eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawatransport i unieszkodliwienie osadów ściekowych poprzez przekształcenie termiczne



Ogłoszenie z dnia 2006-02-10

POZYCJA 7985

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: transport i unieszkodliwienie osadów ściekowych poprzez przekształcenie termiczne Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A., do kontaktów: Danuta Tkaczyk, Plac Starynkiewicza 5, 02-015 Warszawa, tel. 022 6997981, fax 022 6997952, e-mail: d-zamowien@mpwik.com.pl, www.mpwik.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: transport i unieszkodliwienie osadów ściekowych poprzez przekształcenie termiczne. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia, objętym niniejszym postępowaniem jest transport i unieszkodliwienie osadów ściekowych poprzez przekształcenie termiczne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Oczyszczania Ścieków Południe w Warszawie przy ul. Syta 190/192. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.10.00 - Usługi utylizacji i uzdatniania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 94010. 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość kwoty 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.07.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 15 000,00 ZŁ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1. Rozliczenie za odebrane osady nastąpi na podstawie faktury wystawionej po podpisaniu przez Zamawiającego Protokołu odbioru częściowego/ końcowego bez zastrzeżeń. 2. Podstawą do wystawienia faktury za wywóz i unieszkodliwienie osadów będzie każdorazowo sporządzony protokół odbioru podpisany przez Zamawiającego bez uwag, wraz z podpisanymi przez Wykonawcą Kartami Przekazania odpadu i wydrukami z ważenia w okresie rozliczeniowym obejmującym jeden miesiąc kalendarzowy. 3. Należność Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie płatna w ciągu 30 dni liczonych od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem, o którym mowa ust. 4 SDO. W przypadku wstrzymanie płatności z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy zamawiający nie ponosi żadnych konsekwencji finansowych, 4. Zapłata następuje z chwilą obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną ofertą, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania publicznych udzielenie zamówienia, oraz 5) posiadają zezwolenie (zezwolenia) na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów - osadów ściekowych o kodzie 190805 (lub na podstawie ustawy o odpadach z dnia 22.06.1997r o kodzie 190809), ważne przez cały okres trwania umowy. 6) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - osadów ściekowych o kodzie 190805 (lub na podstawie ustawy o odpadach z dnia 22.06.1997r, o kodzie 190809), ważne przez cały okres trwania umowy. 7) przedstawią opracowanie dotyczące możliwości transportu i unieszkodliwiania odbieranych od Zleceniobiorcy osadów. Opracowanie ma udowodnić, ze potencjalny Wykonawca w ramach posiadanych zezwoleń i decyzji oraz zagospodarowywanych odpadów z innych źródeł posiada wolne zdolności produkcyjne lub przestrzenne, wystarczające do zagospodarowania osadów od Zamawiającego w sposób nie naruszający przepisów ochrony środowiska oraz właściwych dla Wykonawcy decyzji. Opracowanie musi jasno precyzować ilości i źródła odpadów, przedstawić odpowiednie wyliczenia oraz opisy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujący sposób poprzez sprawdzenie złożonych dokumentów i oświadczeń określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 8.1 W celu wykazania, iż. spełnia wymagane warunki, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn, zm.) 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływom terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem uwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 5 miesięcy przód upływem terminu składania ofert. 7) Dowód wpłaty wadium. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenia, w którym Wykonawca zobowiąże się do zawarcia i przedstawienia przed zawarciem umowy ubezpieczenia od deliktowej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena umowy i przez okres trwania umowy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Zezwolenie (zezwolenia) na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowani! odpadów - osadów ściekowych o kodzie 190805 (lub na podstawie ustawy o odpadach z dnia 2?.06.1997r, o kodzie 190809), ważne przez cały okres trwania umowy. 2. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - osadów ściekowych o kodzie 190805 (lub na podstawie ustawy o odpadach z dnia 22.06.1997r. o kodzie 190809), ważne przez cały okres trwania umowy, 3. Opracowanie dotyczące możliwości transportu i unieszkodliwiania odbieranych od Zamawiającego osadów. Opracowanie ma udowodnić, że potencjalny Wykonawca w ramach posiadanych zezwoleń i decyzji oraz zagospodarowywanych odpadów z innych źmdeł posiada wolne zdolności produkcyjne lub przestrzenne, wystarczające do zagospodarowania osadów od Zamawiającego w sposób nie naruszający przepisów ochrony środowiska oraz właściwych dla Wykonawcy decyzji. Opracowanie musi jasno precyzować ilości i źródła odpadów, przedstawić odpowiednie wyliczenia oraz opisy. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 848/U/EP/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.03.2006, cena - 9,92 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 28.03.2006 godzina 10:15. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.03.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego sala 211.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.