eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaRemont drogi leśnej Kołacze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-20

Włodawa: Remont drogi leśnej Kołacze
Numer ogłoszenia: 80036 - 2008; data zamieszczenia: 20.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Włodawa, Suszno, ul. Szpitalna 152A, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721441, fax 0-82 57-23-760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.lasy.gov.pl/wlodawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej Kołacze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi leśnej stanowiącej dojazd pożarowy nr 23 w leśnictwie Kołacze od km 0+514 do km 0+900 w zakresie określonym przez Projekt techniczny uproszczony oraz przedmiar robót i kosztorys ofertowy. Szczegółowy zakres robót opisany jest w specyfikacji technicznej robót drogowych. Prace należy wykonać zgodnie z tym zakresem i kosztorysem ofertowym. Charakterystyka remontowanego odcinka drogi: szerokość jezdni 4m, pobocza 2 x 1m, mijanki 23 x 3m, nawierzchnia żwirowa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium 2000 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.1-9 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: posiadają uprawnienia do prowadzenie działalności w zakresie robót drogowych wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 3 roboty o podobnych rozmiarze i zakresie jak w niniejszym zamówieniu o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł. każda. dysponują kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia z zakresu nadzoru budowlanego w specjalności drogowej potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego . udzielą co najmniej 3 letniej nieodpłatnej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia, w przypadku oferty wspólnej Wykonawcy: spełniają warunki z pkt. a, e każdy oddzielnie, pozostałe warunki łącznie. Potwierdzenie spełnienia powyższych warunków zamawiający uzyska na podstawie analizy złożonych przez oferenta dokumentów opisanych w dziale VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzoną kopię aktualnego wpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a gdy okres działalności jest krótszy z tego okresu na dołączonym wzorze, oraz dokumentów, które potwierdzają należyte wykonanie zadania. 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4. Kopia uprawnienia budowlanego w specjalności drogowej. 5. Kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do OIIB. 6. Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 7. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji zawarte w oświadczeniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.lasy.gov.pl/wlodawa

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Nadleśnictwa Suszno, ul. Szpitalna 152 A 22-200 Włodawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Nadleśnictwa Suszno ul. Szpitalna 152 A 22-200 Włodawa pok.202.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.