eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie projektu technicznego i analizy techniczno-ekonomicznej wykonania systemu digitalizacji akt w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-26

Warszawa: Przygotowanie projektu technicznego i analizy techniczno-ekonomicznej wykonania systemu digitalizacji akt w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury
Numer ogłoszenia: 80056 - 2013; data zamieszczenia: 26.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Barska 28/30, 02-315 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 56 18 626, faks 22 56 18 629.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie projektu technicznego i analizy techniczno-ekonomicznej wykonania systemu digitalizacji akt w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie dokumentacji techniczno-projektowej systemu informatycznego Projekt, wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego digitalizacji akt w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury, zwanego dalej systemem informatycznym, który będzie stanowił załącznik merytoryczny do SIWZ w postępowaniu przetargowym na wykonanie i wdrożenie systemu digitalizacji akt, w odniesieniu do którego Zamawiający planuje przeprowadzenie odrębnego postępowania przetargowego, 2) przeprowadzenie analizy techniczno- ekonomicznej realizacji projektu w celu zweryfikowania i doprecyzowania niezbędnej infrastruktury sprzętowo-programowej systemu przedłożonej przez Zamawiającego, 3) opracowanie planu - harmonogramu realizacji umowy określającego etapy oraz zakres merytoryczny prac nad wykonaniem i wdrożeniem systemu informatycznego, 4) opracowanie opisu wymagań na sprzęt, oprogramowanie systemowe i narzędzia oraz oprogramowanie aplikacyjne systemu digitalizacji akt wytwarzane w ramach realizacji umowy, 5) wsparcie techniczne i eksperckie Zamawiającego w wymiarze maksymalnie do 230 roboczogodzin okresie 9 miesięcy od daty odbioru dokumentacji techniczno- projektowej systemu informatycznego, w tym w szczególności: a) wsparcie Zamawiającego w opracowaniu technicznej dokumentacji przetargowej (opisu przedmiotu zamówienia) na wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego digitalizacji akt w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury, b) wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowań przetargowych na: - dostawę sprzętu i oprogramowania wraz z instalacją i uruchomieniem we wskazanych przez Zamawiającego powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury, - wykonanie oprogramowania aplikacyjnego i wdrożenie systemu informatycznego digitalizacji akt w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury z wykorzystaniem rozległej sieci transmisji danych (PESEL-NET/MPLS), c) wsparcie w analizie i ocenie ofert złożonych przez Wykonawców w trakcie postępowań, d) wsparcie eksperckie w zakresie oceny dokumentacji analitycznej i projektowej dostarczanej przez Wykonawcę/ów w ramach realizacji umowy na wykonanie i wdrożenie systemu informatycznego digitalizacji akt w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury wymagane SIWZ (m.in. dokumentacja projektu systemu, dokumentacja użytkownika, dokumentacja powykonawcza i wdrożeniowa systemu), w szczególności ocena zgodności tych dokumentów z wymaganiami SIWZ. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 7. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji, na podstawie porozumienia o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-14-052/12-00. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Znak sprawy postępowania nadany przez Zamawiającego: PG XF 292/9/13.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania 72.60.00.00 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), zwanej dalej ustawą, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1. ppkt 1.1. rozdziału VIII SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zm.), zwanej dalej ustawą, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, tj. zrealizował, zakończył, także w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwa projekty techniczne lub/i technologiczne systemów informatycznych, o wartości przekraczającej 200 000 PLN brutto za każdą wykonaną usługę, w tym: - co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało zaprojektowanie, implementację i wdrożenie systemu zawierającego funkcjonalność dla tworzenia obiegu dokumentów i spraw, opartego o dowolną platformę serwerową; Zamówienie to musi dodatkowo spełniać poniższe wymagania: 1) dotyczy wdrożenia systemu, w którym liczba użytkowników pracujących w co najmniej 30 lokalizacjach rozproszonych geograficznie jest większa niż 300, 2) dotyczy wdrożenia, w którym system został uruchomiony w architekturze wieloserwerowej z wykorzystaniem mechanizmów klastrowania, load balancingu oraz mechanizmów failover, 3) dotyczy wdrożenia, w ramach którego została wykonana integracja z systemami zewnętrznymi Zamawiającego, tj.: a) integracja z usługami w zakresie autoryzacji i autentykacji użytkowników, b) integracja z systemem poczty korporacyjnej, c) integracja z sieciowymi systemami aplikacyjnymi Zamawiającego. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1. ppkt 1.1. rozdziału VIII SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1) Kierownikiem Projektu, tj. osobą: a) posiadającą wyższe wykształcenie techniczne lub z zakresu nauk ścisłych, b) posiadającą kwalifikacje z zakresu zarządzania projektami potwierdzone posiadaniem jednego ze wskazanych certyfikatów: PRINCE2 Practitioner lub IPMAmin. Level C lub Project Management Professional (PMP), c) posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji Kierownika projektów informatycznych, d) która brała udział w roli Kierownika projektu w co najmniej 2 projektach o wartości minimum 500 000 PLN brutto za każdą wykonaną usługę, e) posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne, f) biegłą znajomość języka polskiego w mowie i piśmie oraz języka angielskiego co najmniej w stopniu umożliwiającym swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną; 2) Zespołem Architektów Systemów i Bezpieczeństwa, tj. co najmniej dwiema (2) osobami, z których każda: a) posiada wyższe wykształcenie techniczne lub z zakresu nauk ścisłych, b) brała udział w okresie ostatnich 5 lat w roli architekta w obszarze informatycznej infrastruktury technicznej lub oprogramowania, w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 PLN brutto