eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Dostawa artykułów spożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-08

Ogłoszenie nr 79838 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.

Wojkowice: Dostawa artykułów spożywczych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 41484-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, krajowy numer identyfikacyjny 31976000000, ul. ul. Sobieskiego  298, 42-580   Wojkowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 961 600, faks 32 769 75 75, e-mail zk_wojkowice@sw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zakład Karny

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa artykułów spożywczych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D/Kw 223/2/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Wojkowicach, adres: ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice oraz do Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach, adres: ul. Wojska Polskiego 10, 42-458 Ciągowice. Asortyment, ilości oraz jednostka miary dla zadań przedstawiają zamieszczone zostały poniżej: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 6. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zadanie nr 1. 1. Syrop owocowy o smaku malinowym, rozcieńczalność ok. 1-10. Opakowanie 1 - 5 litr. ilość - 4200 itrów. 2. Sałatka warzywna. Opakowanie 0,8 - 4,5 kg. Ilość - 3800 kg. 3. Fasolka szparagowa konserwowa. Opakowanie 0,4 - 4,5 kg. Ilość - 2600 kg. 4. Sałatka szwedzka. Opakowanie 0,8 - 4,5 kg. ilość - 3500 kg. 5. Ogórki konserwowe. Opakowanie 0,8 - 4,5 kg. ilość - 1000 kg. 6. Kukurydza konserwowa. Opakowanie 0,4 - 4,5 kg. ilość - 2450 kg. 7. Groszek konserwowy. Opakowanie 0,4 - 4,5 kg. Ilość - 2400 kg. 8. Papryka konserwowa. Opakowanie 0,4 - 4,5 kg. Ilość - 1200 kg 9. Koncentrat pomidorowy 28-30%. Opakowanie 0,9 - 4,5 kg. ilość - 4900 kg. 10. Marmolada wieloowocowa z przetartych owoców wysoko słodzona. Opakowanie 1 - 15 kg. ilość - 2300 kg. 11. Dżem wieloowocowy wysokosłodzony, dopuszczalne kawałki owoców. Opakowanie 1 - 15 kg. ilość - 2700 kg. Zadanie nr 2. 1. Herbata granulowana. Opakowanie 1 - 10 kg. Ilość - 550 kg. 2. Liść laurowy. Opakowanie 1 - 5 kg. Ilość - 55 kg. 3. Majeranek. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 95 kg. 4. Ocet spirytusowy 10%. Opakowanie 0,5 - 1 litr. Ilość - 650 litrów. 5. Ketchup łagodny. Opakowanie 0,5 - 5 kg. ilość - 1950 kg. 6. Musztarda. Opakowanie 0,9 - 10 kg. Ilość - 1950 kg. 7. Kminek mielony. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 60 kg. 8. Papryka czerwona mielona słodka. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 150 kg. 9. Ziele angielskie. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 45 kg. 10. Pieprz czarny mielony. Opakowanie 1 - 5 kg. Ilość - 220 kg. 11. Czosnek granulowany. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 110 kg. 12. Susz koperkowy. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 50 kg. 13. Sól warzona, próżniowa, jodowana. Opakowanie 1 - 5 kg. ilość - 3200 kg. 14. Przyprawa do zup w płynie. Opakowanie 0,9 - 1 litr. ilość - 3100 litrów. 15. Bulion jarzynowy w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 1350 kg. Zadanie nr 3. 1. Zupa żurek w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 660 kg. 2. Zupa pieczarkowa w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 460 kg. 3. Zupa kalafiorowa w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 430 kg. 4. Zupa porowa w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 300 kg. 5. Zupa selerowa w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 300 kg. 6. Zupa barszcz czerwony w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 680 kg. 7. Sos pieczeniowy w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 650 kg. 8. Sos myśliwski w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 650 kg. 9. Sos grzybowy w proszku. Opakowanie 5 - 10 kg. Ilość - 450 kg. Zadanie nr 4. 1. Woda mineralna niegazowana. Opakowanie 1,5 litra. ilość - 35000 litrów. Zadanie nr 5. 1. Fasola biała jednolita gruba. Opakowanie 1 - 50 kg. ilość - 3700 kg. 2. Groch łuszczony połówki. Opakowanie 1 - 50 kg. ilość - 3100 kg. 3. Teksturowane białko sojowe kotlet ala schabowy. Opakowanie 5 - 20 kg. ilość - 360 kg. 4. Teksturowane białko sojowe - granulat. Opakowanie 5 - 20 kg. ilość - 480 kg. 5. Teksturowane białko sojowe - kostka. Opakowanie 5 - 20 kg. ilość - 480 kg. Zadanie nr 6. 1. Cukier - cukier biały kryształ, produkt spożywczy uzyskiwany z buraków cukrowych, postać: sucha o jednolitej granulacji i sypkich kształtach. Opakowanie jednostkowe 1 - 10 kg. Ilość - 16000 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15321800-2, 15331400-1, 15331427-6, 15332230-5, 15332290-3, 15863000-5, 15870000-7, 15871110-8, 15871230-5, 15871250-1, 15872000-7, 15872100-2, 15872200-3, 15872400-5, 15891500-5, 15891400-4, 15871260-4, 15981200-0, 15331130-7, 15331133-8, 15331150-3, 15131000-5, 15872000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT83916.50
Walutazłote


