eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie projektu technicznego przebudowy parteru i piwnic oraz budowy d¼wigu w budynku przy ul. Corazziego 7

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-04-18

Warszawa: Wykonanie projektu technicznego przebudowy parteru i piwnic oraz budowy d¼wigu w budynku przy ul. Corazziego 7
Numer og³oszenia: 79855 - 2008; data zamieszczenia: 18.04.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, fax 022 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.warszawa.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Zamawiaj±cy nie ma zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie projektu technicznego przebudowy parteru i piwnic oraz budowy d¼wigu w budynku przy ul. Corazziego 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy parteru, piwnic oraz budowy d¼wigu w budynku przy ul. Corazziego 7, zgodnie z warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2. Zakres zamówienia: Dokumentacja projektowa powinna zostaæ opracowana w zakresie: a) przebudowy pomieszczeñ parteru (sutereny); b) przebudowy pomieszczeñ piwnicy; c) budowy d¼wigu w duszy istniej±cej klatki schodowej, z poziomu piwnic do ostatniej kondygnacji; d) dostosowania klatki schodowej do przepisów przeciwpo¿arowych; e) dostêpu do budynku dla osób niepe³nosprawnych; f) ewentualnego docieplenia budynku i ewentualnej wymiany stolarki okiennej i drzwiowej; g) izolacji pionowej ¶cian fundamentowych; h) kontroli dostêpu do budynku i poszczególnych kondygnacji. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg s³ownika 2008: 71.22.10.00 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: Postêpowanie prowadzone jest z zachowaniem zasad okre¶lonych ustaw± z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) zwan± dalej ustaw±. 1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy: a) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy; b) wyka¿±, i¿ w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykonali co najmniej 2 zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys. z³. brutto ka¿de, obejmuj±ce wykonanie projektu adaptacji pomieszczeñ dla potrzeb biurowych; 2. Ocena spe³niania warunków nast±pi na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ w z³o¿onej ofercie.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia oraz dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru okre¶lonego w Za³±czniku Nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ na 6 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert; c) wykaz wykonanych nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieñ o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 tys. z³. brutto ka¿de, obejmuj±cych wykonanie projektu adaptacji pomieszczeñ dla potrzeb biurowych - z podaniem opisu przedmiotu zamówienia, jego warto¶ci, dat wykonania i odbiorców - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 3 do SIWZ; d) dokumenty (np. referencje) potwierdzaj±ce, ¿e prace wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt 13.2. lit. c) SIWZ, zosta³y wykonane nale¿ycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Biuro Zamówieñ Publicznych, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, II piêtro, pokój Nr 14..

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówieñ Publicznych, ul. Canaletta 2, 00-099 Warszawa, II piêtro, pok.14. Otwarcie ofert 28.04.2008r. o godz. 13:00 w Warszawie, ul. Canaletta 2, p.II, pok.2..

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1) W imieniu m. st. Warszawy postêpowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) we wspó³pracy z Biurem Zamówieñ Publicznych (BZP) Urzêdu m.st. Warszawy. 2) Warto¶æ zamówienia jest ni¿sza od wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 206.000 euro. 3) Numer sprawy: ZP/PK/341/II-90/08 Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiaj±cym powo³ywaæ siê na wy¿ej podany numer sprawy. 4) Zamawiaj±cy nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 5) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami s±: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Barbara Sopotnicka (BAG), tel.: 022 595-37-49; b) w zakresie formalno - prawym: Piotr Kasprzak (BZP), tel.: 022 595-33-83; fax: 022 595-33-68

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.