eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚremZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-22

Śrem: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage.
Numer ogłoszenia: 79794 - 2010; data zamieszczenia: 22.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15673 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia p.n. Kurs florystyczny z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowdzenie Kursu florystycznego z elementami obsługi kas fiskalnych i decoupage dla grupy 20 osób bezrobotnych. Kurs skierowany jest do osób bezrobotnych z wykształceniem minimum zawodowym, posiadających zdolności manualne, zainteresowanych pracą w kwiaciarniach, sklepach z pamiątkami lub prowadzeniem własnej firmy. Celem szkolenia jest nauka układania kompozycji kwiatowych i wiązanek, jak również nauka sztuki pakowania prezentów, technik zdobienia przedmiotów, tworzenia biżuterii oraz nabycie wiedzy na temat zakładania i prowdzenia własnej działalności gospodarczej. Kurs powinien być wzbogacony o naukę obsługi kasy fiskalnej. W zakresie tematycznym szkolenia powinny się znaleźć takie elementy jak: 1. Materiałoznawstwo, roślinoznawstwo i pielęgnacja roślin 2. Zasady kompozycji we florystyce 3. Technika pakowania prezentów 4. Obsługa kasy fiskalnej 5. Obsługa klienta w tym elementy psychologii 6. Decoupage 7. Biżuteria 8. ABC Przedsiębiorczości. Zasady kompozycji we florystyce - praktyczne zastosowanie spiralnego układu łodyg przy tworzeniu bukietów, bukiety okolicznościowe, wykonanie wiązanki ślubnej, wiązanki komunijnej, wieńce i bukiety pogrzebowe, dekoracja pojedynczego kwiatu, metody zabezpieczania kwiatów. Obsługa kasy fiskalnej - podstawy prawne gospodarki kasowej, ochrona wartości pieniężnych, odpowiedzialność kasjera. Obsługa klienta - pojęcie komunikacji, rozmowa z klientem, rozpoznanie oczekiwań klienta, aktywne metody sprzedaży, prawa i obowiązki sprzedawcy, kultura pracy. Decoupage - technika decoupage klasycznego- technika serwetkowa, zastosowanie papieru ryżowego- wykonanie świecznika na tea; technika postarzania - efekt spękanej farby; crackle jednoskładnikowy i dwuskładnikowy - zastosowanie przy wykańczaniu prac oraz zastosowanie na powierzchni drewnianej, zabezpieczanie pracy werniksem; techniki świecowania - shabby chic - zasady zdobienia przedmiotów i nadawanie im stylowego wyglądu przy pomocy farby i świecy; dekalkomania - efekt przetartej farby; przecierki dwu- i wielokolorowe; technika Stencel - szablony w decoupage.; technika faktury - różne efekty na malowanym tle przy pomocy różnych narzędzi; techniki cieniowania - monochromatyczne i wielokolorowe tzw. pittorico oraz krajobrazowe. Biżuteria - wykonanie kompletu z drewna i sznurka woskowego, ze szkła i linki jubilerskiej, z żyłki i pereł (klejenie); wykonanie broszki z korali szklanych i drutu, bransoletki na łańcuszku, naszyjnika; wykonanie kolczyków na bazie koła, kolczyków z linki jubilerskiej i szklanych korali; wykonanie breloka; decoupage w biżuterii. ABC Przedsiębiorczości- zasady podejmowania własnej działalności gospodarczej; sprawy formalne związane z uruchomieniem firmy; opodatkowanie działalności gospodarczej; ubezpieczenie społeczne osób prowadzących działalność gospodarczą; firma w Internecie - sprzedaż w sklepie internetowym; biznes plan - harmonogram, analiza SWOT i finansowa przedsięwzięcia; dotacja z PUP, możliwość uzyskania innych dotacji z funduszy UE. Zgodnie z programem kursu szkolenie powinno obejmować 140 godzin lekcyjnych na jednego uczestnika. Zajęcia powinny być realizowane od poniedziałku do piątku. Liczba godzin kursu w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych. Zajęcia winny być przeprowadzone w godzinach od 8:00 do max 15:00. Szkolenie powinno być przeprowadzone na terenie Śremu. W przypadku wskazania innego miejsca kursu, instytucja szkoleniowa zobowiązana jest zapewnić dojazd do miejsca szkolenia i powrót do Śremu. Podczas trwania kursu instytucja szkoleniowa powinna prowadzić dokumentację z przebiegu szkolenia: 1. dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni winni podpisywać w każdym dniu zajęć), 2. protokół z zaliczeń bądź egzaminów, 3. rejestr wydanych zaświadczeń. Na zakończenie szkolenia jego uczestnicy winni wypełnić ankietę służącą do oceny szkolenia oraz otrzymać stosowne zaświadczenie o jego ukończeniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje z ogłoszeniem

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDM Group Piotr Strzelecki, Daniel Dziewit s.c., ul. Piekarska 50/2c, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 74000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 74000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.