To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-04-18
Świdnik: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ
Numer ogłoszenia: 79782 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 55750 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Szkoła Muzyczna I st. w Świdniku, ul. Króla Pole, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7516856, fax 0814687047.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NADZÓR INWESTORSKI NAD BUDOWĄ BUDYNKU PAŃSTWOWEJ SZKOLY MUZYCZNEJ I STOPNIA W ŚWIDNIKU WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ TOWARZYSZĄCĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest pełnienie w imieniu Zamawiającego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. Rodziny Wiłkomirskich w Świdniku wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Usługa obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru we wszystkich branżach (budowlanej, instalacyjnej). 2. Kod CPV - Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 3. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą w szczególności: a) na etapie prowadzenia robót budowlanych: - prowadzenie nadzoru nad wykonaniem robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; - uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; - wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym; - podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację robót; - prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót zgodnie z Prawem Budowlanym; - pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; - stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora; - prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją robót, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji robót, współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych; - podejmowanie wszelkich niezbędnych działań w celu ochrony interesów Inwestora; - sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi zgodnie z art. 25, 26 i 27 Prawa Budowlanego oraz zasadami działania Inspektora nadzoru, to jest w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz przepisami BHP, SANEPID i p.poż; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę robót budowlanych; - kontrola prawidłowości prowadzenia robót budowlanych; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciągania opinii autora projektu lub rzeczoznawców; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą, ewentualnymi podwykonawcami oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - opracowanie końcowego rozliczenia robót budowlanych; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót budowlanych i o ewentualnych trudnościach w ich realizacji; - zorganizowanie i dokonywanie przy udziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - wystawienie dowodów OT, PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych wad stwierdzonych w protokole odbioru robót. b) po zakończeniu robót budowlanych: - wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę 5 letniej gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi; - zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie 5 letniej gwarancji i rękojmi; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie 5 letniej gwarancji i rękojmi; - sporządzenie protokołu pousterkowego; - uzyskanie w imieniu Inwestora (w razie potrzeby) pozwolenia na użytkowanie. 4. Informacje pomocnicze: a) Wartość umowy na realizację robót, których dotyczy nadzór inwestorski wynosi ca 6.500.000,00 zł brutto. b) Budowa budynku szkoły obejmuje m.in.: - Budowę budynku, - Budowę przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej, - Budowę przyłącza ciepłowniczego niskich parametrów, - Budowę przyłącza kablowego nn 0,4 kV, - Budowę wewnętrznej kanalizacji deszczowej z przyłączem do miejskiej sieci, - Budowę wewnętrznej instalacji wod-kan, - Budowę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z węzłem bezpośrednim, - Budowę wewnętrznej instalacji elektrycznej, - Budowę instalacji sygnalizacji pożaru SAP, - Budowę instalacji sygnalizacji włamania SSWIN, - Budowę ogrodzenia terenu, - Budowę zatoki parkingowej i zjazdu. c) Prace budowlane będą prowadzone w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty budowlane wykonawcze) oraz decyzję pozwolenia na budowę nr WBI/7351-354/07-3 z dnia 04.09.2007 roku. d) Szczegółowy zakres prac oraz wykaz ilościowy określają: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - Kosztorys ofertowy wykonawcy prac, - Przedmiary.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 128000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA INWESTYCYJNA TERRA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA INWESTYCYJNA TERRA SP. Z O.O.
- Agencja Inwestycyjna TERRA, ul. Botaniczna 26/2, 60-586 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 128000.00
- Oferta z najniższą ceną: 128000.00 / oferta z najwyższą ceną: 289900.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa kruszywa drogowego
- "Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Świdnickiego w Świdniku"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów zarządzanych przez Zamawiającego oraz w zakresie ochrony imprez sportowych lub artystycznych organizowanych przez Zamawiającego
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku (2)
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.