Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-14
Sztum: Remont 3,104 km dróg w powiecie sztumskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla- Projekt realizowany w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój
Numer ogłoszenia: 79730 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 3,104 km dróg w powiecie sztumskim w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz spójności sieci drogowej Dolnego Powiśla- Projekt realizowany w ramach: Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont drogi powiatowej nr 3116G Balewo - Cieszymowo Wielkie - Matule odcinek Balewo - Linki od km 0+000 do 1+300 długość odcinka 1,300 km. Stan projektowany przewiduje poprawę stanu technicznego nawierzchni poprzez: - usunięcie nadmiarów ziemi z poboczy na powierzchni 4642,00 m22, wywiezienie jej poza pas drogowy, - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych w ilości 15 t, - wyrównanie lokalnych zapadnięć i nierówności masą bitumiczną mechaniczne w ilości 446 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowo-żwirowych, warstwa ścieralna SMA, grubość po zagęszczeniu 3 cm w ilości 4 786 m2, - położenie nawierzchni łączącej nową ze starymi nawierzchniami na skrzyżowaniach i zjazdach na powierzchni 342,00 m2, Remont drogi powiatowej nr 3129G Stare Miasto - Kielmy - Folwark odcinek Stare Miasto - Kielmy, od km 0+000 do km 0+875 długość odcinka 0,875 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego chodnika poprzez: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych na długości 0,875 km, - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na powierzchni - 2242 m2. - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej na powierzchni - 1096 m2, - usunięcie nadmiarów ziemi z poboczy drogi z powierzchni - 1755,89 m2, - ustawienie nowego oznakowania w ilości - 4szt. - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej czerwonej na zjazdach na powierzchni - 234 m2, a asfaltowej na powierzchni - 207 m2, Remont drogi powiatowej nr 3171G - ul. Polna w Sztumie od km 0+110 do km 0+406, długość odcinka 0,296 km. Stan projektowany przewiduje poprawę stanu technicznego nawierzchni i chodników poprzez: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 0,296 km, - wyregulowanie elementów naziemnych uzbrojenia podziemnego - 21 szt. - wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej na powierzchni - 1785 m2, - wykonanie nowego chodnika z kostki brukowej betonowej szarej na powierzchni - 409 m2, - wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej czerwonej na zjazdach na powierzchni - 443 m2, - wykonanie nowej nawierzchni postojowej z kostki brukowej betonowej na powierzchni - 211 m2, Remont drogi powiatowej nr 3176G - ul. Koniecpolskiego w Sztumie od km 0+000 do km 0+209, długość odcinka 0,209 km. Stan projektowany przewiduje poprawę stanu technicznego nawierzchni i chodników poprzez: - rozebranie istniejących nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych na grubość 3 cm - 66,00m2, - czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum.) na powierzchni - 1084,00 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - 82,00 t, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - bitumiczną - 3,3 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowych - 1084,00 m2, - wymianę zniszczonych znaków drogowych na nowe - 4 szt. - wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej - szarej w ilości 538,00 m2, Remont drogi powiatowej nr 3181G - ul. Morawskiego w Sztumie od km 0+000 do km 0+423, długość odcinka 0,423 km. Stan projektowany przewiduje poprawę stanu technicznego nawierzchni i chodników poprzez: - rozebranie istniejących nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na grubość 3 cm w ilości 206,00 m2, - czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum.) na powierzchni - 2290 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - asfaltową w ilości 112,00 t, - remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - bitumiczną - 7,00 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, grysowych w ilości 2290,00 m2, - wymianę zniszczonych znaków drogowych na nowe - 12 szt., - wykonanie chodników z brukowej kostki betonowej szarej w ilości 1079,00 m2 - wykonanie nawierzchni na zjazdach z mieszanki mineralno - bitumicznej w ilości 112,00 m2, i kostki brukowej betonowej czerwonej - 121 m2, 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach projektowych, kosztorysach ofertowych - Załączniki 3A - 3E do SIWZ oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - Załącznik A do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 60.000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 do dnia 29.03.2012r. do godz. 10.00 z podaniem tytułu wadium - Remont 3,104 km dróg w powiecie sztumskim. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w określonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeśli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedstawienie doświadczenia na prace polegające na: - wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej w ilości minimum 30 t, - ułożeniu nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej o nieciągłym uziarnieniu o grubości od 2,5cm do 3,5cm - cienka warstwa ścieralna na gorąco na powierzchni minimum 12000 m2, - ułożeniu nawierzchni drogi lub chodnika z kostki brukowej betonowej w ilości minimum 3000 m2. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz zamówień potwierdzających spełnienie warunku, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) - wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje Kierownikiem budowy i Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym i należącym w okresie wykonywania zamówienia do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym - Załącznik nr 4.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeśli przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 2.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zawarte są w wzorze umowy - Załącznik C do SIWZ. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: a) Zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. b) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu siły wyższej, przez którą będą rozumiane wszelkie wydarzenia mające wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą Wykonawcy i Zamawiającego a których nie można było przewidzieć. Za wystąpienie siły wyższej uznane będą w szczególności takie zdarzenia, jak: występowanie warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac objętych niniejszą umową, potwierdzonych przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, jak również pożary, powodzie, huragany, zalanie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni, c) zmiany przepisów prawa, d) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, e) Zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. Nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum Sekretariat pok. Nr 22...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach programu wieloletniego pn. Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój WAŻNE: Zamawiający informuje, iż uzyskał częściową dotację na dofinansowanie powyższego zadania. W przypadku nie otrzymania pozostałej części dofinansowania z budżetu państwa w ramach programu wieloletnego pn. Narodowy program Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój, będzie uważane jako wystąpienie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Powyższa okoliczność może skutkować unieważnieniem postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i elektronicznego
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 2
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 lub równoważnego spełniającego parametry Polskiej Normy PN-C-96024:2011 (grzewczego) do obiektów Zakładu Karnego w Sztumie.
- Dostawa paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o. o.
- Wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę części odcinka ulicy Reja w Sztumie wraz z infrastrukturą techniczną.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.