Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Gorzów Wielkopolski: Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTIO w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 79949 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących , ul. Czereśniowa 4e, 66-407 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 732 03 09, faks 95 732 01 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła ponadpodstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTIO w Gorzowie Wlkp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych: do internatu ZSTiO w Gorzowie Wlkp., zgodnie ze szczegółowym Opisem przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części. Niniejszy przedmiot zamówienia składa się z 11 Zamówień Częściowych. Część nr 1 - Dostawa drobiu, wędlin drobiowych - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ; Część nr 2 - Dostawa mięsa czerwonego i wędlin - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ; Część nr 3 - Dostawa ziemniaków i warzyw - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; Część nr 4 - Dostawa owoców pochodzenia krajowego - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; Część nr 5 - Dostawa owoców pochodzenia zagranicznego - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ; Część nr 6 - Dostawa mleka i przetworów mleczarskich - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ; Część nr 7 - Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; Część nr 8 - Dostawa ryb świeżych i mrożonych - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ; Część nr 9 - Dostawa produktów garmażeryjnych, chłodzonych oraz głęboko mrożonych - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; Część nr 10 - Dostawa jaj kurzych - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ; Część nr 11 - Dostawa różnych artykułów spożywczych - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0, 15.10.00.00-2, 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6, 03.22.20.00-3, 03.22.21.10-7, 03.22.23.30-5, 03.22.22.00-5, 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6, 15.89.43.00-4, 03.14.25.00-3, 15.89.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 13 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 13 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 13 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 13 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie załącznik nr 13 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Załącznik nr 15 do SIWZ; - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Załącznik nr 16 do SIwz;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Częstotliwość dostaw - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zstio.edu.gorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.zstio.edu.gorzow.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZSTiO ul. Czeresniowa 4e, pom. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa drobiu, wędlin drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostaw - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa czerwonego i wędlin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa ziemniaków i warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1, 03.22.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa owoców pochodzenia krajowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostaw - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców pochodzenia zagranicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.10-7, 03.22.23.30-5, 03.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. C - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mleka i przetworów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostaw - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostaw - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa ryb świeżych i mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa produktów garmażeryjnych, chłodzonych oraz głęboko mrożonych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa jaj kurzych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostaw - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa różnych artykułów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis i zakres zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Częstotliwość dostaw - 20
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Robota budowlana na realizację zadania pt. Kompleksowa termomodernizacja oraz przebudowa budynku SPWSPR z wykorzystaniem OZE wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
- Budowa kompleksu boisk sportowych przy II LO
- Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego segmentu D w policyjnej wersji nieoznakowanej dla KWP w Gorzowie Wlkp.
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Domu Studenta nr 1 Akademii im. Jakuba z Paradyża przy ul. Piłsudskiego 9 w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
- DOSTAWA WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH CHŁODZONYCH
- Dostawa żywności
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.