Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-10
Juchnowiec Kościelny: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii
Numer ogłoszenia: 80029 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Juchnowiec Kościelny , ul. Lipowa 10, 16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie, tel. 085 7132880, faks 085 7132881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w Księżynie-Kolonii wraz z budową przyłącza wodociągowego, na działkach nr geod. 75, 77/13, 77/18, 78/15, 78/3, 78/4, 141, 151/3, 151/4 - obręb Księżyno-Kolonia, gmina Juchnowiec Kościelny. Zakres robót obejmuje: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej o 200 mm z rur PVC S8 - dwa odcinki o łącznej długości około 687,60 m, b) montaż studni rewizyjnych z kręgów betonowych o 1200 mm i o 1000 mm, z dennicą z kinetą monolityczną i włazami klasy D400 (40 T), c) montaż studzienek inspekcyjnych o 425 mm - 10 szt., d) budowę sieci wodociągowej o 110 mm z rur PE100 RC PN10 - trzy odcinki o łącznej długości około 317,60 m, e) budowę przyłącza wodociągowego o 110 mm z rur PE100 RC PN10 o długości około 81,00 m, f) montaż zestawów hydrantowych przeciwpożarowych nadziemnych DN 80 - 4 kpl. g) obsługa geodezyjna, h) wykonanie próby szczelności wybudowanej sieci wodociągowej, i) przeprowadzenie dezynfekcji wybudowanej sieci wodociągowej, j) uzyskanie pozytywnych wyników badań wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym, k) podłączenie wybudowanej sieci wodociągowej do czynnego wodociągu, l) po wykonanych robotach należ przywrócić teren inwestycji do stanu pierwotnego, ł) obsługa geodezyjna, m) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej - 4 egz. zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez PW BANCERTUS Jacek Banaszewski ul. Jutrzenki 3, 15-157 Białystok, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca sporządzi przygotuje operat powykonawczy - 2 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy. Przedmiary robót powinny być analizowane w powiązaniu z projektami, wynikami wizji lokalnej, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i należy je uzupełnić o pozycje robót pominięte, a wynikające z powyższych ustaleń, po wcześniejszym ich uzgodnieniu z zamawiającym. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniające wymagania określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 883 z późn. zm.) oraz projektu budowlanego, co do jakości. Materiały wymienione w dokumentacji technicznej są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. W stosunku do użytych materiałów i urządzeń Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające na zastosowanie/wbudowanie (atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty, świadectwa jakości). Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składane materiały, do czasu ich wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego. Zamówienie powinno być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lata. Zamawiający wymaga określenia terminu usuwania usterek w okresie gwarancyjnym - nie dłuższy niż 14 dni od daty zgłoszenia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania i wyceny oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030 w terminie do dnia 27 czerwca 2016 r. roku do godziny 1200. Wadium może być również wniesione w innej formie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Zwrot wadium lub jego utrata na rzecz zamawiającego zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone do przedmiotu zamówienia tj. zrealizował co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE o 110 mm oraz budowie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o 200 mm, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku oraz wykaże, iż posiada kadrę techniczną, przynajmniej z trzyletnim doświadczeniem, o następujących kwalifikacjach: posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) lub wymagane innymi przepisami dokumenty do wykonywania czynności w zakresie kierowania robotami budowlanymi branży sanitarnej oraz posiadającymi aktualne zaświadczenia o członkostwie we właściwej izbie samorządu zawodowego. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku, przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale V niniejszej SIWZ. W celu oceny spełnienia warunków postępowania Zamawiający będzie posługiwał się metodą: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej dwie roboty budowlane zbliżone do przedmiotu zamówienia tj. zrealizował co najmniej dwie inwestycje polegające na budowie sieci wodociągowej z rur PE o 110 mm oraz budowie sieci kanalizacji sanitarnej z rur PVC o 200 mm,; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ. wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza wykonawca powierzyć podwykonawcom (wg wzoru - Załącznik Nr 6 do SIWZ), oświadczenie, że wykonawca użyje materiały do wbudowania dopuszczone do obrotu i spełniające wymagania jakościowe określone w art. 4 ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (oświadczenie złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), Oświadczenie o wyrażeniu zgody na termin płatności do 30 dni, po przedłożeniu faktury/rachunku (oświadczenie złożone na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ), potwierdzenie wniesienia wadium, kosztorys ofertowy uproszczony (Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy będzie zobowiązany do przedłożenia kosztorysu ofertowego szczegółowego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Gwarancja i rękojmia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygoremnieważności. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że spełniony zostanie jeden z następujących warunków: 1) gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wyniknie w rezultacie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) gdy wprowadzenie zmian będzie korzystne dla Zamawiającego, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.juchnowiec.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny
Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
ul. Lipowa 10
16-061 Juchnowiec Kościelny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Juchnowiec Kościelny ul. Lipowa 10 16-061 Juchnowiec Kościelny (sekretariat - pokój nr 6).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- "Budowa sieci wodociągowej przy ul. Partyzantów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.