eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla ośrodka DZPK Oddział Jelenia Góra- w ramach rozwoju bazy lokalowej służącej edukacji ekologicznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-18

Wrocław: Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla ośrodka DZPK Oddział Jelenia Góra- w ramach rozwoju bazy lokalowej służącej edukacji ekologicznej.
Numer ogłoszenia: 79854 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych, ul. Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 364 27 58, fax 071 336-72-89.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzpk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla ośrodka DZPK Oddział Jelenia Góra- w ramach rozwoju bazy lokalowej służącej edukacji ekologicznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Meble i wyposażenie Lp. Nazwa Główne parametry Ilość 1. Biurka dla prowadzących zajęcia edukacyjne z półką pod klawiaturę, kontener 4 szufladowy z zamkiem centralnym, biurko z nadstawką na monitor z przegrodami, wymiary około 150x70x75 cm 2 szt. 2. Biurko do pracowni (pracownicze) z kontenerem 3 szufladowym i zamkiem centralnym, z półką pod klawiaturę, wymiary około 130x70x75 cm 6 szt. 3. Szafy drewniane zamykane, około 80x40x185 cm 6 szt. 4. Regały otwarte do księgozbioru wymiary około 80x40x220 cm 9 szt. 5. Stoły konferencyjne na stelażu metalowym, wymiary około 140x70x75 cm 8 szt. 6. Łączniki do stołów konferencyjnych wymiary około 70x70x75 cm 4 szt. 7. Krzesła konferencyjne 30 szt. 8. Fotele obrotowe ruchome siedzisko i oparcie w pozycji z blokadą pracy, stabilna metalowa podstawa jezdna, pokryta nakładkami z plastiku. 11 szt. 9. Gabloty oszklone wymiary ok. 60 x 160 cm (szer. x wys.), z możliwością zamontowania oświetlenia, zamykane na klucz drzwiczki szklane. 7 szt. 10. Antyramy ok. 70 x 100 cm, pleksi 30 szt. 11. Szafka i stelaż na TV i wideo stelaż stojący, regulowana wysokość stelaża do ok. 2 m. 3 szt. 12. Regały niskie wymiary około 140x80x100 cm (sala edukacyjna) 3 szt. 13. Ekran statywowy 200 x 200 cm, regulowana wysokość stelaża 1 szt. 14. Ścianki przenośne do prezentacji magnetyczne, wymiary ok. 2x2 m 4 szt. 15. Regał na czasopisma z 18 ukośnymi półkami i 6 przegródkami 1 szt. 16. Oświetlenie dodatkowe i indywidualne, w tym stolikowe i biurowe wg indywidualnego projektu 15 szt. 17. Stolik pod sprzęt komputerowy wymiary około 80x70x75 cm z miejscem na komputer i UPS, szuflada wysuwana i nadstawka na monitor 5 szt. 18. Krzesła konferencyjne składane aluminiowe 40 szt. 19. Fotele gabinetowe nie obrotowe, nie regulowane, tapicerowane 5 szt. 20. Wieszak na ubrania na listwie przytwierdzany do ściany dł. około 130 cm 4 szt. 21. Stół- ława około 80 x 150 1 szt. 22. Wieszak na ubrania stojący dł. około 140 cm 1 szt. 23. Gablota wystawiennicza stojąca z powierzchnią korkową, rozmiar ok. 27 x A4, wys. ok. 1,80m 4 szt. 24. Tablica korkowa naścienna, wymiary około 100x150 cm 3 szt. 25. Tablica korkowa naścienna, wymiary około 60x90 cm 1 szt. 26. Tablica informacyjna naścienna, wymiary dł. około 200 cm, wys. około 150 cm 1 szt. 27. Regał zamykany wymiary około 150x80x180 cm 4 szt. 28. Krzesła do czytania na metalowej ramie, pulpit dla praworęcznych 6 szt. 29. Listwy do zawieszania antyram 6 szt. 1. Zamówienie obejmuje dostawę mebli i montaż w siedzibie DZPK Oddział Jelenia Góra. 2. Meble w kolorze jednolitym, ciemnym, drewnopodobnym. 3. Kolor krzeseł, oświetlenia, tablic itp. jednakowy dla danego rodzaju, ciemny, harmonizujący z kolorem mebli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy PZP), którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy PZP), Ocena spełniania warunków zostanie przeprowadzona metodą spełnia -nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty Wykonawcy muszą dołączyć: 1. załącznik nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy 2. załącznik nr 2 -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. załącznik nr 3 - akceptacja warunków umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzpk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych ul. Puszczykowska 10 50-559 Wrocław.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych ul. Puszczykowska 10 50-559 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.