eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaBankowa obsługa Powiatu Oławskiego w latach 2012-2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-06

Oława: Bankowa obsługa Powiatu Oławskiego w latach 2012-2015
Numer ogłoszenia: 79755 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68954 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Oławie, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3011522, faks 71 3011562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa Powiatu Oławskiego w latach 2012-2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na pełnej obsłudze ban-kowej Powiatu Oławskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi w latach 2012-2015 oraz świadczenie usług kasowych w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w styczniu 2011 r. budżet Powiatu był prowadzony przy pomocy 80 rachunków. W miejscu siedziby Zamawiającego było prowadzonych 30 rachunków, natomiast poza miejscem siedziby Zamawiającego było prowadzonych 50 rachunków. Zamawiający informuje, iż ilość rachunków w trakcie obowiązywania umowy może się zmienić. Może to dotyczyć rachunków inwestycji, nowych jednostek organizacyjnych oraz innych rachunków, których konieczność otwarcia zaistnieje w trakcie obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy zakres usług obejmuje: 1) Otwarcie 80 sztuk rachunków Powiatu i podległych jednostek organizacyjnych. Są to rachunki bieżące i rachunki pomocnicze. 2)Prowadzenie 20 sztuk rachunków bieżących wraz z codziennym wydawaniem wyciągów w formie papierowej i udostępnieniem możliwości pobierania wyciągów za pośrednictwem internetu. 3)Prowadzenie 60 sztuk rachunków pomocniczych wraz z codziennym wydawaniem wy-ciągów w formie papierowej i udostępnieniem możliwości pobierania wyciągów za pośrednictwem internetu.. 4)Telefoniczne przekazywanie informacji o saldzie na hasło w 16 jednostkach organiza-cyjnych Powiatu. 5)Przyjmowanie wpłat gotówkowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku -że miesięcznie jest to średnio 77 sztuk wpłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 180 000 zł. 6)Realizacja wypłat gotówkowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku -że jest to średnio miesięcznie 4 sztuk wypłat w różnych wartościach, na ogólną kwotę około 10 000 zł. 7) Sprzedaż blankietów czekowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii z 2011 r., że średnio w miesiącu Powiat i jego jednostki organizacyjne zrealizowały 100 czeków. 8) Instalacja i szkolenie w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie, że system bankowości elektronicznej zosta-nie zainstalowany na co najmniej 16 stanowiskach. W części jednostek organizacyjnych będzie funkcjonować więcej niż jedno stanowisko. Liczba użytkowników około 16 co oznacza, że prawie w każdej jednostce organizacyjnej Powiatu musi być wyznaczona więcej niż jedna osoba do obsługi systemu bankowości elektronicznej. 9) Abonament za korzystanie z sytemu bankowości elektronicznej. Zamawiający wymaga, aby wykonawca - bank dokonywał uaktualniania, konserwacji, ewentualnie okresowych szkoleń doskonalących z systemu bankowości elektronicznej. 10) Realizacja przelewów wewnętrznych (w banku obsługującym budżet), w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku -że miesięcznie jest to (średnio) 380 sztuk przelewów. 11) Realizacja przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku -że miesięcznie jest to (średnio) 630 sztuk przelewów. 12)Sporządzanie duplikatów dokumentów, stanowiących załącznik do wyciągu. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku -że miesięcznie może to być średnio 1 dokument. 13) Przelew w formie papierowej wewnętrzny i zewnętrzny składany w sytuacjach incydentalnych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie historii tych operacji w 2011 roku -że miesięcznie może to być średnio 8 sztuk przelewów. 14)Zasilanie przez bank prowadzący bankową obsługę budżetu podręcznej kasy Powiatu i odprowadzanie nadmiaru gotówki do banku minimum 5 razy w tygodniu. Dla porównania ofert jest to jedno zasilenie i odprowadzenie dziennie kwoty 5.000,00zł. 15) Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do 3 000 000 zł. W związku z tym, iż zamawiający nie jest w stanie określić, zarówno wysokości kredytu w każdym roku, okresu w jakim kredyt może być wykorzystywany i w jakiej wysokości salda w konkretnym dniu - dla porównania ofert należy przyjąć kredyt w kwocie 3 000 000 zł. Wycena usługi udzielenia kredytu w rachunku bieżącym odbywać się będzie w oparciu o: -koszt odsetek od kredytu za 1 dzień (3 000 000 zł x oprocentowanie x 1 dzień / 365), -koszt prowizji od kwoty udzielonego kredytu (3 000 000 zł x stawka prowizji), -termin w dniach, na udzielanie kredytu (liczba dni roboczych). Zamawiający wymaga od wykonawców, aby kredyt były oprocentowany według zmiennej stopy procentowej. Do obliczenia wysokości oprocentowania kredytu w rachunku bieżącym należy stosować stawkę WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca, przed miesią-cem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w lutym, to jest to stawka WIBOR 1 M z miesiąca stycznia). Formuła naliczania oprocentowania, zawarta w umowie będzie następująca- Kredyt jest oprocentowany wg zmiennej stopy procentowej w stosunku rocznym. Oprocentowanie będzie obliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych wg stawki WIBOR 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca i stałej marży banku wynoszącej % . Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny in blanco wystawiony przez Powiat, oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji do wysokości kredytu oraz odsetek od kredytu, obliczone w pełnej wysokości salda kredytu w czasie obowiązywania umowy, na dzień jego zaciągnięcia. Termin w dniach, na udzielanie kredytu w rachunku bieżącym to liczba dni, niezbędnych bankowi na udzielenie w/w kredytu. Jest to termin liczony od momentu złożenia komplet-nego wniosku, do dnia zawarcia umowy. 16) Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych. Zamawiający wymaga od wykonawców, aby rachunki były oprocentowane według zmien-nej stopy procentowej. Oprocentowanie w trakcie obowiązywania umowy będzie obliczane w sposób następujący: stawka z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca WIBID 1 M x (razy) stały wskaźnik korygujący, zaoferowany przez wykonawcę = oprocentowanie na następny miesiąc. Wymaga się, aby powyższa formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie. Dla porównania ofert, do obliczenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć stawkę WIBID 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w lutym, to jest to stawka WIBID 1 M z miesiąca stycznia). 17) Oprocentowanie środków na lokatach typu overnight. Oprocentowanie w trakcie obowiązywania umowy będzie obliczane w sposób następujący: stawka z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca WIBID 1 M x (razy) stały wskaźnik korygujący, zaoferowany przez wykonawcę = oprocentowanie na następny miesiąc. Wymaga się, aby powyższa formuła naliczania oprocentowania była zawarta w umowie. Dla porównania ofert, do obliczenia wysokości oprocentowania środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, jako jeden ze składników tegoż oprocentowania, należy przyjąć stawkę WIBID 1 M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca, przed miesiącem, w którym upływa termin składania ofert (np. jeżeli oferta jest składana w lutym, to jest to stawka WIBID 1 M z miesiąca stycznia). 18) Utworzenie jednostki organizacyjnej banku- punktu kasowego w siedzibie zamawiającego. Zamawiający wymaga prowadzenia punktu kasowego w swojej siedzibie w godzinach urzędowania tj. w poniedziałek, wtorek, czwartek od 7.30 do 15.30, w środę od 7.30 do 17.00, a w piątek od 07.30 do 14.00 - dopuszcza się zmianę ww. godzin. Zamawiający dopuszcza obsługę przez punkt kasowy Klientów nie będących petentami w urzędzie. Zamawiający odpłatnie udostępni Wykonawcy lokal, w którym mieścić się będzie punkt kasowy, jednocześnie zastrzegając, że koszty adaptacji - remontu tego lokalu wraz z wy-posażeniem oraz personelem niezbędne do prowadzenia punktu kasowego ponosi Wykonawca - Bank. Ww. lokal zlokalizowany jest na II piętrze Starostwa Powiatowego w Oławie i przeznaczony jest na prowadzenie punktu kasowego. Wysokość czynszu najmu przedmiotowego lokalu zostanie ustalona z wyłonionym wykonawcą w drodze negocjacji. Bank ponosi odpowiedzialność za gotówkę przekazaną jego pracownikowi w siedzibie Zamawiającego. Jako maksymalny termin uruchomienia punktu kasowego ustala się dzień 01.06.2012r. 19) Przechowywanie depozytów rzeczowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie danych historycznych z 2011 roku - że średnio miesięcznie może to być 1sztuka depozytów. 20)Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych. Do niniejszego przetargu przyjęto założenie - na podstawie na podstawie danych historycznych z 2011 roku - że średnio miesięcznie może to być 1 sztuka dokumentów. 3.Dodatkowe warunki i ustalenia dotyczące realizacji zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia innych usług, które będą dostępne w przyszłości, na preferencyjnych warunkach. 2) Odsetki od środków na rachunkach bankowych kapitalizowane będą nie rzadziej niż raz na kwartał. 3)Opłaty i prowizje będą pobierane nie częściej niż raz w miesiącu. 4) Bank ponosi odpowiedzialność za wykonywanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. 5)Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania lokat w innych bankach. 6)Wybrany oferent ma obowiązek w terminie 5 dni od momentu powiadomienia go o wybraniu jego oferty, przedstawić Zamawiającemu do uzgodnienia umowę zawierającą w swojej treści wszelkie warunki określone w przedmiocie zamówienia niniejszej SIWZ. 7)Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia dodatkowych rachunków bankowych dla Powiatu Oławskiego, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy, na warun-kach określonych w ofercie Banku wybranego w niniejszym przetargu. 8)Wykonawca- Bank musi posiadać w Oławie oddział upoważniony do dokonywania wszelkich dyspozycji i podejmowania decyzji w zakresie usług objętych przedmiotem za-mówienia. 9) Zamawiający zastrzega że podane średnie wartości miesięczne są wartościami sza-cunkowymi i mogą się zmienić w trakcie trwania umowy. W przypadku zmiany liczby lub wartości usług warunki cenowe określone w postępowaniu nie ulegną zmianie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Oławie, ul. Pałacowa 13, 55-200 Oława, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 0,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 0,00

  • Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.