To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-02
Opole: DOSTAWA KOTŁÓW WARZELNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA STOŁOWO - KUCHENNEGO.
Numer ogłoszenia: 80041 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84144 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2286, skr. poczt. 307 307, 45-076 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4523701 w. 050, faks 077 4523701 w. 800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOTŁÓW WARZELNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA STOŁOWO - KUCHENNEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kotłów warzelnych oraz wyposażenia stołowo - kuchennego wyszczególnionego w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem asortymentowo - ilościowym określa załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.21.50.00 - Maszyny do przemysłowego przygotowywania lub produkcji żywności lub napojów 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 39.14.11.00 - Regały 39.15.12.00 - Stoły robocze 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.71.11.20 - Zamrażarki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa i montaż sprzętu stołowego, regałów, kranów, kurków, zaworów i podobnej armatury
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- INVEST HORECA BISTRO, ul. Zawiszy Czarnego 24, Nowy Sącz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120559,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73491,87
Oferta z najniższą ceną: 73491,87 / Oferta z najwyższą ceną: 112348,20
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa urządzeń chłodniczych - 2 szafy chłodnicze, 1 pojemnik mroźniczy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GAMA - PLAWGO & ZAWISZA - SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma
"GAMA - PLAWGO & ZAWISZA - SPÓŁKA JAWNA"
- GAMA Plawgo & Zawisza, ul. Szczecińska 25A, Koszalin, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15129,00
Oferta z najniższą ceną: 13038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15129,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa i montaż 3 kotłów warzelnych elektrycznych o pojemności 150 L
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
- INVEST HORECA BISTRO, il. Zawiszy Czarnego 24, Nowy Sącz, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73170,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29427,75
Oferta z najniższą ceną: 29427,75 / Oferta z najwyższą ceną: 39852,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 14 części.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Wykonanie dostaw specjalistycznego wyposażenia związanych z projektem pn. Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych w branży elektryczno-elektronicznej przy Zespole Szkół w Dobczycach
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup zamrażarki niskotemperaturowej, sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: Regały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.