Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-07
Solec nad Wisłą: Przebudowa dróg gminnych - etap III
Numer ogłoszenia: 80030 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec nad Wisłą , ul. Rynek 1, 27-320 Solec nad Wisłą, woj. mazowieckie, tel. 48 3761266, 3761257, faks 48 3761266.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.solec.pl, ww.bip.solec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych - etap III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane - przebudowa 5 dróg gminnych na terenie gminy Solec nad Wisłą. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części i Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Część I Przebudowa drogi gminnej nr 190622W w Kalinówku, Część II Przebudowa drogi gminnej nr ew. 19,129 w Glinie, Część III Przebudowa drogi gminnej nr 190634W w Pawłowicach, Część IV Remont drogi gminnej nr 190622W w Sadkowicach, Część V Remont drogi gminnej nr 190615W Żabno..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby podmiot składający ofertę wykazał, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do spełniania tego warunku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy, w formie pisemnego pod rygorem nieważności aneksu do umowy, w przypadku: 1) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia; 2) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 3) wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 4) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy w określonym przez strony czasie, rozumianej jako zdarzenie niezależne od żadnej ze Stron. Za siłę wyższą uważa się okoliczności, które powstały po zawarciu umowy w wyniku zdarzeń nadzwyczajnych, których żadna ze Stron nie mogła przewidzieć ani nie mogła im zapobiec tj. wojny, zamieszki, pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zarządzenia i zakazy wydane przez władze oraz polityczne i ekonomiczne strajki uznane przez związki zawodowe. Strona, która nie może wywiązać się w określonym czasie z obowiązków wynikających z umowy powinna natychmiast (nie później niż w ciągu 3 dni) powiadomić drugą Stronę o zaistniałej sytuacji. Jeżeli Strona w ciągu 3 dni nie wywiąże się z tego obowiązku traci prawa związane z wystąpieniem siły wyższej. Druga Strona powinna natychmiast być powiadomiona o ustąpieniu wydarzenia określonego jako siła wyższa. Zaświadczenia wydane przez upoważnioną instytucję w kraju Sprzedającego lub Kupującego uważa się za odpowiednie dowody potwierdzające wystąpienie takich okoliczności. Jeżeli wydarzenia opisane powyżej trwają dłużej niż 6 miesięcy Strony określą wspólnie dalszą realizację umowy. Jeżeli Strony zdecydują się rozwiązać umowę to są zobowiązane do przeprowadzenia wspólnych rozliczeń. Strona, która nie jest zainteresowana w utrzymaniu zobowiązywania umowy z powodu długiego opóźnienia spowodowanego siłą wyższą jest uprawniona do wycofania się z umowy w każdej chwili po pisemnym zawiadomieniu drugiej Strony, jeżeli Strony nie zdołały osiągnąć porozumienia w tej sprawie, 5) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych lub terenowych, o ile okoliczność ta wynikła z winy Zamawiającego, 6) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej 7) konieczności uwzględnienia wydanych w toku realizacji prac zaleceń właściwych służb i inspekcji, jeżeli powodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; 8) braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. Dopuszcza się również zmianę umowy w zakresie osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.solec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ul. Rynek 1 27 - 320 Solec nad Wisłą, pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Solcu nad Wisłą ul. Rynek 1 27 - 320 Solec nad Wisłą, pokój nr 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 190622W w Kalinówku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym na odcinku 740mb, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m oraz wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym, ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr ew. 19,129 w Glinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy drogi materiałem kamiennym na odcinku 660 mb, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym, ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 190634W w Pawłowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym na odcinku 260 mb, wykonanie warstwy wiążąco - wyrównawczej gr. 3 cm i warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej gr. 3 cm o szer. 3,00 m, wyprofilowanie poboczy materiałem kamiennym oraz ustawienie znaków drogowych pionowych. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 190622W w Sadkowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym na odcinku 1000 mb o szer. 4,00 m, plantowanie skarp i korony nasypów. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej nr 190615W Żabno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa obejmuje profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej i walca, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym na odcinku 1000 mb, o szer. 4,00 m, plantowanie skarp i korony nasypów. Zakres robót do wykonania szczegółowo opisany jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Okres gwarancji (liczba miesięcy powyżej obowiązkowego okresu gwarancji wynoszącego 36 miesięcy) - 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu".
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.