To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-08
Ogłoszenie nr 79952 - 2017 z dnia 2017-05-08 r.
Nowy Sącz: Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54077
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 58349
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego, krajowy numer identyfikacyjny
49189330000000, ul.
ul. Jagiellońska
33,
33300
Nowy Sącz, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 141 600, faks
184 141 700, e-mail
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowosadecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawę materiałów biurowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.272.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego materiałów biurowych (materiały biurowe, papier ksero A4). We wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta zamawiający dopuszcza możliwość dostawy towarów równoważnych tj. spełniających wszystkie podane w opisie parametry techniczne. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - Materiały biurowe: 1 Długopis czarny Długopis, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu, kolor tuszu: czarny. 200 szt. 2 Długopis niebieski Długopis, przezroczysta obudowa, wkłady wymienne, grubość linii pisania - 0,27mm, końcówka wykonana z metalu, kulka wykonana z węglika wolframu , kolor tuszu: niebieski. 200 szt. 3 Długopis żelowy czerwony Długopis z wymiennym wkładem żelowym, linia pisania 0.3 mm. Końcówka wykonana z metalu, oprawa przeźroczysta. Długość linii pisania ok. 900 m. Kolor tuszu czerwony. 30 szt. 4 Dziurkacz mały Dziurkacz, z plastikowym ramieniem i metalową podstawą, listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm, jednorazowo dziurkuje do 20 kartek. 30 szt. 5 Dziurkacz duży Dziurkacz z listwą formatową i wskaźnikiem środka strony, rozstaw dziurek: 80mm, średnica otworu: 5 mm do 6 mm, jednorazowo dziurkuje do 100 kartek. 6 szt. 6 Klej Biurowy Sztyft 35g Klej biurowy w sztyfcie, bezbarwny, bezwonny, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, 2- letni okres stosowania bez utraty właściwości, pojemność minimum 35 g. 300 szt. 7 Skoroszyt A4 papierowy zawieszkowy Skoroszyt zawieszkowy z białego kartonu o gramaturze 275 g., pełny, format A4. 500 szt. 8 Klips Archiwizacyjny Klips archiwizacyjny, dwuczęściowy, plastikowy biały przeznaczony do archiwizacji dokumentów, umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie dokumentów z segregatora, ułatwia korzystanie z dokumentów zarchiwizowanych w pudełkach na akta. 4000 szt. 9 Koperta DL biała Koperty DL o wymiarach 110 x 220 mm, samoklejące, białe, gram. 75g/m2. 15000 szt. 10 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 19l. 100 szt. 11 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 17G. 100 szt. 12 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 16F. 100 szt. 13 Koperta B5 brązowa Koperty samoklejące, brązowe, o wymiarach 176 x 250 mm z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. 3000 szt. 14 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 14D. 100 szt. 15 Koperta bąbelkowa Koperta bąbelkowa, powietrzna 18H. 100 szt. 16 Koperta B4 Koperty samoklejące B4 SK, brązowe o gram. 90 g/m2. 3000 szt. 17 Koperta C4 brązowa Koperty samoklejące C4 SK, brązowe, z papieru natronowego o gram. 90 g/m2. 500 szt. 18 Koperta C6 biała Koperty C6, białe samoklejące o gram. 75g/m2. 70000 szt. 19 Korektor w pasku Korektor w pasku umieszczonym na specjalnej taśmie, długość taśmy: 8 m, szerokość taśmy: 5 mm, nietoksyczny, do zastosowania na wszystkich rodzajach papieru, przezroczysta obudowa pozwalająca kontrolować stan zużycia. 50 szt. 20 Kostka biurowa klejona Kostka papierowa z kartkami do notatek. Zawiera około 400 karteczek klejonych wzdłuż jednego boku. Wymiary: 8,5 x 8,5 cm. Kolor: biały. 100 szt. 21 Koszulka na dokumenty A4 Koszulka foliowa na dokumenty A4, krystaliczna, grubość: co najmniej 48mic. 20000 szt. 22 Linijka 30cm Linijka 30cm, z przezroczystego polistyrenu, trwałe, nieścieralne podziałki, zaokrąglone rogi. 20 szt. 23 Marker olejowy Marker olejowy SC-PM czarny 2mm. 10 szt. 24 Marker olejowy Marker olejowy 0,5 mm, 780, kolor srebrny. 10 szt. 25 Marker niebieski Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 26 Marker czarny Marker permanentny, posiada mocną i odporną na ścieranie akrylową końcówkę, okrągłą, śr. 1,5 mm. 120 szt. 27 Nożyczki biurowe Nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, ergonomicznie wyprofilowana rękojeść z niełamliwego plastiku, z ostrzem o długości ok. 25,5 cm. 80 szt. 28 Papier do plotera Papier do plotera, kolor: biały, szerokość: 841mm, gramatura 80 g/m2, nieprzezroczystość: co najmniej 93%, białość: 165 (+/-3) CIE, bezpyłowy, spełniający wymogi standardów DIN 6723 i 6724-1 w rolkach minimum 110m, rolka na wałek o średnicy ~75mm do plotera OCE TDS 450. 5 szt. 29 Przybornik biurkowy Przybornik na biurko wielofunkcyjny zwierający miejsce na: przybory do pisania, spinacze, kostkę biurową, formatu 90 x 90 mm, rolkę na taśmę klejącą 18mm, przezroczysty. 