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa "GRACJA" Jolanta Zdunek,  f.h.gracja@wp.pl,  ul. A. Mickiewicza 13,  98-354 ,  Siemkowice,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85406.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85406.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243599.76
Waluta: złote


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6, art. 29 ust. 1 i 2, i art. 7 ustawy z 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 postępowanie w zakresie zadania 2 zostało unieważnione gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uzasadnienie faktyczne: W dniu 23.03.2017 r o godz. 11:00 w siedzibie zamawiającego nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym na "Dostawę artykułów spożywczych", nr sprawy D/Kw 223/2/17. Postępowanie składa się z 6 zadań i obejmuje swym zakresem dostawę artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Wojkowicach, adres: ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice oraz do Oddziału Zewnętrznego w Ciągowicach, adres: ul. Wojska Polskiego 10, 42-458 Ciągowice. W trakcie oceny ofert komisja przetargowa zwróciła uwagę na niezgodność w zadaniu 2 polegającą na rozbieżności opisu przedmiotu zamówienia z zapisami w formularzu cenowym tegoż zadania. W ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamieszczono opis przedmiotu zamówienia zgodnie z wnioskiem o wszczęcie postępowania zatwierdzonym przez kierownika zamawiającego, natomiast do formularza cenowego w zadaniu 2 wkradł się błąd polegający na: 1. w formularzu cenowym umieszczono "Pieprz ziołowy", którego nie zawiera opis przedmiotu zamówienia. 2. nie umieszczono w formularzu cenowym "Ziela angielskiego", które znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia. 3. "Kminek mielony" i "Papryka czerwona mielona słodka" w formularzu cenowym przypisane mają inne ilości aniżeli w opisie przedmiotu zamówienia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16007.80
Walutazłote


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MARGO" Grzegorz Środa,  ppuhmargo@wp.pl,  ul. Lipowa 6,  87-707 ,  Zakrzewo,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13027.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13027.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19902.67
Waluta: złote


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT18200.00
Walutazłote


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
JURAJSKA Sp. z o. o. ,  myszkow@jurajska.pl,  ul. Myszkowska 40 Postęp,  42-350 ,  Koziegłowy,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20233.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20233.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 31426.50
Waluta: złote


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5   NAZWA: Zadanie 5
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT28109.20
Walutazłote


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MARGO" Grzegorz Środa,  ppuhmargo@wp.pl,  ul. Lipowa 6,  87-707 ,  Zakrzewo,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 24730.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 24730.62
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68192.85
Waluta: złote


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6   NAZWA: Zadanie 6
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45280.00
Walutazłote


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U. "AGRO-POŁUDNIE" Lucyna Neuwald,  lneuwald@poczta.onet.pl,  ul. Główna 96,  47-253 ,  Łany,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 51667.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 51667.20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59616.00
Waluta: złote


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.