Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-09
Poznań: Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 79756 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SP ZOZ , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8739 293, 008, 033, faks 061 8779 517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-strusia.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów jednorazowych i szklanych oraz drobnego sprzętu do badań laboratoryjnych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu, w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych na załączonym formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji i będący jej integralną częścią, gdzie opisane są szczegółowe wymagania jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia, który podzielony został na na 15 pakietów (części). Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje jego dostawę do Zamawiającego przez Wykonawcę, transportem własnym lub zorganizowanym we własnym zakresie (dostawa loco zamawiający), na własny koszt i ryzyko do Magazynu Głównego Szpitala..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt XI SIWZ w systemie spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt XI SIWZ w systemie spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt XI SIWZ w systemie spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt XI SIWZ w systemie spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o dokumenty oraz oświadczenia wskazane w pkt XI SIWZ w systemie spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych i jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, odpowiednie świadectwa zostaną dostarczone na każde żądanie Zamawiającego. (w wersji papierowej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku: 1) jeśli nastąpi zmiana przepisów dot. podatku VAT lub innych przepisów powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy - w takim przypadku umowa będzie mogła być dostosowana do tych przepisów. 2) przedłużenia terminu obowiązywania umowy jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umowa - max na 3 miesiące, 3) w innych przypadkach, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ - w takim przypadku umowa będzie mogła zostać dostosowana do zaistniałych okoliczności Zmiany, o których mowa w ww. punktach wymagają zgody obu stron umowy i mogą być wprowadzone tylko w formie obustronnie podpisanego aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-strusia.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.134, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.239, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - WYROBY JEDNORAZOWE I SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW JEDNORAZOWYCH I SPRZĘTU DO BADAŃ LABORATORYJNYCH - Szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - PIPETY AUTOMATYCZNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PIPET AUTOMATYCZNYCH - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - WYROBY SZKLANE I SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW SZKLANYCH I SPRZĘTU DO BADAŃ LABORATORYJNYCH szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - WYROBY JEDNORAZOWE DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW JEDNORAZOWYCH DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - WYROBY SZKLANE I DROBNY SPRZĘT DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW SZKLANYCH I DROBNEGO SPRZĘTU DLA PRACOWNI BAKTERIOLOGII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - KOŃCÓWKI DO PIPET DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KOŃCÓWEK DO PIPET DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - PIPETY AUTOMATYCZNE DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA PIPET AUTOMATYCZNYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - STATYWY DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STATYWÓW DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - WYROBY SZKLANE I SZKIEŁKA DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW SZKLANYCH I SZKIEŁEK DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - POJEMNIK DO MOCZU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO MOCZU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - SPRZĘT DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU DO BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - Sszczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - SPRZĘT JEDNORAZOWY DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - STAZY JEDNORAZOWE DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA STAZY JEDNORAZOWYCH DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - POJEMNIKI DO KAŁU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO KAŁU DLA LABORATORIUM ODDZIAŁU ZAKAŹNEGO - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - WYROBY JEDNORAZOWE DLA PRACOWNI ENDOSKOPII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA WYROBÓW JEDNORAZOWYCH DLA PRACOWNI ENDOSKOPII - szczegółowy opis znajduje się w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 38.43.70.00-7, 38.43.71.10-1, 33.14.16.15-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa jednorazowa szklanych naczyń laboratoryjnych oraz szklanych akcesoriów do jednostek Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.