eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec WielkopolskiRozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o poj. 100 m3 z niezbędną infrastrukturą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-09

Janowiec Wielkopolski: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o poj. 100 m3 z niezbędną infrastrukturą.
Numer ogłoszenia: 79710 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Miejskich , ul. Kościuszki 24, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023183, faks 052 3023620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Usług Miejskich - zakład budżetowy Gminy Janowiec Wielkopolski.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o poj. 100 m3 z niezbędną infrastrukturą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o pojemności 100 m3 z niezbędną infrastrukturą na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków - działka nr 76/1 położona we Flantrowie. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Budowa żelbetonowego zbiornika uśredniającego ścieki V=100 m3: - zbiornik żelbetowy, monolityczny z betonu, zbrojony prętami żebrowanymi ze stali konstrukcyjnej łatwopalnej - min grubość otuliny zbrojenia 5,0 cm; - zbiornik kwadratowy o wymiarach wewnętrznych 9,0x9,0 m, zagłębiony 2,88 m w gruncie; - ściany żelbetowe gr. 35 cm, dno żelbetowe o gr. 35 cm; - izolacja ścian wewnętrznych zbiornika powłokami z żywicy poliuretanowej bezrozpuszczalnikowej odpornej na działanie UV wykazującej dużą odporność na rozcieńczone kwasy, zasady oraz sole, - izolacja ścian zewnętrznych powłokami bitumicznymi; - drabina złazowa ze stali nierdzewnej - 3,0 m; - balustrady ze stali kwasoodpornej, wysokość 110 cm z furtką - dł. 36,0 m 2. Technologia zbiornika uśredniającego: 1) przyłącze kanalizacyjne od stacji zlewczej do istniejącego zbiornika uśredniającego - kanał z rur PVC o średnicy 160 mm - dł. 3,20 m - studnia rewizyjna z kręgów betonowych (studnia rozdziału) o średnicy 1200 mm H= 2,5 - 1 szt. 2) przyłącze sprężonego powietrza do projektowanego zbiornika uśredniającego: - rurociąg powietrza - rury stalowe o śr. zewnętrznej i grubości ścianek 139,7/ 3,0 mm - dł. 12,3 m - rurociąg powietrza - rury stalowe o śr. zewnętrznej i grubości ścianek 114,3 / 3,0 mm - dł. 18,1 m - rurociąg powietrza - rury stalowe o śr. zewnętrznej i grubości ścianek 57 / 3,0mm - dł. 1,6m - przepustnica kołnierzowa z napędem elektrycznym o śr. 80-100 mm - 1 szt. - zawór żeliwny kołnierzowy dla ciśnień 1,6 MPa o śr. nominalnej 100 mm - 1 szt. 3) przyłącze kanalizacyjne od studni rozdziału do projektowanego zbiornika uśredniającego: - studnia rewizyjna z kręgów betonowych o śr, 1000 mm H=1,0m - 1 stud. 4) przyłącze kanalizacyjne od projektowanego zbiornika uśredniającego do studni S7: - kanały z rur PVC o śr. 200 mm - dł. 30,3 m - studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1000 mm H=2,5 m - 2 stud. - studnia pomiarowa z kręgów betonowych o śr. 1000 mm H=3,0 m - 1 stud. - układ do pomiaru przepływu na rurociągu grawitacyjnym DN 200 z zastosowaniem miernika zabudowanego na rurociągu - 1 kpl - zasuwa nożowa o śr. do 200 mm montowana na rurociągu - 1 kpl. 5) zbiornik uśredniający - technologia - krata koszowa - (w projektowanym zbiorniku ścieków uśrednionych należy zamontować na rurociągu doprowadzającym ścieki kratę koszową, wykonaną ze stali o wymiarach 700x700x700 mm) - urządzenie regulacyjne - zastawki kanałowe ( zastawka naścienna DN 200 z napędem elektrycznym wykonana ze stali ) - urządzenia mieszające t ( Mieszadło - mieszadło średnioobrotowe, wykonane ze stali nierdzewnej, o mocy P2=2,5 kW, zakres siły ciągu - 50Hz, N-200-800) - urządzenia napowietrzające ścieki ( ruszt napowietrzający z dyskami : projektuje się instalację do napowietrzania ścieków o obniżonym oporze przepływu powietrza i zmniejszonym ryzyku zatykania otworów. Sposób działania: drobnopęcherzykowe, wgłębne napowietrzanie ścieków za pomocą 64 szt. dyfuzorów dyskowych membranowych o średnicy ok 250 mm.) - żuraw wyciągowy obrotowy o udźwigu 650 kg - 1 szt. - żuraw wyciągowy obrotowy o udźwigu 250 kg - 1 szt. - dmuchawa powietrza o mocy 15 kW - 1 kpl. 3. Elektryka i AKPiA 1) Instalacje pomiaru i sygnalizacji - układ do pomiaru poziomu - sonda hydrostatyczna 2 szt. na zbiornik - 1 ukł. - przewody sygnałowe - ułożenie przewodów do rozdzielni technologicznej - 20,0 m 2) linie kablowe zewnętrzne : rozdzielnica R-ZUSD - montaż rozdzielni R-ZUSD w obudowie zamkniętej - 1 szt. - montaż rozdzielni R-SD - 1 szt. