Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-09
Cedynia: Remont dróg gminnych w miejscowości Piasek i Stara Rudnica w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni
Numer ogłoszenia: 80043 - 2010; data zamieszczenia: 09.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Cedyni , Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4144006, faks 091 4144162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowości Piasek i Stara Rudnica w technologii powierzchniowego utrwalania nawierzchni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI PIASEK Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym km 0,621 echaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 kW (100 KM) w gruncie kat. IV m2 2 929,750 Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego K- 0/31,5mm - dolna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grub.po zagęszcz. 5cm PRZYJĘTO POWIERZCHNIĘ W ILOŚCI 50% REMONTOWANEJ NAWIERZCHNII DOTYCZY WZMOCNIENIA PODBUDOWY DROGI POPRZEZ zasypanie dziur o głębokości do 5cm z kruszywa łamanego K - 0/31,5mm - w koronie drogi o szer 3,5m DO WBUDOWANIA 125 T KRUSZYWA W cenie ujęto transport kruszywa m2 1 140,875 Ścinanie poboczy mechanicznie na grubość 20 cm wraz z odwiezieniem ścinki Dotyczy pobocza drogi na skrzyżowaniu - wzdłuż ogrodzenia na długości 30,0m * szer 1,0m oraz za ogrodzeniem - działka Pana Dudy wzdłuż płotu - dla umożliwienia odpływu wody powierzchniowej (pod ogrodzeniem) - na długości 30,0m pasem o szer 2,0m m3 18,000 Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 15 cmDOTYCZY odcinka skrzyżowania - przed wysepką 10,0m odcinek prostej=18m oraz za łukiem drogi zjazdu z lewej strony 10,0m plus łuk z lewej strony = 15,0m oraz z prawej strony = 15,0m wraz z wysepką skrzyżowania = 90,0m2 /pozostawiając trójkąt zabudowany słupem elektrycznym oraz dwoma zasuwami wodociągowymi o powierzchni = 15m2/ROZEBRANIE w.w. ODCINKA DROGI Z ISTNIEJĄCEGO KRUSZYWA CELEM OBNIŻENIA KORONY DROGI O 20 cm W CELU ODPROWADZENIA WÓD OPADOWYCH POPRZEZ ROZSĄCZENIE JEJ NA DZIAŁCEPANA DUDY. Odłożenie urobku w pobliżu drogi - pobocze .Po wykonaniu koryta drogi na powyższej powierzchni i obniżenie o 20 cm - ponowne wbudowanie urobku rozebranego. m3 62,250 Koryto wykonane mechanicznie na poszerzeniu drogi o powierzchni jak poz. nr 8 = 415m2. Głębokość koryta 20 cm wraz z odwiezieniem urobku na odległośc do 1 km m2 415,000 Roboty ziemne wykon.koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 1 km m2 415,000 Wbudowanie odłożonego kruszywa z rozbiórki i jego zagęszczenie z wyrównaniem o gr 15cm m3 415,000 Wykonanie podbudowy metodą głębokiego recyklingu na zimno, z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej, grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm ( bez wyrównania mieszanką )W ZAKRESIE PRAC należy uwzględnić takie wyprofilowanie wierzchnirj warstwy drogi , aby wykonać naturalny spadek (na skrzyżowaniu dróg) - w kierunku działki prywatnej m2 2 335,250 Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami, pierwsza warstwa frakcji 5-8mm, druga 2-5mm w ilości 18dcm3 /m2 i emulsją kationową , dowożoną z odl. 15km. m2 2 335,250 Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem.piaskowej WRAZ Z wykonaniem ławy betonowej z betonu B-10 30 m 30,000 1.2. REMONT NAWIERZCHNI DROGI GMINNEJ W MIEJSCOWOŚCI STARA RUDNICA Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.Trasa dróg w terenie równinnym km 0,507 Mechaniczne plantowanie terenu spycharkami gąsienicowymi o mocy 74 kW/100 KM.Grunty kategorii IV m2 2 316,500 Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego K-0/34,5 mm - dolna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 5 cm przyjeto powierzchnię w ilości odcinek długości 100 m x szerokość 3,50 m oraz zasypanie pojedyńczych dziur oraz zjazdu do drogi brukowej w ilości łacznej 100 m2. Dotyczy wzmocnienia podbudowy drogi do wbudowania 38 T + 12 T kruszywa razem 50 T w cenie ujeto transport kruszywa m2 450,000 Wykonanie podbudowy metodą głębokiego recyklingu na zimno, z mieszanki mineralno-cementowo - emulsyjnej, grubość warstwy po zagęszczeniu 21 cm (bez wyrównania mieszanką) m2 1 809,500 Wykonanie nawierzchni podwójnie powierzchniowo utrwalonej grysami frakcji 2/5,5/8 o ilości kruszywa 18 dm3/m2 i emulsją asfaltową kationową, dowożonymi z odl. 15 km m2 1 809,500.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował minimum dwa zamówienia polegające na wykonaniu dróg w technologii powierzchniowego utrwalenia nawierzchni grysami i emulsją asfaltową wraz ze podbudową metodą głębokiego recyklingu na zimno z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej o powierzchni nie mniejszej niż 1500,00 m2 każda. Spełnianie tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia nie spełnia danego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi wykazać iż dysponuje osobami posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności: 1) drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej Spełnianie tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia nie spełnia danego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej minimum na kwotę 300 000 PLN Spełnianie tego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia nie spełnia danego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków Podwykonawstwo Zobowiązanie innego podmiotu Oświadczenie innego podmiotu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cedyni
Plac Wolności 1
74 - 520 Cedynia
pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 6 [SEKRETARIAT].
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.