eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaRemont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska od km 36+100 do km 37+000 w m. Stary Brus.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-26

Włodawa: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska od km 36+100 do km 37+000 w m. Stary Brus.
Numer ogłoszenia: 79869 - 2009; data zamieszczenia: 26.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie , ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, faks 082 5721793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ebip.lublin.pl/zdw

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 819 Parczew - Kołacze - Łowcza - Wola Uhruska od km 36+100 do km 37+000 w m. Stary Brus..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: - roboty pomiarowe - 0,900 km 2. ROBOTY ROZBIÓRKOWE: - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas min. bitum. o gr. 5 cm - 1246,55 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas min. bitum. o gr. 10 cm - 10,00 m2 - mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca gr. 16-20 cm - 5,50 m2 - mechaniczne rozebranie podbudowy z gruntu stabiliz. cementem - 4,50 m2 - rozebranie krawężników betonowych 20x30 - 1600,00 m - rozebranie nawierzchni z betonowej kostki brukowej - 461,00 m2 3. ROBOTY ZIEMNE - ręczne formowanie nasypów - 79,25 m3 - zasypywanie wykopów - 5,00 m3 4. ODWODNIENIE - studzienki ściekowe betonowe o 500 z osadnikiem bez syfonu - 2 szt. - studzienki ściekowe betonowe o 500 bez osadnika i syfonu - 2 szt. - kanały z rur PCV o średnicy zewn. 200 mm - 14,00 m2 5. PODBUDOWA: - podbudowa betonowa - 75,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego w-wa dolma gr. 15 cm - 396,00 m2 6. KRAWĘŻNIKI I OBRZEŻA: - ułożenie krawężników betonowych 20x30 z wykonaniem ław betonowych z oporem - 1800,00 m 7. NAWIERZCHNIA: - w-wa wyrównawcza z mieszanki mineralno-asfaltowej standard II - 848,58 Mg - skropienie nawierzchni pod w-wę ścieralną - 7308,00 m2 - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej standard I warstwa ścieralna grubość 5 cm - 7308,00 m2 - ułożenie nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 461,00 m2 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (ART. 30, UST. 5 ustawy) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego, w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu ( na czas prowadzonych robót ) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Wartość zamówienia netto - 696720,77 PLN.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 15000,00zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63 ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r (Dz.U z 2002 nr 72 poz 665 j.t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu powyższych przepisów, 2. Wadium uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na k-to ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art.22 ust 1 ustawy tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 zamówienia, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości oraz daty wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, osobą do sprawowania funkcji kierownika robót branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego samorządu zawodowego. 4) wykażą się dysponowaniem sprzętem i transportem niezbędnym do wykonania zamówienia: a) rozkładarka mas bitumicznych - minimum 1 szt. b) szczotka mechaniczna - minimum 1 szt. c) walec drogowy samojezdny stalowy gładki - minimum 1 szt. d) walec drogowy samojezdny ogumiony - minimum 1 szt. e) samochód samowyładowczy - minimum 2 szt. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Sposobem dokonywania oceny spełniania warunków w postępowaniu będzie zasada - spełnia warunki lub nie spełnia warunków..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 3. Wykaz minimum 2 robót, o charakterze i zakresie odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia. 5. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i transportu jakim dysponuje Wykonawca. 6. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT), wraz z kosztorysem ofertowym. 3) Zaakceptowany wzór umowy i warunków do umowy, 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osby podpisujące ofertę 6) Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Pozostałe dokumenty mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 7) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust. 6pkt 2-5 ustawy Prawo zamówień publicznych) musi być złożone w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 pokój nr 2 w godz. 07:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60 pokój nr 15 /sekretariat / do dnia 16.06.2009 r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w niejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują: pisemnie, za pomocą faksu nr (0-82) 572-41-62 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną , każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. 1. W sprawach technicznych - Krystyna Kowalewska tel. ( 0-82) 572 19 52 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Barbara Winiarczyk, Eugeniusz Kiewczykowski tel. (082) 572 16 35 Wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, czynności podjętych przez Zamawiającego w postępowaniu oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść pisemny protest do Zamawiającego, zgodnie z art. 180 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami)..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.