To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-06
Rawicz: Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w Dębnie Polskim etap 1 - kontynuacja budowy
Numer ogłoszenia: 79997 - 2012; data zamieszczenia: 06.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34073 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w Dębnie Polskim etap 1 - kontynuacja budowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej w Dębnie Polskim etap 1 - kontynuacja budowy w rejonie ulic: Rawickiej, Jastrzębiej, Kruczej, Orlej, Sowiej i drodze do kaplicy. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności budowę: 1) sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości - 1.077m, przyłączy o długości 535m, studzienki kanalizacyjne - 62 sztuk, studnie rewizyjne - 21 sztuk, 2) sieci kanalizacji deszczowej o łącznej długości 457 m, przykanalików o długości 34,20 m, studnie rewizyjne - 8 sztuk, studzienki ściekowe - 7 szt. 3) sieci wodociągowej o długości 120m, przyłączy o długości 12 m, hydrant - 1 szt. 4) odtworzenia nawierzchni dróg i ulic, 5) inne prace towarzyszące związane z realizacją zadania. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą niżej wymienionych dokumentów stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym; 2) projektów budowlanych; 3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych 4) zestawienie przyłączy. 4. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w : 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) w projekcie budowlanych, 5) w Polskich Normach. 5. Wymienione w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 6. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do: 1) zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac w oparciu o opracowany przez Wykonawcę projekt 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 3) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. Prace związane z budową będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym . 4) właściwego zabezpieczenie i oznakowanie terenu budowy oraz placu budowy, 5) obsługi geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenie jej w ośrodku geodezyjnym. Inwentaryzacja geodezyjna powinna być sporządzona zgodnie z nazewnictwem i numerami studni i przyłączy jak podano w dokumentacji projektowej; 6) wykonanie i przekazanie zapisu na płycie CD-ROM lub innym trwałym nośniku elektronicznym wraz z opisem inspekcji całego odcinka wykonanej kanalizacji (zgodnie z zakresem podanym w przedmiarze- cały etap 1) za pomocą kamery w celu ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót, 7) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów ( w tym zagęszczenie gruntu) wynikających z prawa budowlanego oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 8) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 9) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126) 10) odtworzenie i przywrócenie do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 11) po zakończeniu robót doprowadzenie terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie całego terenu zajętego na prowadzenie robót, 12) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie podanym przez Zamawiającego zobowiązany będzie do: 1) przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu - zestawienia rzeczowo - finansowego niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy (poszczególne działy i pozycje) - celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Wzór takiego harmonogramu przekaże Zamawiający wybranemu Wykonawcy. Harmonogram będzie określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. 2) złożenia uprawnień oraz zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (kierownik budowy, kierownicy grupy robót).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie w części finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, działanie Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
jakie przetargi wygrała firma
MAREK ŻUREK ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH "MAŻUR"
- Marek Żurek Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, ul. Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 992242,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1160974,06
Oferta z najniższą ceną: 1160974,06 / Oferta z najwyższą ceną: 2958102,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Zakup serwera i oprogramowania informatycznego w zakresie radiologii (RIS + PACS) oraz integracja ze szpitalnym systemem informatycznych (HIS- Eskulap)
- Zakup i dostawa sprzętu lab. dla ZSPT CKU w Boj. w r. pr. Nowe pracownie kształcenia zaw. w szkołach P. Rawickiego - dla rozwoju gosp. poł Wlkp- gr. optyka
- Roboty budowlane w obiektach przedszkolnych prowadzonych przez Gminę Rawicz w ramach pn. : "Wsparcie infrastruktury, wyposażenie i poprawa dostępności przedszkoli prowadzonych przez Gminę Rawicz"
- Remont instalacji wodociągowej dwóch zbiorników zewnętrznych w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.