każdy, c) posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne. Dla Zespołu wymagane są następujące kwalifikacje i certyfikaty techniczne: - certyfikat dokumentujący znajomość przynajmniej jednego systemu operacyjnego na poziomie administracyjnym, wydany przez producenta oprogramowania systemu operacyjnego lub akredytowaną przez niego instytucję, - certyfikat dokumentujący znajomość przynajmniej jednego systemu zarządzania bazą danych na poziomie administracyjnym, wydany przez producenta oprogramowania systemu zarządzania bazą danych lub akredytowaną przez niego instytucję, - certyfikat dokumentujący znajomość przynajmniej jednego systemu zarządzania infrastrukturą IT na poziomie administracyjnym, wydany przez producenta oprogramowania systemu zarządzania infrastrukturą IT lub akredytowaną przez niego instytucję, - co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia audytora systemu zarządzania usługami IT według normy ISO20000 wydane przez akredytowaną instytucję, lub certyfikat ITIL Foundation in IT Service Management wydany przez APMG lub instytucję przez niego akredytowaną, - co najmniej jedna osoba posiada kwalifikacje eksperckie z zakresu prowadzenie testów penetracyjnych potwierdzone posiadaniem certyfikatu CEH: Certified Ethical Hacker (http://www.eccouncil.org) lub certyfikatu GIAC Certified Penetration Tester (http://www.giac.org) lub równoważny, - co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001 lub ISO17799 lub BS7799, wydane przez akredytowaną instytucję. 3) Analitykiem Systemów Integracyjnych, tj. osobą, która: a) posiada wyższe wykształcenie techniczne lub z zakresu nauk ścisłych, b) brała udział w okresie ostatnich 5 lat w roli analityka lub projektanta w co najmniej 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 PLN brutto każdy, w obszarze informatycznej infrastruktury technicznej i oprogramowania, c) posiada certyfikat dokumentujący znajomość architektury systemów SOA; certyfikat powinien być wydany przez producenta oprogramowania służącego do integracji systemów IT zgodnego z SOA, 4) Zespołem Analityków Aplikacyjnych, tj. co najmniej dwiema (2) osobami, z których każda: a) posiada wyższe wykształcenie techniczne lub z zakresu nauk ścisłych, b) posiada minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy biznesowej i systemowej, c) brała udział w ciągu ostatnich 2 lat w co najmniej w 2 projektach, gdzie zajmowała się modelowaniem procesów biznesowych z zastosowaniem języka UML 2.0. Dla Zespołu wymagane są następujące kwalifikacje i certyfikaty techniczne: - udział w ciągu ostatnich 3 lat w minimum dwóch projektach informatycznych dotyczących wdrożenia systemu klasy workflow, - doświadczenie w roli analityka wiodącego (lub równoważnej roli) w realizacji minimum jednego projektu informatycznego, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu systemów wykorzystujących sieci internetowe lub/i intranetowe transmisji danych, dokument elektroniczny i podpis elektroniczny, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w analizie i projektowaniu systemów bazodanowych, komunikacji przez usługi sieciowe oraz w integracji systemów, w tym systemów bazodanowych z systemami elektronicznego obiegu dokumentów, - posiada certyfikat techniczny dokumentujący znajomość systemów zarządzania bazami danych na poziomie administracyjnym, wydany przez producenta oprogramowania lub akredytowaną przez niego instytucję. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek, o którym wyżej mowa, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1. ppkt 1.1. rozdziału VIII SIWZ, na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. Nr 0 poz. 231), zwanego dalej rozporządzeniem: 1) w zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy również przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których wyżej mowa, są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie wykonanych usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Zgodnie z § 9 ust. 2 rozporządzenia, w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia, wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817); 2) w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy również przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) ma obowiązek złożyć oświadczenie zawierające listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania Umowy w przypadku wypowiedzenia przez Instytucję Wdrażającą/Instytucję Pośredniczącą II stopnia porozumienia o dofinansowaniu projektu. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 i 2, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy. 4. Rozwiązanie Umowy (wypowiedzenie lub odstąpienie od Umowy) powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności ze wskazaniem okoliczności uzasadniających tę czynność. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do Umowy, w tym terminu jej realizacji, w przypadku, gdy taka konieczność będzie wynikała z następujących okoliczności: 1) jako następstwo zmian obowiązujących przepisów lub w przypadku, gdy konieczność taka wynikać będzie z decyzji Instytucji Wdrażającej/Instytucji Pośredniczącej II stopnia; 2) zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku zmiany porozumienia o dofinansowanie projektu lub harmonogramu rzeczowo - finansowego. 6. Wprowadzenie zmian postanowień Umowy, o której mowa w ust. 5, wymaga: 1) zgodnej woli Stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 7. Zmiana listy osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji umowy nie wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy. Zmiana w tym zakresie następuje poprzez przedstawienie uaktualnionego zestawienia osób wyznaczonych do realizacji umowy, na formularzu, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Umowy oraz pisemną akceptację Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Generalna, 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Prokuratura Generalna, 02-315 Warszawa, ul. Barska 28/30, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Wdrożenie systemu digitalizacji akt postępowań przygotowawczych oraz utworzenie lokalnych i centralnego repozytorium akt w postaci cyfrowej w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 7. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji, na podstawie porozumienia o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-14-052/12-00. Wartość dofinansowania - 85% z budżetu środków Unii Europejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.