Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 79724 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Zawiercie: Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV", część I - odcinek drugi od Potoku Kierszula do km 4+088,40 w ramach zadania pn.: "Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu- Etap IV
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34799-017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 43164-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, krajowy numer identyfikacyjny
51596800000, ul.
ul. Leśna
2,
42400
Zawiercie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 49 41 267, faks
32 67 22 684, e-mail
zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
Adres strony internetowej (URL): http://www.zawiercie.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV", część I - odcinek drugi od Potoku Kierszula do km 4+088,40 w ramach zadania pn.: "Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu- Etap IV
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: "Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu - Etap IV", część I - odcinek drugi od Potoku Kierszula do km 4+088,40 w ramach zadania pn.: "Budowa drogi do Strefy Aktywności Gospodarczej w Zawierciu- Etap IV". 2. Zakres robót obejmuje: 1) Branżę drogową wraz z odwodnieniem: - długość odcinka drogi - 720,87 mb; - jezdnia z mieszanki mastykowo- grysowej SMA - 7.063,00 m^2; - ciąg pieszy (chodnik) z kostki betonowe wibroprasowanej gr 8,0 cm (szara) - 2.686,00 m^2; - ciąg rowerowy z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8,0 cm (czerwona) - 2.609,00 m^2; - pobocze utwardzone destruktem asfaltowym - 1.531,00 m^2; - wyspy segregacyjne z kostki betonowej wibroprasowanej gr. 8,0 cm (szara) - 423,00 m^2; - krawężniki betonowe 20x30 cm wibroprasowane - 730,00 mb; - krawężniki betonowe 20x22 cm wibroprasowane - 64,00 mb; - obrzeża betonowe wibroprasowane - 2.749,00 mb; - podbudowa z kruszywa łamanego - 7.770,00 m^2; - ściek z elementów prefabrykowanych korytkowych - 287,00 mb; - kanały z rur żelbetowych O 400mm - 178,00mb; - studzienki żelbetowe rewizyjne O 1200 - 8 szt; - przepusty O 1200 - 31 szt; - osadnik - 4 szt; - separator - 4 szt; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 2) Przepust drogowy nad potokiem " Kierszula": - czasowe drogi kołowe z płyt żelbetowych - 200,00 m^2; - fundament z gabionów na wlocie i wylocie przepustu - 30,40 m^3; - przepust z rur spiralnie karbowanych ze stali - 58,00 mb; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3) Branżę elektroenergetyczną - odcinek kablowej sieci oświetlenia ulicznego: - kopanie rowów dla kabli - 500,16 m^3; - układanie rur osłonowych z PCV - 208,00 mb; - rury ochronne z PCV - 108,00 mb; - układanie kabli - 1.696,00 mb; - montaż i stawianie słupów oświetleniowych - 27 szt; - montaż wysięgników rurowych - 27 szt; - montaż opraw oświetleniowych LED - 27 szt; oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Zamawiający zwraca uwagę, iż projekt wykonawczy branży drogowej z odwodnieniem obejmuje Etap IV - odcinek od km. 3+367,53 do km. 5+025,20 oraz projekt wykonawczy branży elektroenergetycznej również obejmuje Etap IV - odcinek od km 3+367,53 do km 5+025,20, natomiast przedmiotem niniejszego zamówienia jest Etap IV Część I - odcinek II od Potoku Kierszula do km 4+088,40 (zgodnie z załączonymi projektami budowlanymi i przedmiarami robót branży drogowej z odwodnieniem i elektroenergetycznej). 5. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca wykona projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzyska jego zatwierdzenie we właściwych instytucjach. 6. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 8. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 10. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 11. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Budowy drogi do SAG, w tym: - prace przygotowawcze, - wycinka drzew - roboty ziemne, - profilowanie podłoża, - roboty rozbiórkowe - roboty w zakresie budowy chodników, jezdni, drogi technologicznej, - roboty w zakresie wysp segregacyjnych, - roboty w zakresie ciągu pieszo- rowerowego, - roboty w zakresie poboczy, rowów, regulacji potoku, przepustów, ścieku, - roboty w zakresie kanału z rur żelbetowych, studzienek rewizyjnych, separatorów, - oznakowanie pionowe i poziome, - plantowanie terenu i zieleńce. b) Budowy przepustu nad potokiem "Kierszula", w tym: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty związane z wykonaniem konstrukcji nośnej i wieńca żelbetowego, - fundamentowanie, - roboty w zakresie zabezpieczenia powierzchniowego, izolacji bitumicznej, - roboty w zakresie zasypów, - roboty wykończeniowe. c) Budowy sieci oświetlenia ulicznego, w tym: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, - układanie rur ochronnych, kabli, - roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych ( słupy oświetleniowe, wysięgniki, oprawy), - roboty w zakresie instalowania drogowego osprzętu oświetleniowego. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 3 ust. 3 wzoru umowy. 13. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). W miejscach przejść dla pieszych przewidziano obniżenie ławy betonowej jak i krawężnika o 10 cm (2 cm powyżej warstwy ścieralnej) - str. 5 opis techniczny projektu budowlanego - branża drogowa z odwodnieniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233000-9,
45110000-1,
45233222-1,
45111220-6,
45231100-6,
45232130-2,
45230000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4989839.33 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4299480.47 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.