25 szt. 30 Taśma dwustronna Taśma dwustronna 38 mm/5m. 10 szt. 31 Taśma klejąca piankowa Taśma klejąca piankowa 19mm/5m dwustronna. 10 szt. 32 Skoroszyt zawieszkowy A4 plastikowy Skoroszyt zawieszkowy A4 miękki do przechowywania i prezentowania dokumentów. Przezroczysta przednia okładka umożliwia szybkie odszukanie odpowiedniego skoroszytu. Wykonany z folii PP. Szerokość: 226 +/-5mm, wysokość: min 1mm, głębokość: 310 +/- 5mm. 1000 szt. 33 Spinacz biurowy 50mm Spinacze biurowe metalowe, rozmiar 50 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 300 op. 34 Spinacz biurowy 28mm Spinacze biurowe metalowe, małe 28 mm. Pakowane w kartonowe pudełko po 100 sztuk. 300 op. 35 Szuflada na dokumenty Szuflada/półka na dokumenty wykonana z wytrzymałego plastiku. Półki mogą być łączone w pionie. Przezroczysta. 100 szt. 36 Taśma pakowa przezroczysta Taśma pakowa przezroczysta wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 60 szt. 37 Taśma pakowa szara Taśma pakowa, szara wykonana z polipropylenu, pokryta emulsyjnym klejem akrylowym, wymiary: 48mm x 66m. 10 szt. 38 Teczka do podpisu Książka do podpisu, na dokumenty o formacie A4, okładki z twardego kartonu pokrytego folią PP- na przedniej okładce, otwierane okienko do opisu zawartości książki, 20 przegródek wewnętrznych z minimum 1 otworem do podglądu zawartości w każdej, rozciągliwy grzbiet typu harmonijka, kolor: czarny. 15 szt. 39 Tusz do stempli tradycyjnych czerwony Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czerwony. 20 szt. 40 Tusz do stempli tradycyjnych czarny Tusz do stempli zwykłych i polimerowych, bezolejowy, pojemność: nie mniej niż 25ml, kolor: czarny. 5 szt. 41 Zakładka indeksująca kolorowa Zakłada indeksująca samoprzylepna neonowa. Wymiary 20 mm x 50 mm, cztery neonowe kolory w opakowaniu . Ilość zakładek minimum 4x50 sztuk. 15 op. 42 Zeszyt - Brulion A4 Zeszyt A4 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 43 Zeszyt - Brulion A5 Zeszyt A5 96 kartkowy w kratę, bez marginesu, oprawa twarda. 60 szt. 44 Klip metalowy 41mm Klip metalowy do papieru, galwanizowany, czarny. Rozmiar 41 mm. 150 szt. 45 Zakreślacz zielony Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: zielony. 130 szt. 46 Zakreślacz żółty Zakreślacz fluorescencyjny, z tuszem na bazie wody, do pisania na wszystkich rodzajach papieru (również faksowym i samokopiującym), odporny na wysychanie, szerokość linii od 2 do 5 mm, kolor: żółty. 130 szt. 47 Blok biurowy/listowy A4 Blok szkolny w kratkę. Klejony u góry, 50 kartek, kolor biały. Format A4. 100 szt. 48 Zszywacz duży Zszywacz długoramienny, zszywa jednorazowo do 200 arkuszy papieru 80g, możliwość zastosowania zszywek o rożnych rozmiarach, solidna metalowa podstawa i metalowe ramię, z podstawką antypoślizgową. Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. 7 szt. 49 Holder z klipsem Holder z klipsem przezroczysty, z polipropylenu, 86 x 54 mm, na 2 karty plastikowe z nalepką (ok. 1 mm grubości), klips CT 211. 300 szt. 50 Zszywacz mały Zszywacz biurowy, minimum na zszywki 24/6 i 26/6. Wykonany z plastiku, części mechaniczne z metalu. Antypoślizgowa plastikowa podstawka zabezpiecza przed rysowaniem mebli. Zszywa do 25 kartek (papier 80 g). Zszywanie otwarte i zamknięte - łatwe do zmiany poprzez przekręcenie metalowej stopki. Blokada zabezpieczająca przed zamknięciem zszywacza. 80 szt. 51 Zszywki 23/10 Zszywki do zszywaczy 23/10, opakowanie: 1000 szt. 30 op. 52 Zszywki 23/17 Zszywki do zszywaczy 23/17, opakowanie: 1000 szt. 30 op. 53 Zszywki 24/6 Zszywki miedziowane do zszywaczy klasy 24/6, opakowanie: 1000 szt. 500 op. Termin wykonania CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m^2): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1 , Grubość (um): 108+/-3 , Gładkość: 180+/-50, (ryza/500 akr.) 2500 ryz. Termin wykonania CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30190000-7
Dodatkowe kody CPV:
30192121-5,
30197330-8,
24910000-6,
22851000-0,
30199230-1,
30192160-0,
22816100-4,
30190000-1,
30237430-2,
39241200-5,
30197642-8,
30193200-0,
44424200-0,
30197220-4,
22600000-6,
22816300-6,
22800000-8,
30192125-3,
22816000-3,
30197320-5,
30197100-7,
39292500-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: CZĘŚĆ 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT32674.11 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert9 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 12947,23 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: CZĘŚĆ 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19425 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25368,75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. II, IV
- Dostawa foteli biurowych do Sądu Rejonowego w Nowym Sączu
- BZP. 271.105.2024 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza
- "Pobyt studentów i kadry dydaktycznej w ośrodku narciarskim/stacji narciarskiej w celu realizacji zajęć : Sporty śnieżne - narciarstwo obóz szkoleniowy 8 dni prowadzony przez WKFIB ANS NS."
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.