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach: Załącznik nr 1 - dokumentacja budowlano-wykonawcza Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Flantrowo gmina Janowiec Wielkopolski - budowa podziemnego zbiornika uśredniającego ścieki surowe o pojemności 100 m3 z niezbędną infrastrukturą Załącznik nr 2 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik nr 3 - przedmiar robót.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.25.21.30 - Wyposażenie zakładów odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże roboty budowlane wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Zamawiający za roboty spełniające ten warunek uzna wykazanie co najmniej 2 ważniejszych robót wykonanych w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy oczyszczalni ścieków z budową zbiorników na ścieki i włączenie ich do sieci technologicznej oczyszczalni ścieków. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.1 specyfikacji - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane obowiązującymi przepisami uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym: kierownik budowy - posiadający doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy i legitymujący się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( j. t. Dz. U. 2013.1409 z późn. zm.) Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdziale 6 punkt 6.5.2 i 6.5.3 SIWZ oraz na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków - uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią formularza nr 2 do SIWZ - na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pełnomocnictwo - o ile dotyczy -zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia publicznego - formularz 2A ( jeśli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji jakości - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: 1) zajdzie konieczność wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej w zakresie sposobu lub technologii wykonania przedmiotu umowy ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub jeżeli taka zmiana będzie dla zamawiającego korzystna i uzasadniona pod względem technicznym, ekonomicznym lub organizacyjnym; 2) zajdzie konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; 3) zajdzie konieczność zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowych zmian w obowiązujących przepisach w podatku od towarów i usług; 4) zajdzie konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek: a) warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu zamówienia; b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; ewentualnych kolizji z zakrytymi urządzeniami, zmiany technologii wykonania robót budowlanych; c) przerw, przestojów i opóźnień w realizacji Inwestycji, powstałych z przyczyn zależnych wyłącznie od Zamawiającego tj. w szczególności wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego, rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej powstałych na skutek działania Zamawiającego, itp. d) działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; e) innych uzasadnionych okoliczności powodujących zmianę umowy, a która związana jest z koniecznością zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy. 5) na wskutek okoliczności niezależnych od wykonawcy należy dokonać zmiany kierownika budowy ( ustanie stosunku pracy lub inne losowe zdarzenie niezależne od wykonawcy), pod warunkiem spełnienia wymaganego warunku przez nowo wskazaną osobę; 6) na wskutek żądania Zamawiającego o zmianę kierownika budowy, jeżeli Zamawiający uzna , że nienależycie wykonanie swoje obowiązki; 7) za zgodą zamawiającego powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wykazane w ofercie lub zmiana podwykonawcy w trakcie trwania robót budowlanych; 8) Zamawiający, dopuszcza w trakcie realizacji zamówienia, zmianę zakresu rzeczowego i finansowego w poszczególnych okresach rozliczeniowych w zatwierdzonym harmonogramie rzeczowo-finansowym pod warunkiem, że zostanie zachowany termin realizacji zamówienia zgodnie z ofertą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Miejskich ; ul. Kościuszki 24; 88-430 Janowiec Wlkp. - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2015 godzina 10:30, miejsce: Zakład Usług Miejskich ; ul. Kościuszki 24; 88-430 Janowiec Wlkp. - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.