eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkPROJEKT BUDOWY PARKINGÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W EŁKU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-08

Ogłoszenie nr 79752 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.

Ełk: PROJEKT BUDOWY PARKINGÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W EŁKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36018-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ełk, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. M. J. Piłsudskiego  4, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 73 26 200, faks 087 73 26 230, e-mail zium@um.elk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.elk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PROJEKT BUDOWY PARKINGÓW PRZY UL. OKULICKIEGO W EŁKU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.11.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowy parkingów przy ul. Okulickiego w Ełku. Opracowaniem należy objąć część działki nr 1215/8 położonej między ulicą Okulickiego i ulicą Kolonia. W ramach dokument acji należy zaprojektować ok. 4 0 miejsc postojowych wraz z jezdniami manewrowymi. Komunikacja do proj ektowanych miejsc postojowych o d drogi wewnętrznej zlokalizowanej przy budynku nr 3 Okulickiego. Lokaliza cję miejsc postojowych oznacz ono na załączniku nr 1. Na obszarze objętym projektem obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzen nego "EŁK - OBWODNICA PÓŁNOCNA III", uchwała nr XLII.408.2014 Rady Mi asta Ełku z dnia 29 kwietnia 20 14 r Zakres zamówienia obejmuje: W ramach dokumentacji projektowej budowy parkingów przy ulicy Okulickieg o w Ełku należy zaprojektować: - jezdnie manewrową z miejscami postojowymi i chodnikami, - oświetlenie d la projektowanego obszaru, - odwodnienie projektowanego obszaru, - zieleń (nasadzenia, trawniki), - ewen tualną przebudowę urządzeń kolidujących. Wykonawca powinien przeanalizowa ć opis przedmiotu zamówienia wr az z załączonymi dokumentami i przygotować ofertę cenową w opar ciu o własną analizę - umowa je st ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W ramach opracowania wykonawca do starczy: 1) mapę do celów projektowych, 2) badania geotechniczne gruntu, 3) projekt zagospodarowania teren u, 4) projekt drogowy, 5) projekt kanalizacji deszczowej, 6) projekt oświetlen ia, 7) projekt przebudowy urząd zeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji), 8) projekt zieleni, 9) projekt stałej organizacji ruc hu, 10) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 11) p rzedmiary robót, 12) kosztorysy inwestorskie, 13) zbiorcze zestawienie kosztów, 14) pozwolenie na budowę, Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (we rsja edytowalna i wersja pdf). GWARANCJA - 24 miesiące od daty odbioru końc owego 1.1 Wymagania Zamawiające go w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamów ienia. 1.1.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pon iżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Wykonywanie czynności biurowo- administracyjnych , (Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac bi urowo- administracyjnych.. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami projektowy mi, wykonujących usł ugę geodezyjną itp.) 1.1.2 W trakcie realizacji zamów ienia zamawiający uprawniony je st do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośn ie spełniania przez wykonawcę lub podwyko nawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wyko nujących wskazane w punkcie 1. 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żąda nia oświadczeń i dokumentów w z akresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypad ku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów , c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadcze nia. 1.1.3 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznacz onym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży za mawiającemu wskazane poniżej dowody w cel u potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub pod wykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.2.1. czynności w tra kcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawc y lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynn ości, których do tyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to p owinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazani e, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, r odzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświa dczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryg inałem odpowied nio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wy konujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub po dwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres o bowiązków, jeżeli został sporządzony). K opia umowy/umów powinna zostać zanonimizo wana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zg odnie z przepisami ustawy z dni a 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności b ez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umow y o pracę i wymiar etatu powinn y być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizow ana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych o sobowych; zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy) 1.1.4 Z tytułu niespełnieni a przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonującyc h wskazane w punkcie 1.2.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty prze z wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowi eniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego t erminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spe łnienia przez wykonawcę lub pod wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowa ne będzie jako niespełnienie pr zez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskaz ane w punkcie 1.2.1. czynności. 1.1.5 W przypadku uzasadnionych wątpliwo ści co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawc ę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez P aństwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT22000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pracownia Projektowa "Drogownictwo" Paweł Lutow,  ,  ul. Grota Roweckiego 12/2,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19311.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19311.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42942.00
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.