Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Warszawa: Wyposażenie pracowni fotograficznej w nowym budynku Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
Numer ogłoszenia: 79927 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie , ul. Solec 24, 00-403 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 621 94 70; 629 67 24, faks 22 621 94 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumazji.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni fotograficznej w nowym budynku Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wypozsażenie pracowni fotograficznej. W szczególności: mysz komputerowa spełniająca wymagania klawiatura bezprzewodowa spełniająca wymagania Czytnik / nagrywarka (napęd zewnętrzny) płyt CD, DVD z kablem USB komputer przenośny tło 2,72x11m-BLACK papierowe tło 2,72x11m-SUPER WHITE papierowe tło 2,72x11m-STORM GRAY papierowe tło 3,56x32m-STORM GRAY papierowe Oprogramowanie do obróbki obrazu nie gorsze niż oprogramowanie CS 6 PL MAC OS Oprogramowanie do obróbki obrazu nie gorsze niż oprogramowanie V. 4PL Win/Mac monitor LCD o przekątnej minimum 27cali generator przenośny z głowicą S, zasilany akumulatorowym / sieci 240V adapter z gniazda 20 pin na gniazdo Amphenol C16-3 PG13,5 kabel adapter z generatora przenośnego na odbiornik radiowy nosidło do generatora przenośnego odbiornik radiowy zestaw wyzwalający lamy studyjne zestaw wyzwalający lamy studyjne głowica studyjna lampa błyskowa zestaw 2x studyjna lampa błyskowa kabel przedłużający do głowic 20 pinowy plastry miodu + reflektor 21cm reflektor nie gorszy niż 21cm/50st softbox nie gorszy niż typ INDIRECT rozmiar 72x175cm. softbox nie gorszy niż typ OCTA INDIRECT Lightbank 190cm reflektor nie gorszy niż: wymiary 32x21cm. 360o softbox nie gorszy niż typ VARISTAR 85cm. reflektor 24cm światłowody wraz z akcesoriami głowica kulowa centralna statyw wysokość maksymalna 161cm statyw wysokość maksymalna 181cm statyw wysokość maksymalna 85.0 stół bezcieniowy o wymiar ach płyty 200x122cm. statyw wysokość maksymalna 250cm tyczka teleskopowa długość maksymalna 400cm. teleskop długość maksymalna 600cm. zestaw generator Digital 1x głowica 1x półka mocująca generator do statywu system zawieszenia na 4 tła sufitowy system zawieszenia oświetlenia raster duży do softboxu 91x122cm. raster mały do softboxu 39x140cm. softbox o parametrach 24x88x44cm softbox o parametrach 91x122x64cm. adapter do softboxu typu rotalux, oktogonalny usługa montażu elementów wymagających montażu obiektyw ogniskowa 300mm maksymalny otwór f/2,8 minimalny otwór przysłony f/22 obiektyw ogniskowa 16mm typ D AF maksymalny otwór f/2,8 obiektyw ogniskowa 24-70 mm maksymalny otwór przysłony f/2,8 minimalny otwór przysłony f/22 obiektyw zakres zoomu 70-200 mm maksymalny otwór przysłony f/2,8 minimalny otwór przysłony f/22 telekonwerter gniskowa [mm] 1.7x jednoobiektywowa lustrzanka cyfrowa mocowanie bagnetowe typu F (połączenie autofokusa za pośrednictwem bagnetu i styków AF) jednoobiektywowa lustrzanka cyfrowa matryca CMOS formatu FX (pełnoklatkowa) o rozdzielczości 36,3 mln pikseli wielofunkcyjny pojemnik na baterie filtr UV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11a do tresci SIWZ stanowiacy opis pzredmiotu zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 30.21.30.00 - Komputery osobiste .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że zrealizował, w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 dostawy do jednostek z sektora finansów publicznych wyrobów takich samych lub podobnych do będących przedmiotem zamówienia (oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Materiały firmowe dla wyrobów zaoferowanych w pozycjach 4,11,16,18,21,25,26,38,39,47,48,49,50,51,52,53 Materiały firmowe - w szczególności foldery, katalogi, karty charakterystyki, ulotki itp. - zwane dalej materiami firmowymi, potwierdzające spełnienie przez oferowany przedmiot zamówienia parametrów wymaganych i określonych przez zamawiającego w w/w pozycjach.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta wykonawcy Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Wzór oferty (załącznik nr a) oraz Arkusz wyceny oferty (załącznik nr 2a). Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz wyceny oferty (załącznik nr 2a) jest załącznikiem do oferty Wykonawcy, zawierającym informacje o oferowanym przedmiocie zamówienia. Wykonawca może skorzystać z innych wzorów pod warunkiem, że znajdą się w nich wszystkie informacje, jakie są wymagane we wzorach stanowiącym załączniki nr 2 i 2a.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumazji.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BUK INVEST ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 14:30, miejsce: Sekretariacie BUK INVEST ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach RPO WM 2007-2013 Wyposażenie specjalistyczne Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego - notebooki, stacje dokujące, monitory
- Dostawa sprzętu fotograficznego wraz z akcesoriami oraz sprzętu multimedialnego dla Centrum Filmowego Uniwersytetu Gdańskiego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.