznych 9,0x9,0 m, zagłębiony 2,88 m w gruncie; - ściany żelbetowe gr. 35 cm, dno żelbetowe o gr. 35 cm; - izolacja ścian wewnętrznych zbiornika powłokami z żywicy poliuretanowej bezrozpuszczalnikowej odpornej na działanie UV wykazującej dużą odporność na rozcieńczone kwasy, zasady oraz sole, - izolacja ścian zewnętrznych powłokami bitumicznymi; - drabina złazowa ze stali nierdzewnej - 3,0 m; - balustrady ze stali kwasoodpornej, wysokość 110 cm z furtką - dł. 36,0 m 2. Technologia zbiornika uśredniającego: 1) przyłącze kanalizacyjne od stacji zlewczej do istniejącego zbiornika uśredniającego - kanał z rur PVC o średnicy 160 mm - dł. 3,20 m - studnia rewizyjna z kręgów betonowych (studnia rozdziału) o średnicy 1200 mm H= 2,5 - 1 szt. 2) przyłącze sprężonego powietrza do projektowanego zbiornika uśredniającego: - rurociąg powietrza - rury stalowe o śr. zewnętrznej i grubości ścianek 139,7/ 3,0 mm - dł. 12,3 m - rurociąg powietrza - rury stalowe o śr. zewnętrznej i grubości ścianek 114,3 / 3,0 mm - dł. 18,1 m - rurociąg powietrza - rury stalowe o śr. zewnętrznej i grubości ścianek 57 / 3,0mm - dł. 1,6m - przepustnica kołnierzowa z napędem elektrycznym o śr. 80-100 mm - 1 szt. - zawór żeliwny kołnierzowy dla ciśnień 1,6 MPa o śr. nominalnej 100 mm - 1 szt. 3) przyłącze kanalizacyjne od studni rozdziału do projektowanego zbiornika uśredniającego: - studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr, 1000 mm H=1,0m - 1 stud. 4) przyłącze kanalizacyjne od projektowanego zbiornika uśredniającego do studni S7: - kanały z rur PVC o śr. 200 mm - dł. 30,3 m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm H=2,5 m - 2 stud. - studnia pomiarowa z kręgów betonowych o śr. 1000 mm H=3,0 m - 1 stud. - układ do pomiaru przepływu na rurociągu grawitacyjnym DN 200 z zastosowaniem miernika zabudowanego na rurociągu - 1 kpl - zasuwa nożowa o śr. do 200 mm montowana na rurociągu - 1 kpl. 5) zbiornik uśredniający - technologia - krata koszowa - (w projektowanym zbiorniku ścieków uśrednionych należy zamontować na rurociągu doprowadzającym ścieki kratę koszową, wykonaną ze stali o wymiarach 700x700x700 mm) - urządzenie regulacyjne - zastawki kanałowe ( zastawka naścienna DN 200 z napędem elektrycznym wykonana ze stali ) - urządzenia mieszające t ( Mieszadło - mieszadło średnioobrotowe, wykonane ze stali nierdzewnej, o mocy P2=2,5 kW, zakres siły ciągu - 50Hz, N-200-800) - urządzenia napowietrzające ścieki ( ruszt napowietrzający z dyskami : projektuje się instalację do napowietrzania ścieków o obniżonym oporze przepływu powietrza i zmniejszonym ryzyku zatykania otworów. Sposób działania: drobnopęcherzykowe, wgłębne napowietrzanie ścieków za pomocą 64 szt. dyfuzorów dyskowych membranowych o średnicy ok 250 mm.) - żuraw wyciągowy obrotowy o udźwigu 650 kg - 1 szt. - żuraw wyciągowy obrotowy o udźwigu 250 kg - 1 szt. - dmuchawa powietrza o mocy 15 kW - 1 kpl. 3. Elektryka i AKPiA 1) Instalacje pomiaru i sygnalizacji - układ do pomiaru poziomu - sonda hydrostatyczna 2 szt. na zbiornik - 1 ukł. - przewody sygnałowe - ułożenie przewodów do rozdzielni technologicznej - 20,0 m 2) linie kablowe zewnętrzne : rozdzielnica R-ZUSD - montaż rozdzielni R-ZUSD w obudowie zamkniętej - 1 szt. - montaż rozdzielni R-SD - 1 szt. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 - dokumentacja budowlano-wykonawcza Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o pojemności 100 m3 z niezbędną infrastrukturą Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 3 - przedmiar robót.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.25.21.30 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający za roboty spełniające ten warunek uzna wykazanie co najmniej 2 ważniejszych robót wykonanych w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy oczyszczalni ścieków z budową zbiorników na ścieki i włączenie ich do sieci technologicznej oczyszczalni ścieków. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: kierownik budowy - posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( j. t. Dz. U. 2013.1409 z późn. zm.) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.2 i 6.5.3 SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pełnomocnictwo - o ile dotyczy -zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia publicznego - formularz 2A ( jeśli dotyczy);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji jakości - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 1) zajdzie konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu umowy ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub jeżeli taka zmiana będzie dla zamawiającego korzystna i uzasadniona pod względem technicznym, ekonomicznym lub organizacyjnym; 2) zajdzie konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 3) zajdzie konieczność zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług; 4) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu zamówienia; b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; ewentualnych kolizji z zakrytymi urządzeniami, zmiany technologii wykonania robót budowlanych; c) przerw, przestojów i opóźnień w realizacji Inwestycji, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego tj. w szczególności wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powstałych na skutek działania Zamawiającego, itp. d) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; e) innych uzasadnionych okoliczności powodujących zmianę umowy, a która związana jest z koniecznością zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. 5) na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy należy dokonać zmiany kierownika budowy ( ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od wykonawcy), pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę; 6) na wskutek żądania Zamawiającego o zmianę kierownika budowy, jeżeli Zamawiający uzna , że nienależycie wykonanie swoje obowiązki; 7) za zgodą zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wykazane w ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót budowlanych; 8) Zamawiający, dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia, zmianę zakresu rzeczowego i finansowego w poszczególnych okresach rozliczeniowych w zatwierdzonym harmonogramie rzeczowo-finansowym pod warunkiem, że zostanie zachowany termin realizacji zamówienia zgodnie z ofertą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Miejskich ; ul. Kościuszki 24; 88-430 Janowiec Wlkp.
- sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Zakład Usług Miejskich ; ul. Kościuszki 24; 88-430 Janowiec Wlkp. - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JANOWIEC WIELKOPOLSKI
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- "Budowa tężni solankowej w miejscowości Bodzanów" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Utworzenie placówki wsparcia dziennego w Krobuszu.
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.