eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku w podziale na częściCZĘŚĆ I - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich przy użyciu betonu asfaltowego oraz z wymianą podbudowy na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013r. CZĘŚĆ II - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Gdańsk: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku w podziale na części: CZĘŚĆ I - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich przy użyciu betonu asfaltowego oraz z wymianą podbudowy na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013r. CZĘŚĆ II - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 79839 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku Rejon Dróg Wojewódzkich Gdańsk , ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 32 64 987, 986, 985, faks 058 32 64 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku w podziale na części: CZĘŚĆ I - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich przy użyciu betonu asfaltowego oraz z wymianą podbudowy na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013r. CZĘŚĆ II - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku w podziale na części: CZĘŚĆ I - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich przy użyciu betonu asfaltowego 7000 m.kw oraz z wymianą podbudowy 1000 m.kw.na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013r. (teren powiatu gdańskiego 80% zamówienia i nowodworskiego 20% zamówienia) CZĘŚĆ II - Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera 2000m.kw.na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku (teren powiatu gdańskiego 50% zamówienia i nowodworskiego 50% zamówienia).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części przedmiotowego zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dla Części I: 12000,- (słownie złotych: dwanaście tysięcy), dla Części II : 1300,- (słownie złotych: jeden tysiąc trzysta)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp i spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn.: remoncie nawierzchni asfaltowej w ilości min. 7 000 m2 w ramach jednej umowy. Wykonawca winien wykazać posiadanie powyższego doświadczenia niezależnie od ilości części , na które składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I A SPRZĘT 1.Przecinarka do cięcia uszkodzonych warstw nawierzchni bitumicznej 2 szt. 2.Młot udarowy 2 szt. 3.Sprężarka powietrza 2 szt. 4.Walec statyczny ogumiony samojezdny 2 szt. 5.Walec wibracyjny samojezdny 2 szt. 6.Szczotka mechaniczna lub inne urządzenie czyszczące 2 szt. 7.Zagęszczarka płytowa 2 szt. 8.Skrapiarka do bitumu 2 szt. 9.Rozkładarka do mas bitumicznych z pełną automatyzacją sterowania procesem układania 2 szt. 10.Frezarka do nawierzchni bitumicznych 1 szt. 11.Koparko - ładowarka 1 szt. 12.Wytwórnia mas bitumicznych zlokalizowana w odległości umożliwiającej dowóz mieszanki na plac budowy zgodnie z warunkami specyfikacji technicznych (lub możliwości zakupu mieszanki z takiej wytwórni), czas transportu od załadunku do rozładunku nie powinien przekraczać 2 godzin 1 szt. B ŚRODKI TRANSPORTU 12.Samochód ciężarowy samowyładowczy wyposażony w pokrowiec brezentowy 4 szt. CZĘŚĆ II A SPRZĘT 1.Remonter 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I Kierownik budowy/robót: - min. 2 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót branżowych, - posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne. CZĘŚĆ II Kierownik budowy/robót - min. 2 lata praktyki zawodowej jako kierownik podobnych robót branżowych, - posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne Osoba wskazana do pełnienia w/w funkcji powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 243 , poz. 1623 z późn. zm.) w specjalności właściwej do powierzonej funkcji lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów oraz przynależność do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b. Zgodnie z obowiązującymi w Rzeczpospolitej Polskiej przepisami prawa krajowego, osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego, na warunkach określonych w ustawie z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008r., Nr 63, poz. 394) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.): - mogą ubiegać się i uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych w budownictwie, nabytych w państwach członkowskich UE oraz wpis do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, po przeprowadzeniu postępowania przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej , - jeżeli posiadają kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa i prowadzą zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim UE, mają prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu inżyniera budownictwa tj. do świadczenia usług transgranicznych, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, po złożeniu pisemnego oświadczenia o zamiarze świadczenia danej usługi wraz z niezbędnymi dokumentami i uzyskaniu tymczasowego wpisu do właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; świadczenie usług transgranicznych podlega każdorazowo indywidualnej ocenie dokonywanej przez właściwy organ samorządu zawodowego w Rzeczpospolitej Polskiej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.2.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, ul. Mostowa 11A, 80-778 Gdańsk, pok. 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nr sprawy nadany przez Zamawiajacego: RDW-3/05/2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich przy użyciu betonu asfaltowego oraz z wymianą podbudowy na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7000 m.kw plus 1000 m.kw (teren powiatu gdańskiego 80% zamówienia i nowodworskiego 20% zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową przy użyciu remontera na sieci dróg administrowanej przez RDW w Gdańsku w 2013 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2000 m.kw(teren powiatu gdańskiego 50% zamówienia i nowodworskiego 50% zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.